Пункти прийому громадян Суворовським РВ ХМУ УМВС: >
< Безкоштовна юридична допомога бійцям АТО і членам їх сімей
27.05.2015 16:08 Вік: 9 yrs
Категорія: Корисна інформація

Роз'яснення щодо заповнення заяв та декларацій для призначення субсидії


                                         Шановні  мешканці Суворовського району!

    Управління праці та соціального захисту населення Суворовської районної у м. Херсоні ради  продовжує прийом громадян стосовно призначення субсидій за спрощеним порядком.

    Для отримання консультації з питань призначення субсидій, а також для попереднього запису, необхідно звертатися до управління  за адресою: м.Херсон, вул. Маяковського 8,  каб. №3.

    Розклад роботи: понеділок - четвер з 8.30 до 15.00, п’ятниця з 8.30 до 14.00; обідня перерва з 12.00 до 12.45.

    Важливо! Для призначення субсидії, заявники мають право надіслати заяву та декларацію  поштою до управління праці та соціального захисту населення за адресою: м. Херсон, вул. Маяковського, 8, індекс 73000.

    Звертаємо Вашу увагу щодо заповнення заяв та декларацій для призначення субсидій, а саме:

•  у заяві чітко вказувати прізвище, ім'я та по батькові заявника (за паспортом);

•  якщо заяву подає особа, яка зареєстрована в житловому приміщенні, але не є власником житла, зазначити, що заявник не власник житла та підкреслити, що заяву необхідно розглянути на комісії;

•  у заяві, в примітках, обов'язково вказувати наявність лічильників, а також розмір опалювальної площі;

 у декларації, розділ 3, вказувати всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні. Коли один з членів сім'ї зареєстрований, але фактично не проживає, необхідно зазначити, що ця особа не мешкає за даною адресою. Для розгляду цього випадку також необхідно підкреслити в заяві, що документи необхідно розглянути на комісії;

•  у декларації, розділ 3, прізвища, ім'я та по батькові всіх зареєстрованих осіб необхідно вказувати повністю, також зазначати ідентифікаційний номер, серію та номер паспорта.

    Будьте уважні! Обов'язково ставте підпис на заяві та декларації.