ВОНИ ПОЗОРЯТЬ НАШЕ МІСТО >
< Інформація про стан роботи з особами, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції
10.12.2014 13:36 Вік: 10 yrs
Категорія: Новини

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області інформує:


Херсонські підприємці-волонтери  можуть зареєструватись у реєстрі волонтерів АТО

    Днями набрав чинності наказ Міністерства фінансів України №1089 від 30.10.2014 «Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції» (Порядок).

    Даним Порядком встановлюється механізм включення фізичних осіб – благодійників до Реєстру волонтерів антитерористичної операції (Реєстр), структура цього Реєстру, форма заяви про включення/внесення змін/виключення до/з Реєстру, а також форма довідки з банку про відкриття/закриття рахунка фізичною особою.

    Відповідно до Порядку для включення до Реєстру фізична особа – благодійник особисто може звернутися до будь-якого органу ДФС. У разі подання документів поштою або через представника документи подаються до органу ДФС за місцем проживання підприємця – благодійника.

    Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня. У заяві мають бути зазначені категорії фізичних осіб, на користь яких надається благодійна допомога волонтером антитерористичної операції (АТО), та дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО.

    Дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше 21.11.2013 та раніше дати відкриття рахунків, призначених для здійснення благодійної діяльності.

    Датою включення підприємця – благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до цього Реєстру.

    На веб-порталі ДФС України щодекадно буде оприлюднюватись Реєстр волонтерів АТО.

16 грудня 2014 року – останній день щоб приєднатися до 12 тисячної армії херсонських “спрощенців”

    Наразі на обліку в ДПІ у м. Херсоні рахується майже 12 тисяч платників єдиного податку, із них понад 10 тисяч підприємці. Переважна більшість бізнесменів обрали 2 або 3 групи платників єдиного податку - майже 5,5 тисяч та 3 тисячі відповідно. 

    Нагадаємо, суб'єкту господарювання, який бажає з 1 січня 2015 року перейти на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, необхідно подати відповідну заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 16 грудня 2014 року. Перехід на спрощену систему оподаткування можливий лише один раз протягом календарного року.

    Новостворені підприємці, які зареєстровані в грудні 2014 року і бажають стати платниками єдиного податку 1 і 2 груп з 1 січня 2015 року, повинні подати заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування до кінця грудня 2014 року.

    Новостворені суб’єкти господарювання, які зареєстровані у грудні 2014 року і планують стати платниками єдиного податку 3–6 груп, повинні подати заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування протягом 10 днів із дня їх державної реєстрації. В такому разі вони вважатимуться платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації

    Зазначимо, що реєстрація платника єдиного податку є безстроковою.

Херсонський єдиний податок б’є минулорічні рекорди

    Протягом 11 місяців цього року херсонські „спрощенці” сплатили до місцевої скарбниці більше 71 млн грн єдиного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року цьогоріч єдиного податку надійшло на 6,4 млн грн більше. В середньому в місцевий бюджет щомісяця надходить 6,5 млн грн даного податку.

     Із зазначеної суми 69% перерахували підприємці міста, інші 31 % сплатили підприємства.

    До слова, платники єдиного податку мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді. До того ж за власним рішенням протягом року спрощенці мають змогу змінювати групу або ставку податку.

    Нагадуємо, що 16 грудня – останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2015 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік.

З нового року нові акцизні марки для алкоголю та тютюну

    Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання запровадження марок акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів» № 627 від 19.11.2014, з нового року в Україні запроваджуються марки акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва.

    Постановою затверджено зразок акцизних марок, а також доручено Державній фіскальній службі до 25 грудня цього року забезпечити виробництво марок і їх продаж у встановленому порядку. З 1 січня 2015 року продаж марок акцизного податку попереднього зразка припиняється.

    Згідно з документом, вартість акцизної марки на алкогольну продукцію з наступного року буде знижена до 0,1926 грн/шт. з 0,27 грн/шт., а на тютюнові вироби – до 0,091 грн/шт. з 0,142 грн/шт.

    Варто відмітити, що вищевказаною постановою Уряд врахував побажання виробників алкогольної продукції та висловив сподівання на те, що вони, у свою чергу, будуть виконувати податкові зобов'язання у повному обсязі.

У 2014 році 74% платників податків звітують в електронному вигляді

    За 11 місяців цього року представники херсонського бізнесу надали до податкової інспекції майже 415 тисяч різних звітних документів, із них 308 тисяч або 74% - засобами E-mail. Порівняно із таким же періодом минулого року кількість платників, що прозвітували не встаючи з робочого місця, тобто через Інтернет, збільшилася на 11%. Це ті бізнесмени, які зрозуміли, що звітувати у такий спосіб дуже зручно й впровадили новинки технічного прогресу у своє життя. Завдяки цьому вони вийшли на новий сучасний рівень взаємодії з контролюючими органами.

    Нагадаємо, що подання звітності в електронному вигляді має багато переваг для платників податків – економія робочого часу на заповнення бланків, оперативне оновлення форм звітності, арифметичний контроль за показниками декларації, уникнення витрат часу при поданні звітності тощо.

    Для подання податкової звітності та звітності з єдиного внеску в електронному вигляді необхідно отримати електронний підпис, завантажити програмне забезпечення та мати доступ до Інтернет. Щоб отримати вказаний підпис, програмне забезпечення, а також консультації щодо їх застосування завітайте до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні за адресою: вул. І. Кулика, 143а, тел. 51-09-15.

 Херсонські касири також мають право на помилку

    Досить часто до податкової інспекції Херсона звертаються представники новостворених підприємств із питанням: „Як діяти у разі повернення товару та чи можна скасувати суму, помилково проведену через касовий апарат?”

