Звернення >
< Шановні мешканці міста Херсона!
28.01.2013 16:39 Вік: 12 yrs
Категорія: Корисна інформація

Перелік документів, необхідних для отримання послуг УПСЗН


Перелік документів, необхідних для отримання послуг УПСЗН

Перелік документів,

необхідних для взяття на облік багатодітної сімї (по 2 екз.)

 

1. Копії паспортів батька та матері;

2. Копії ідентифікаційних номерів батьків;

3. Копія свідоцтва про шлюб;

4. Копії свідоцтв про народження дітей;

5. Довідка про склад сім’ї (за місцем реєстрації кожного з батьків);

6. Фотографії батьків та дітей, які досягли 6-річного віку;

7. Заява батька або матері про видачу посвідчень;

8. Книжки з оплати за комунальні послуги;

9. Довідка про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення не видавалися (якщо один з батьків зареєстрований в іншому районі).

При собі мати оригінали вище-зазначених документів та паперову папку для зберігання особової справи заявника.

При необхідності інші документи.

 

Перелік документів,

необхідних для прийому до будинку-інтернату

 

1. Особиста заява громадянина про його прийом до будинку-інтернату.

2. Витяг з паспорту (українського зразку).

3. Акт матеріально-побутового обстеження.

4. Ідентифікаційний код.

5. Довідка про розмір призначеної пенсії.

6. Довідка про склад сім'ї за формою № 3.

7. Довідка про щеплення.

8. Довідка лікувальної установи про відсутність інфекційних захворювань.

9. Для чоловіків – довідка з наркологічного диспансеру.

10. Довідка про цінні папери.

11. Медична карта з обов'язковим рентгенівським знімком та аналізами на РМП (RW), австралійський антиген (НВS Аg), загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, вміст цукру в крові, аналіз калу на дизентерійну групу, посів із зіва та носу на ВL.

12. Довідка МСЕК про групу інвалідності та ІПР.

13. Довідка обласної психіатричної МСЕК про профіль інтернатної установи ( вул. Морська, 1).

14. Довідка ЛКК із зазначенням потреби за станом здоров’я у постійному сторонньому догляді та визначення профілю інтернатної установи.

15. На день оформлення в будинок-інтернат пред'явити оновлену довідку про епідоточення, в паспорті повинен стояти штамп "ВИПИСАНИЙ".

При необхідності інші документи.

 

Встановлення опіки та піклування

 

Суд, ухвалюючи рішення про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи чи визнання фізичної особи недієздатною, встановлює над нею піклування або опіку і за поданням органу опіки та піклування призначає їй піклувальника чи опікуна.

Документи, за наявності яких

органи опіки і піклування надають до суду

подання щодо призначення опікуна чи піклувальника:

1. Повідомлення організації або заява громадянина про особу, яка потребує опіки чи піклування;

2. Акт обстеження умов проживання особи, що потребує опіки;

3. Копія паспорта (свідоцтва про народження) особи, що потребує опіки;

4. Копія ідентифікаційного номера особи, що потребує опіки;

5. Заява майбутнього опікуна про прийняття на себе обов’язків щодо опіки;

6. Копія паспорта майбутнього опікуна;

7. Копія ідентифікаційного номера майбутнього опікуна;

8. Довідка про місце проживання майбутнього опікуна;

9. Акт обстеження умов проживання майбутнього опікуна;

10. Довідка про стан здоров’я особи, що потребує опіки;

11. Довідка про стан здоров’я майбутнього опікуна;

12. Довідка про відсутність судимості у майбутнього опікуна;

13. Довідка про те, що майбутній опікун не перебуває на обліку в психоневрологічних закладах;

14. Довідка про те, що майбутній опікун не перебуває на обліку в наркологічних закладах;

15. Документи про закріплення житлової площі за особою, що потребує опіки.

При необхідності інші документи.

 

Перелік документів,

необхідних для постановки в чергу на отримання автомобіля

1. Заява;

2. Копія паспорта інваліда;

3. Копія паспорта члена сім’ї, який буде керувати автомобілем;

4. Копія ідентифікаційного коду інваліда та члена сім’ї;

5. Копія посвідчення водія;

6. Копія медичної довідки про спромож-ність керувати автомобілем;

7. Копія посвідчення інваліда війни, ЧАЕС;

8. Копія пенсійного посвідчення;

9. Копія довідки про причину інвалідності;

10. Копія висновку МСЕК про наявність медичних показань для забезпечення авто-транспортом;

11. Копія технічного паспорта і талону про проходження технічного огляду;

12. Довідка про склад сім’ї;

13. Довідка ДАІ про наявність автомобіля у інваліда.

