Херсонська податкова вже обслуговує бізнесменів та громадян із зони АТО
Відповідно до листа Міндоходів „Про забезпечення реалізації прав фізичних осіб – платників податків, зареєстрованих у зоні АТО, на присвоєння реєстраційного номера облікової платника податків” територіальні органи доходів і зборів України забезпечені повноваженнями приймати облікові картки для реєстрації громадян у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків незалежно від місця проживання та здійснювати видачу документів, що засвідчують відповідну реєстрацію.
Так, днями зафіксовані перші звернення до херсонської податкової представників бізнесу та громадян зі сходу України. Наразі, вже два громадяни із зони АТО отримали реєстраційні картки в ЦОП ДПІ у м. Херсоні.
Крім того, вже 5 бізнесменів із Донецької та Луганської областей отримали електронні ключі у відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів, що знаходиться в ЦОП ДПІ у м. Херсоні.
Таким чином, херсонська податкова стала однією із перших, куди звернулись представники бізнесу та громадяни із Луганської та Донецької областей.
Херсонці спілкуються з податковою в режимі Callback
Днями в ДПІ у м. Херсоні відбулась «Гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси. Електронна звітність. Перехід на подання податкової звітності та звітності з ЄСВ в електронному вигляді», відповідала на запитання платників - начальник управління IT та обліку платників ДПІ у м. Херсоні Сидорович Світлана.
Пропонуємо Ваші увазі найбільш часті питання та кваліфіковані відповіді, які були розглянуто під час проведення сеансу
Питання: Хто може користуватись сервісом «Електронний кабінет платника» ?
Відповідь: «Електронний кабінет платника» - це автоматизоване робоче місце платника податків. Сьогодні цим сервісом можуть користуватися юридичні особи, фізичні особи – підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають підключений до Інтернету комп’ютер та отримали електронний ключ і цифровий підпис в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів Міндоходів.
Питання: Що необхідно для користування сервісом «Електронний кабінет платника»?
Відповідь: Для роботи з сервісом «Електронний кабінет платника» необхідно мати: комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД -http://acskidd.gov.ua/);
бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).
Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою kpp.minrd.gov.ua
Херсонський ПДВ „перевалив” за 100 млн гривень
На обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває 2393 платників податку на додану вартість, з яких 2097 юридичних осіб та 296 фізичних осіб-підприємців. Протягом першого півріччя цього року вони перерахували до Державного бюджету 100,4 млн гривень. Більшу частину сплатили підприємства міста – 96,9 млн гривень. Інші 3,5 млн грн надійшли від представників малого бізнесу – херсонських підприємців.
В той же час херсонським суб’єктам господарювання у січні-червні було відшкодовано 23,8 млн грн ПДВ. Таким чином держава всіляко сприяє встановленню партнерських стосунків з громадянами та бізнесом, та повністю враховує інтереси платників податків.
Нагадаємо, з цього року підприємства з позитивною податковою історією отримали можливість проходити прискорену процедуру відшкодування податку на додану вартість. Такі платники отримують відшкодування ПДВ всього за 11 робочих днів.
Як отримати витяг з реєстру платників ПДВ?
Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або вповноваженою на це особою чи надсилається поштою до органу Міндоходів за основним місцем обліку платника податків. Форма запиту затверджена наказом Міндоходів від 16.01.2014 р. № 26.
У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ, а також спосіб отримання витягу з реєстру .
Витяг із реєстру платників ПДВ за формою № 2-ВР формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з реєстру, які є актуальними на дату формування витягу.
Зокрема у витязі зазначають:
- найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника;
- індивідуальний податковий номер платника ПДВ;
- дату податкової реєстрації;
- строк дії реєстрації платника ПДВ;
- дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;
- перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства;
- дату внесення запису про види діяльності.
Витяг надається безоплатно протягом двох робочих днів від дати надходження запиту.
Звіт з ЄСВ можна подавати поштою
З 7 липня цього року набули чинності зміни, внесені до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Так, ст.6 Закону було доповнено наступним положенням: у випадку направлення звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю.
Таким чином, відтепер платники ЄСВ можуть направляти звітність з соціального внеску поштою.
Зазначимо що раніше, звітність з ЄСВ, надіслана поштою, вважалась не поданою.
Херсонці прийшли до керівництва податкової
Вдосконалення організації особистого прийому та забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян - це той пріоритетний напрямок роботи фахівців органів доходів і зборів, що сприяє формуванню партнерських відносин з платниками податків.
З початку поточного року посадовцями ДПІ у м. Херсоні було здійснено 19 прийомів за зверненнями громадян. Прийоми громадян здійснювалися представниками керівного складу ДПІ.
Щодо основних питань, що порушувалися на особистих прийомах, то серед них: закриття підприємців та нарахування штрафних санкцій. Скарг на особистому прийомі керівництва ДПІ у м. Херсоні заявлено не було. Всім заявникам були надані усні роз’яснення.
Нагадуємо, що особистий прийом проводиться згідно із затвердженими графіками прийому громадян посадовими особами, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності органів доходів і зборів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян ДПІ у м. Херсоні систематично розміщується на суб-сайті територіальних органів Міндоходів у Херсонській області, оприлюднюється у ЗМІ та розміщується на стендах в Центрі обслуговування платників.
Словами дитини про податкову у Херсоні!
Днями, до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні завітала підприємець Людмила Анатоліївна із шестирічною донькою Тетяною. Поки мама заповнювала звітні документи, донечка відпочивала на м’якому дивані та дивилась мультфільми на податкову тематику, що транслюються на великому екрані в ЦОП. Весь цей час за малечею наглядала модератор Центру.
Своїми враженнями поділилась юна відвідувачка Центру: „Мені дуже у вас сподобалось. Особливо цікавим був мультик про місто мрії. Тепер я знаю що таке податки.”. На запитання податківців навіщо ж потрібні податки маленька Тетяна відповіла – „Завдяки податкам працюють школи, куди я скоро піду навчатись”.
Відзначимо, що нині ЦОП ДПІ у м. Херсон використовує комплексний підхід до обслуговування представників бізнесу та городян. Завітавши до ЦОП, суб'єкти господарювання можуть отримати повний об'єм послуг з урахуванням специфіки своєї діяльності.
Так, цього року, херсонським платникам у ЦОП було надано понад 93 тис. різноманітних послуг, у тому числі більше 11 тис. адміністративних та 68 тис. інформаційних. Як приклад, працівниками Центру з початку року було видано 4618 карток платників податків, 1312 книг обліку розрахункових операцій, 549 свідоцтв приватним підприємцям.