Звіт про роботу управління праці та соціального захисту населення у жовтні 2025 року:
- прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО - 137;
- видано довідок ВПО - 173;
- прийнято звернень щодо призначення «соціальних послуг» - 10;
- сформовано відомості по компенсації «соціальні послуги» - 309;
- прийнято документів на грошову допомогу по міській програмі «Соціальний захист» - 204;
- надані звіти, інформації, відповіді на запити та контролі;
- надано консультацій на особистому прийомі - 1300;
- надано консультацій за телефоном «гаряча лінія» до 350;
- відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА - 10;
- підготовлено довідок про перебування / не перебування на обліку - 27;
- відпрацьовано список відділу державної реєстрації актів цивільного стану на 199 померлих осіб в базах управління;
- перевірено особові справи для передачі до Пенсійного фонду – 551;
- прийнято 15 осіб для забезпечення технічними засобами реабілітації;
- надано одноразову грошову допомогу на поховання 2 померлих непрацюючих осіб;
- внесено особові дані до бази ЦБІ по зверненням осіб з інвалідністю;
- прийнято 96 заяв на матеріальну допомогу до Херсонської міської військової адміністрації та 93 - обласної адміністрації;
- прийнято участь у 6 судових засіданнях по цивільним справам з питань недієздатних повнолітніх осіб та 3 кримінальних справах;
- видано посвідчень: 3 - особі з інвалідністю внаслідок війни та дію 2 статусів продовжено, 12 - член сім’ї загиблого Захисника та дію 1 статусу продовжено, 1– багатодітна сім’я продовжено;
- на виконання обласної та міської програм соціальної підтримки ветеранів війни сформовані списки – розпорядження на виплату матеріальної допомоги: особам з інвалідністю внаслідок війни – 4 особи; члену родини військовослужбовця, який зниклий безвісти – 5 осіб, члену родини військовослужбовця, який перебуває у полоні - 1, дітям до 1 Вересня «Подарунок від тата» - 3; дітям до Всесвітнього дня дитини – 3; адресна щоквартальна допомога дітям – 3; членам сім’ї загиблих – 11;
- зареєстровано 1 зміни до колективного договору;
- прийнято 123 заяви на допомогу населенню протягом опалювального сезону на придбання твердого пічного побутового палива;
- підготовлено інформацію на офіційну сторінку виконкому;
- внесено коригуючу інформацію про 4 родини до системи «Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї»;
- надано 20 консультацій стосовно 560 порядку щодо проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період та видано 7 актів відповідно поданих заяв;
- проведено 12 актів обстеження на субсидію.