Правила військового обліку призовників і військовозобов'язаних >
17.01.2017 15:17 Вік: 7 yrs
Категорія: Корисна інформація

Графік прийому керівництва Херсонської міської ради


 

     11.01.2017                                                                      № 5 р

    

 

Про затвердження графіків

особистого прийому громадян

 

З метою впорядкування організації та проведення особистого прийому громадян у виконавчих органах Херсонської міської ради та беручи до уваги кадрові зміни, відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», розділу 5.3.1 Регламенту виконавчих органів міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.01.2015      № 3, керуючись  пунктом 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Затвердити:

1.1. Графік особистого прийому громадян міським головою,   секретарем міської ради,  першим заступником, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету міської ради згідно з додатком 1.

1.2. Графік особистого прийому громадян керівниками виконавчих органів міської ради згідно з додатком 2.

2. Посадовим особам місцевого самоврядування, перерахованим у пункті 1 розпорядження, забезпечити:

2.1. Проведення особистого прийому громадян відповідно до Регламенту виконавчих органів Херсонської міської ради та цього розпорядження.

2.2. Належний рівень особистої відповідальності та вимогливості стосовно об’єктивного, повного та своєчасного розгляду звернень громадян.

 3. Начальнику відділу за зверненнями громадян міської ради Деревич М.А. систематично аналізувати стан проведення особистих прийомів громадян керівниками виконавчих органів міської ради, у разі виявлених порушень – надавати відповідні пропозиції міському голові стосовно необхідності вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством.

4. Відділам громадських зв’язків, інформаційного та програмного забезпечення міської ради  забезпечити висвітлення у засобах масової інформації  та на офіційному веб-сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів змісту цього розпорядження.

     5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови       від 17.02.2016 № 77-р «Про впорядкування організації та  проведення особистого прийому громадян у виконавчих органах  Херсонської міської ради».

6. Відповідальність за виконання даного розпорядження покласти  на посадових осіб місцевого самоврядування, перерахованих у пункті 1 розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на в.о.керуючого справами виконавчого комітету міської ради, радника міського голови Гандзюк К.В.

   

Міський голова                                                                                В.В.Миколаєнко

 

                                                                     

      Додаток 1

      до розпорядження міського голови

                                                                             11.01.2017 № 5 р

 

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

громадян   міським головою, секретарем міської ради, першим заступником,заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету міської ради

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні та місце прийому

(щомісяця)

Години прийому

Миколаєнко

Володимир Васильович

Міський голова

1-й та 3-й понеділки,

малий зал

14.00-16.00

 

 

Урсуленко Олена Борисівна

Секретар міської ради

1-й та 3-й четверги,

каб. № 405

15.00-17.00

Козаков Ігор Володимирович

Перший заступник  міського голови

2-а та 4-а середи,

каб. № 305

15.00-17.00

 

 

Гандзюк Катерина Вікторівна

В.о.керуючого справами виконавчого комітету міської ради, радник міського голови

2-а та 4-а середи,

каб. № 307

15.00-17.00

 

 

Рузгіс Олена Вячеславівна

В.о.заступника

міського голови

1-а та 3-я середи,

каб. № 110

15.00-17.00

 

 

Трибух Інна Петрівна

Заступник міського голови

2-а та 4-а середи,     

вул.Суворова,29

15.00-17.00

Щербина Андрій Миколайович

В.о.заступника

міського голови

щочетверга,

каб. № 513 

15.00-17.00

 

 

 

 

В.о.керуючого справами виконавчого

комітету міської ради,

радник міського голови                                                                     К.В.Гандзюк

 

 

 

    Додаток 2

                                                                                                   до розпорядження міського голови

                                                                                                   11.01.2017 №  5 р

  

 

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівниками

виконавчих органів міської ради

Назва виконавчого органу

Прізвище,

ім’я,

по батькові

керівника

Посада

День прийому (щомісячно)

Годи- ни при-йому

Місце при-

йому

1

2

3

4

5

6

Департамент бюджету і фінансів

Підперигора Роман Степанович

Директор департаменту бюджету і фінансів  

2-й понеділок

 

13.00 – 15.00

 

каб.      № 412

Департамент містобудування та земле-

користування

 

Жаров Михайло Олександрович

Директор департаменту містобудування та землекористування

2-й та 4-й четверги

15.00

-

17.00

каб.    № 209

Департамент містобудування та земле-

користування

 

 

Грищенко Володимир Акимович

Заступник директора департаменту, начальник управління земельних відносин департаменту місто-

будування та земле-

користування  

  щочетверга

10.00

-

12.00

каб.    № 222

Департамент містобудування та земле-

користування

 

 Долженко Ірина Миколаївна

Т.в.о. заступника директора департаменту, т.в.о.начальника управління містобуду-

вання та архітектури департаменту місто-

будування та земле-

користування  

щочетверга

09.00

-

12.00

каб. №120

Управління комунальної власності

Мкртчян Мкртич Самвелович

Начальник управління комунальної власності  

2-й та 4-й

четверги

14.00-15.00

каб.     № 520

Управління естетики та зовнішньої реклами  

 

Піценко Тетяна Дмитрівна  

Начальник управління естетики та зовнішньої реклами    

1-а та 4- а  середи

15.00

-

17.00

 

вул.Лю-теран-ська (Кірова),20

Відділ з питань  цивільного захисту     м.Херсона  

Лещенко  Олександр Анатолійович

 

