Для уникнення неправомірного призначення та, як наслідок можливих повернень субсидії, громадяни, яким призначено житлову субсидію, зобов'язані протягом 30 календарних днів поінформувати управління про наступне:
- зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств (реєстрація нових осіб або зняття з реєстрації тих, на кого призначалась субсидія, смерть зареєстрованої особи);
- зміни соціального статусу членів домогосподарства (прийняття або звільнення з роботи, навчання за денною формою, набуття права на пенсію та інше);
- зміни у складі сім’ї члена домогосподарства (одруження, розлучення, народження дитини, смерть);
- зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
- зміни управителя, виконавця комунальних послуг (крім випадків, коли інформація про зміну надається виконавцем послуги), створення об’єднання;
У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання подаються нові заява та декларація. (Пункти 90, 91 «Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, затвердженого Постановою КМУ від 21.10.1995 року № 848)
Інформацію про зміни можна надати у вигляді заяви особисто або листом на адресу: Управління праці та соціального захисту населення Суворовської районної у м. Херсоні ради, вул. Маяковського, 8, м. Херсон, 73003.