Стартувала інформаційна кампанія «Це саме той ветеран» від Українського ветеранського фонду. Усі ветерани різні, але кожен із них однаково заслуговує на нашу повагу та підтримку, адже вони СПРАВЖНІ. Такий меседж творці кампанії хочуть донести суспільству через відеоролик та зовнішню рекламу.
Попри високий рівень декларованої суспільством підтримки ветеранів, соціологічні дослідження Українського ветеранського фонду вказують на серйозний розрив у сприйнятті. Понад 46% ветеранів відчувають нерозуміння з боку суспільства, а серед чинних військовослужбовців цей показник досягає 63%. Це свідчить про те, що захисники й захисниці часто залишаються ізольованими та стикаються з соціальною стигмою. При цьому для багатьох із них демобілізація — лише початок довгого шляху реінтеграції, на якому вони потребують допомоги й розуміння. А тому сьогодні важливо руйнувати стереотипи та бар’єри, що часто віддаляють суспільство від ветеранів.
Героями кампанії стали реальні ветерани та ветеранки, які проходять власний шлях повернення додому з усіма труднощами та перешкодами. А дехто з них і досі виборює нашу незалежність на фронті. І хоча зовні вони мало схожі на супергероїв, та доклали й продовжують докладати зусиль, щоб ми могли жити у своїй країні.
Своєю соціальною рекламою Український ветеранський фонд закликає українців проявляти повагу до захисників та захисниць, пропонувати допомогу тим, хто повертається з війни, створювати для них атмосферу єдності та залученості до цивільного життя.
Інформаційна кампанія — це спосіб нагадати, що реінтеграція ветеранів потребує активної участі громадськості: тільки так люди, які заради нашої свободи віддавали власні сили і здоров?я, зможуть повернутися додому не лише фізично, але й морально.