Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення у травні 2025 року:
- прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО - 124;
- видано довідок ВПО - 115;
- прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог - 144;
- кількість первинних призначень державних соціальних допомог - 132;
- сформовано відомості по компенсації «соціальні послуги» - 309;
- прийнято документів на грошову допомогу по міській програмі «Соціальний захист» - 82;
- надано 2030 консультацій на особистому прийомі;
- надано 800 консультацій за телефоном «гаряча лінія»;
- відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА - 20;
- сформовано особових справ та надіслано до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 60;
- підготовлено довідок про перебування/не перебування на обліку - 75;
- відпрацьовано допомоги згідно списків по верифікації - 281;
- знято з обліку отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку із виїздом до іншого місця проживання - 18;
- підготовлено заяви на виплату державних допомог через відділення банків - 25;
- перевірено відомість внутрішньо переміщених осіб та надіслано листи фіксацій - 2104;
- сформовано списки нарахувань державних соціальних допомог в АСОПД - 892;
- перевірено особові справи і сформовано відомості в ЄІССС - 1278;
- призупинено виплати допомоги в ЄІССС - 42;
- відпрацьовано додаткових атестатів по виплатам допомог - 36;
- перевірка особових справ відповідно верифікації ГУ Національної соціальної сервісної служби – 1273;
- підготовлено 9 розпоряджень стосовно особових справ ЧАЕС до центру виплат;
- надано одноразову грошову допомогу на поховання 7 померлих непрацюючих осіб;
- відпрацьовано список відділу державної реєстрації актів цивільного стану на 213 померлих осіб в базах управління;
- прийнято 19 осіб для забезпечення технічними засобами реабілітації;
- внесено особові дані до бази ЦБІ по зверненням осіб з інвалідністю;
- підготовлено та направлено 150 особових справ до центру виплат для нарахування одноразової щорічної допомоги на оздоровлення, осіб які постраждали внаслідок ЧАЕС;
- прийнято 75 заяв на матеріальну допомогу до Херсонської міської військової адміністрації та 110 - обласної адміністрації;
- прийнято участь у 8 судових засіданнях по цивільним справам з питань недієздатних повнолітніх осіб та 2 кримінальних справах;
- проведено роботу з опікунами стосовно збору інформації щодо місця перебування та надання звітів;
- прийнято заяви від 2 постраждалих осіб на виплату матеріальної допомоги, передбачених Законом України "Про протимінну діяльність в Україні";
- прийнято в роботу заяви від 2 військовослужбовців про надання послуг із професійної адаптації, підготовлені договори;
- видано посвідчень, а саме: 5 – особа з інвалідністю; 4 - член сім’ї загиблого та 1 продовжено термін дії; 2 особа з інвалідністю внаслідок війни(продовження терміну); 1 - опікунам;
- видано талони на проїзд 7 ветеранам війни;
- на виконання обласної та міської програм соціальної підтримки ветеранів війни сформовано списки – розпорядження на виплату матеріальної допомоги: особам з інвалідністю внаслідок війни – 5 осіб, ЧСЗ одноразова – 5 осіб(міська) та 3 (обласна); щорічна – 9 осіб; члену сім’ї військовослужбовця, зниклого безвісти за особливих обставин- 1 особа.
- внесено коригуючу інформацію про 4 родини до системи «Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї»;
- зареєстровано 2 колективних договори;
- надано 15 консультацій стосовно 560 порядку щодо проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період та видано 10 актів відповідно поданих заяв;
- проведено 25 актів обстеження на субсидію, 11 – актів по переплаті.