 

 

 

Начальник відділу   з питань цивільного захисту  м.Херсона

 

щочетверга

14.00   -

17.00

вул. Б.Мозо-левсь-кого (Фрунзе), 2

 

1

2

3

4

5

6

Управління капітального будівництва

Карауш Василь Володимирович

Начальник управління капітального будівництва

1-й  та 3-й

вівторки

15.00  -

17.00

вул. Суво-

рова, 38

Інспекція з контролю за благоустроєм та санітарним станом м.Херсона

Лисенко Віталій Володимирович

Начальник Інспекції з контролю за благоустроєм та санітарним станом м.Херсона

  щочетверга

09.00  -  11.00

вул. Стрі-

тенська (Рози Люк-сембург),  7

Відділ з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту

Бова Валерій Вікторович

Начальник відділу з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту

щовівторка

09.00     -    12.00

каб.     № 203

Управління обліку, розподілу та приватизації житла 

Березна Людмила Валентинівна

В.о.начальника управління обліку, розподілу та приватизації житла

 

щочетверга

09.00

-

12.00

каб. №105

Департамент житлово- комунального господарства 

Чайка Руслан Вікторович

Директор департаменту

житлово - комунального господарства 

 

1-а та 3-я

середи

 

14.00 –

16.00

 

вул. Ярос-лава Мудро-го (Ра-дянська),45

Департамент житлово- комунального господарства

 

 Чабаненко Михайло Анатолійович

Заступник начальника управління комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства

 

2-й та 4-й вівторки

 

14.00 – 15.00

 

вул. Ярос-лава Мудро-го (Ра-дянська),45

Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку 

Вербицька Аліса Анатоліївна

Начальник управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку  

 

3-й четвер

15.00

-

17.00

вул. Заліз-нична, 8

Управління споживчого ринку

 

Кружнова Віра Іванівна

Начальник управління споживчого ринку

щочетверга

13.00  -  16.00

каб.     № 510

Управління економічного розвитку

 Ярига Олена Юріївна

Начальник управління економічного розвитку

 

щоп’ятниці

09.00  -  11.00

каб.     № 504

1

2

3

4

5

6

Управління освіти

 

Ніконов Юрій Миколайович

Начальник управління освіти 

 

4-й четвер

14.00

-

17.00

вул.Во-рон-цовська (Кому-

нарів),

15

Управління молоді та спорту 

Кліментенко Юрій Анатолійович

Начальник управління молоді та спорту 

щосереди

14.00  -  16.00

вул.Гім-назична (Чер-воносту-дентська),7

Управління охорони здоров’я  

Межерицька Світлана Віталіївна

Начальник управління охорони здоров’я  

2-й та 4-й

понеділки

14.00  -

17.00

вул.

Пере-коп-ська,166,каб.413

 

Управління

соціальної політики

 

Рузгіс Олена В’ячеславівна

 

Начальник управління

соціальної політики  

 

1-а та 3-я середи

 

15.00  -  17.00

 

 

каб.       № 110

Управління культури

 

Моспан Світлана Олексіївна

В.о.начальника управління культури  

щочетверга

15.00

-

17.00

вул.Гім-назична (Чер-воносту-дентська),7

 

Юридичний відділ  

 Щербина Андрій Миколайович

Начальник юридичного відділу  

щочетверга

  

15.00  -  17.00

 

 

каб.      № 513

Відділ кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування

Лисенко Надія Петрівна

Начальник відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування

 

щопонеділка

 

 

 

щочетверга

14.00

-

16.00

 

10.00  -

   12.00

 

каб.

№ 212

Відділ за зверненнями громадян

 

Деревич Марина Аврамівна

Начальник відділу за зверненнями громадян

 

щодня

У робо-чий час 09.00

-

12.00

 

каб.     № 107

Відділ діловодства

Желєзнова Інна Вікторівна

Начальник відділу діловодства

щоп’ятниці

09.00

-

12.00

каб.     № 108

1

2

3

4

5

6

 Архівний відділ

 

 

Волкова Жанна Валеріївна

Начальник архівного відділу

 

 

 

 

 

щопонеділка

 

 

 

щоп’ятниці 

У робо-чий час 08.30  -  16.30

 

08.30  -

15.00

вул. Цер-ковна (Ста-ростіна),

55-а

Відділ з питань оборонної та мобілізаційної роботи

Єфанов Олександр Васильович

Начальник відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи

 

щодня

У робо-чий час 09.00

-

16.45

каб.    № 322

Відділ адміністратив-них послуг

Антонова Лариса Вікторівна

Начальник відділу адміністративних послуг

 

 

 

 

з понеділка по четвер

 

у п’ятницю

У робо-чий час

09.00   -   16.45

09.00   -   15.45

Центр надання адмі-ністра-тивних послуг

 

 

 

 

Відділ державної реєстрації речо-вих прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Резніченко Тетяна Олександрівна

Начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

щопонеділка

У робо-чий час 09.00   -   16.00

каб.    № 109

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних   осіб - підприємців

Купліванчук Галина Павлівна

Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

2-а та 4-а, середи

9.00    -  12.00

вул.Су-ворова, 29

Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

 

Беседіна Світлана Василівна

Начальник відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб

 

щовівторка

У робо-чий час

09.00 – 16.00

каб.       № 122

 В.о.керуючого справами виконавчого

комітету міської ради, радник міського голови                                              К.В.Гандзюк