Питання, що розглядаються сектором з питань індивідуального будівництва, відповідно до їх повноважень:
- надання згоди на забудову присадибних земельних ділянок та отримання вихідних даних на проектування об’єктів садибної забудови;
- встановлення порядку пайової участі (внеску) замовника у інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району при будівництві об’єктів садибної забудови та укладання відповідних договорів;
- видача правових документів на приватні житлові будинки (домоволодіння) в порядку визначеному законодавством;
- прийняття рішень про погодження прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, з господарськими спорудами та будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, та надання відповідних довідок у порядку визначеному законодавством;
- розгляд звернень громадян з питань індивідуального будівництва.
Законодавча та нормативна база.
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI |
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 13 квітня 2011 р. N 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» |
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 13 квітня 2011 р. N 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» |
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 07.02.2002 року №7/5 із змінами від 17.05.2004 року №36/5 «Тимчасове положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно» |
НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 24.06.2011 №91 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію індивідуальних житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, громадських будинків І та ІІ категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт, і проведення технічного обстеження їх будівельних конструкцій та інженерних мереж» |
Роз’яснення.
Перелік необхідних документів:
1. Для отримання свідоцтва про право власності на нерухоме майно на підставі отриманої декларації про готовність об’єкта до експлуатації:
- заява на ім’я голови районної у м.Херсоні ради;
- копія декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
- копія громадянського паспорта власника будівлі;
- копія державного акту на земельну ділянку;
- копія технічної документації, виготовленої державним бюро технічної інвентаризації;
- копія повідомлення або дозволу інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Херсонській області (ДАБК) на виконання будівельних робіт;
- оригінал правовстановлюючого документа на домоволодіння ( за наявністю).
2. Для отримання дозволу на будівництво господарських будівель та споруд на земельних ділянках присадибного типу:
- заява на ім’я голови районної у м.Херсоні ради;
- копія громадянського паспорта власника будівлі;
- копія державного акту на земельну ділянку або документа, що підтверджує право користування земельною ділянкою;
- копія технічної документації, виготовленої державним бюро технічної інвентаризації;
- висновок управління містобудування та архітектури міськвиконкому;
- копія правовстановлюючого документа на домоволодіння;
- згода співвласників та сусідів по межі (у разі необхідності).
Рішенням Х сесії міської ради VІ скликання від 26.08.2011 №321 внесено зміни до рішення міської ради від 23.12.2011 №23 «Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів» до розділу «Повноваження у галузі будівництва».
У зв’язку з приведенням у відповідність всіх нормативно-правових документів, сектор з питань індивідуального будівництва відділу з питань життєдіяльності району Суворовської районної у м.Херсоні ради тимчасово призупинив прийом громадян з питань отримання дозволів на будівництво господарських будівель та споруд на земельних ділянках присадибного типу та легалізації об’єктів містобудування в секторі індивідуальної забудови.