Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє, що
в Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного
мислення) (далі – ініціатива Tryangle), спрямована на розвиток медіаграмотності
серед батьків та дітей шкільного віку.
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з
інформацією та формувати здорові медіазвички. У центрі кампанії – простий, але
ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає
аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді
важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко
застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження
повноцінного навчання.
Кампанія, ініційована міжнародною організацією IREX, вже охопила понад
1,7 млн українців.
З детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на
сайті: https://www.tryangle.online/.