Спеціалістами відділу з питань життєдіяльності району упродовж вересня здійснювався постійний моніторинг санітарного стану району. За результатами оглядів та отриманої від голів правлінь ОСББ та квартальних комітетів оперативної інформації, було виявлено: 31 стихійне сміттєзвалище, 3 локації для обрізки аварійних дерев. Дані для вжиття заходів передано до Департаменту міського господарства міської ради та КП «Парки Херсона».
Проведено, з виїздом на місце:
- 6 обстежень з перевірки та складання довідок про фактичне місце проживання громадян;
- 1 рейд з перевірки закладів торгівлі, побуту, власники або працівники яких були попереджені про необхідність ліквідації надписів російською мовою;
- організовано та проведено комісію з розгляду заяви та складання акту обстеження багатоквартирного житлового будинку про відсутність газопостачання:
- організовано та проведено засідання комісії по роботі з органами самоорганізації населення.
В рамках підготовки до опалювального сезону 2025-2026 років:
- проводився контроль за здійсненням заходів щодо забезпечення підготовки житлових будинків району ОСББ, ЖБК до стабільної роботи в осінньо-зимовий,
- брали участь у рейдах з представниками теплопостачальних організацій ТЕЦ та ХТЕ з перевірки стану готовності внутрішньо-будинкових мереж у житлових будинках ОСББ до опалювального сезону 2025-2026.
З нагоди святкування 247 річниці Дня міста Херсона, на виконання заходів районної програми «Сприяння у створенні та підтримці органів самоорганізації населення в районі на 2021-2025 роки» на 2025 рік», було організовано привітання 20 сімейних пар, які прожили у шлюбі 50-65 років.
Проводилася робота з головами ОСББ та квартальних комітетів щодо надання їм консультацій з питань їх діяльності, організації робіт з благоустрою з нагоди Дня міста та Всесвітнього дня прибирання.
З питань життєдіяльності району прийнято - 143 мешканця, надано 87 відповідей на інформаційні запити. Проводився збір інформації щодо пошкоджених, у результаті ворожих обстрілів, житлових будинків, адміністративних будівель та об’єктів інфраструктури. Оперативна інформація передавалася до групи швидкого реагування для проведення робіт з тимчасового закриття вікон та дахів будинків, з необхідності вивезення будівельного сміття.
Для тимчасового укриття пошкоджених вікон, дверей, дахів тощо мешканцям району було видано; 1 - комплект аварійного УХУТУ; 7 шт.- плит ОСБ; 2 шт. (площею 40м2) - плівки (тарпаулін).