    Відповідно до норм законодавства, бізнесмени мають два варіанти вирішення ситуації у разі помилкового проведення через касові апарати суми розрахунку, або поверненні покупцем товарів. По-перше, реєстрація видачі коштів у разі скасування помилково проведеної через реєстратор розрахункових операцій суми розрахунку здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми. По-друге, якщо алгоритм роботи РРО не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків дозволяється реєструвати видачу коштів (скасування помилкової суми) за допомогою операції «службова видача». Водночас, забороняється реєструвати через РРО від’ємні суми з використанням операції «сторно».

    У випадку, якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 грн, то матеріально відповідальна особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар, відомості про товар, суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару.

    Аналогічний акт складається і при скасуванні помилково проведеної через РРО суми розрахунку, де вказуються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.

    Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років.

 У Херсоні 362 нових платника ПДВ

    У цьому році у Херсоні платниками ПДВ зареєстровано 362 суб'єктів господарювання, із них 92% — підприємства, решта — підприємці. Більшість із них реєструються платниками ПДВ за власним бажанням адже у цьому році набули чинності зміни до Податкового кодексу, якими скасовано обмеження щодо добровільної реєстрації. Законодавство щодо адміністрування ПДВ і в подальшому буде трансформуватися. Так, з 1 січня 2015 року обов’язковій реєстрації платниками ПДВ підлягатимуть лише особи, у яких загальна сума від здійснення операцій із постачання товарів, що підлягають оподаткуванню, нарахована (сплачена) такій особі, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищуватиме 1 млн гривень без урахування ПДВ. Обмеження щодо добровільної реєстрації платником ПДВ в Податковому кодексі відсутні.

    Звертаємо увагу на те, що аби дізнатися чи є Ваш бізнес-партнер платником ПДВ достатньо скористатися електронними сервісами фіскальної служби «Реєстр платників ПДВ» чи «Анульована реєстрація платників ПДВ». Перший із зазначених сервісів надає інформацію стосовно зареєстрованих платників ПДВ, другий - про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.

Херсонці виклали на майбутню пенсію 803 тис. гривень

    З початку року 150 херсонців збільшили власний страховий стаж для призначення пенсії шляхом сплати єдиного внеску загалом на 803 тис. гривень.

    Відповідно до статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років та наявності страхового стажу не менше 15 років. Тим особам, яким не вистачає страхового стажу для призначення пенсії, є можливість самостійно сплатити єдиний внесок (ЄВ) за договорами про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. Для цього зацікавленим особам слід подати до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні відповідну заяву та укласти договір.

    Вказаним договором може бути передбачена одноразова сплата громадянином єдиного внеску (ЄВ) за попередні періоди, в яких такий громадянин не підлягав загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі, за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року). Сплачується ЄВ однією сумою протягом 10 днів з моменту підписання такого договору і не може бути меншою за мінімальний страховий внесок.

    Звіт про таку сплату необхідно надати до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні протягом 30 календарних днів після закінчення строку дії договору про добровільну участь.

 У листопаді 17 херсонських підприємств проштрафились на 1,4 млн гривень

    Протягом листопада міські податківці перевірили фінансово-господарську діяльність 17 підприємств міста. Ці ревізії були передбачені планом графіком перевірок ризикових підприємств на 2014 рік. За наслідками такого податкового аудиту порушникам податкового законодавства ревізори донарахували 1,4 млн грн податків та штрафів.

    Крім того, аудитори викрили та зменшили неправомірно задекларованих збитків підприємств на суму понад 3 млн гривень.

    Зазначимо, що за підсумками роботи управління аудиту ДПІ у м. Херсоні у листопаді до бюджету вже надійшло понад півмільйона гривень донарахованих податків та штрафів. Загалом же, цього року, херсонські порушники податкового законодавства сплатили до бюджету 15,3 млн грн податків та штрафів, що на 4,6 млн грн більше ніж торік.

Цільова надбавка на газ додала до бюджету 7,5 млн гривень

    З початку року херсонці сплатили більше 7,5 млн грн збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ, що на 600 тис. грн більше, ніж минулого року. В середньому херсонські постачальники природного газу сплачують понад 682 тис. грн збору щомісяця.

    Нагадаємо, що об'єктом оподаткування збором є вартість природного газу в обсязі, відпущеному кожній категорії споживачів у звітному періоді, яка визначається на підставі актів приймання-передачі газу, підписаних платником та відповідним споживачем (для населення - на підставі облікових документів), з урахуванням відповідного тарифу.

    Сплачують цей збір суб'єкти господарювання, які постачають природний газ споживачам на підставі укладених з ними договорів.

 Витрати підприємства на „телефонні балачки секретаря” в особистих цілях до податкового кредиту не відносяться

    Відповідно до норм податкового законодавства, якщо платник ПДВ не може підтвердити виробничий характер телефонних переговорів, або визначено, що такі переговори провадилися його працівниками в особистих цілях, то сума ПДВ, сплачена у складі вартості невиробничих телефонних переговорів, не включається до складу податкового кредиту такого платника ПДВ. Таке роз’яснення надано ДФС України в електронному сервісі «ЗІР» (підкатегорія 101.02).

    Водночас оскільки кошти, що надходять від працівника платника податків у вигляді компенсації за послуги зв’язку, не залишаються у розпорядженні такого платника, а перераховується ним безпосередньо установі, що надає послуги зв’язку, то при отриманні компенсації вартості послуг зв’язку об’єкта обкладення ПДВ не виникає.