При необхідності інші документи.

 

Перелік документів,

необхідних для отримання компенсації на бензин

1. Заява;

2. Копія паспорта інваліда;

3. Копія паспорта члена сім’ї, який  керує автомобілем;

4. Копія ідентифікаційного коду інваліда та члена сім’ї;

5.  Копія посвідчення водія;

6. Копія медичної довідки про спромож-ність керувати автомобілем;

7. Копія посвідчення інваліда війни, ЧАЕС;

8. Копія пенсійного посвідчення;

9. Копія довідки про причину інвалідності;

10. Копія висновку МСЕК про наявність медичних показань для забезпечення авто-транспортом;

11. Копія технічного паспорта і талону про проходження технічного огляду;

12. Довідка про склад сім’ї.

При необхідності інші документи.

 

Отримання пільг з оплати комунальних послуг

 

Для реєстрації в базі ЄДАРП необхідно надати копії:

- паспорта;

- пенсійного посвідчення;

- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- посвідчення пільговика (або пільгової довідки);

- довідки про склад сім’ї;

- паспорта та ідентифікаційного номера власника житла (якщо     пільговик не є власником житла).

При собі мати оригінали вищезазначених документів, книжки з оплати за комунальні послуги та паперову папку для зберігання особової справи пільговика.

При необхідності інші документи.

 

Отримання компенсації

 на тверде паливо та скраплений газ

Для отримання компенсації до заяви необхідно надати копії:

- паспорта;

- пенсійного посвідчення;

- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- посвідчення пільговика;

- технічного паспорту на будинок;

- реквізитів банку, до якого буде перераховано компенсацію.

Також надається оригінал довідки від голови квартального комітету про відсутність центрального опалення (наявність пічного опалення) та природного газу. Довідка завіряється виконавчим комітетом Суворовської районної у м. Херсоні ради.

При собі мати оригінали вищезазначених документів та паперову папку для зберігання особової справи пільговика.

При необхідності інші документи.

 

Перелік документів,

необхідних для взяття на облік інвалідів, які потребують протезування та забезпечення технічними засобами реабілітації

 

1. Заява (за формою);

2. Копія паспорта;

3. Копія ідентифікаційного номера;

4. Копія пенсійного посвідчення;

5. Копія висновку МСЕК про встановлення інвалідності;

6. Копія індивідуальної програми реабілі-тації;

7. Висновок ЛКК для забезпечення техніч-ними та іншими засобами реабілітації;

При собі мати оригінали вище-зазначених документів та паперову папку для зберігання особової справи заявника.

При необхідності інші документи.

 

Перелік документів,

необхідних для направлення

дітей-інвалідів до обласного центру соціальної реабілітації

1. Заява (за формою);

2. Копія паспорта одного з батьків;

3. Копія ідентифікаційного номера одного з батьків;

4. Копія свідоцтва про народження дитини-інваліда;

5. Копія ідентифікаційного номера дитини-інваліда;

6. Копія пенсійного посвідчення;

7. Копія медичного висновку про встанов-лення інвалідності;

8. Копія індивідуальної програми реабілі-тації;

9. Копія висновку ПМПК.

При собі мати оригінали вище-зазначених документів та паперову папку для зберігання особової справи інваліда.

При необхідності інші документи.

Надання одноразової матеріальної допомоги

інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам

 

     Допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин інвалідам, дітям-інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію або державну соціальну допомогу, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.

     Допомога непрацюючим малозабезпеченим особам надається на підставі особистої заяви, а інвалідам та дітям-інвалідам - на підставі особистої заяви або заяви одного з батьків, опікуна чи піклувальника (законного представника), поданої органам соціального захисту населення.

     Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи до заяви додають копії: паспорта; пенсійного посвідчення; довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

     Для отримання допомоги інваліди та діти-інваліди (їх законні представники) до заяви додають копії:

     паспорта або свідоцтва про народження дитини-інваліда;

     паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження;

     довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

     висновку МСЕК, ЛКК лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності.

При необхідності інші документи.

     Допомога надається один раз на рік у розмірі 50 відсотків встановленого законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.