Інформація щодо видів та порядку соціальних виплат, передбачених для населення постраждалого внаслідок підриву Каховської ГЕС >
< Якщо вам стало відомо про скоєння домашнього насильства
21.07.2023 13:43 Вік: 1 year
Категорія: Корисна інформація

Про відновлення функціоналу шеринг документів у Дія


Про відновлення функціоналу шеринг документів у Дія

 

Основною метою прийняття Закону України від 15 липня 2021 року №1689-ІХ “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг” було впровадження режиму роботи “без паперів” (paperless), щоб громадянам для отримання публічних послуг не потрібно було надавати паперові документи, довідки та посвідчення, якщо ця інформація є в державних реєстрах. Закон запроваджує нові терміни, як-от “електронна публічна послуга”, “автоматичний режим надання електронної публічної послуги”, “комплексна електронна публічна послуга”, “система електронної взаємодії електронних ресурсів”, “публічна послуга” та інші, пов’язані з наданням (отриманням) електронних публічних послуг, а також встановлює особливості їх надання.

У 2021 році Міністерством цифрової трансформації України було впроваджено функціонал — шеринг документів (ділитися цифровими копіями документів з Дії).

Шеринг — це отримання копій цифрових документів на електронну пошту або у інформаційну систему компанії.

Користувач може поділитися копіями таких документів:

-        біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт;

-        картка платника податків;

-        довідка ВПО;

-        свідоцтво про народження дитини;

-        посвідчення водія;

-        свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Функціонал шерингу відповідає нормам безпеки, оскільки:

-        Будь-які дані користувача Дії передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача.

-        Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер партнера лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням.

-        Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.

-        Партнер повинен відповідати вимогам законодавства про захист персональних даних.

У 2021 році послугу було впроваджено в нашій області, зокрема були підключені до послуги всі центри надання адміністративних послуг, бібліотечні заклади, вищі навчальні заклади, загальноосвітні заклади, готелі.

З початком поступової деокупації області від повномасштабного вторгнення росії на територію України постало завдання відновити, розповсюдити та охопити цим функціоналом:

-        ЦНАПи і ТП;

-        ВРМ і мобільні ЦНАП;

-        всі медичні заклади;

-        комунальні послуги (газ, вода, електрика);

-        ЗВО (університети, академії, коледжі тощо);

-        готелі;

-        органи влади (усі органи місцевого самоврядування та обласна військова адміністрація);

-        бібліотечні заклади.

Інструкція по запровадженню послуги додається.