«Золоте весілля» >
< ВОНИ ПОЗОРЯТЬ НАШЕ МІСТО
18.09.2014 18:07 Вік: 10 yrs
Категорія: Новини

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області інформує:


Відповідальність за несплату військового збору

   Відповідальність за несплату військового збору покладається на роботодавця та податкового агента. Зокрема, за ненарахування (несплату) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, застосовується штраф у розмірі 25% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету (п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України).

   Якщо такі ж дії повторюються протягом 1095 днів:

вдруге - застосовується штраф у розмірі 50% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

втретє - штраф у розмірі 75% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

   Крім того, у день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь громадянина, та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента, нараховується пеня із розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків - фізичних осіб.

   Крім того, відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення неутримання (неперерахування) до бюджету сум ПДФО при виплаті громадянину доходів, перерахування ПДФО за рахунок коштів підприємств (крім випадків, коли таке перерахування дозволено законодавством), ненадання (несвоєчасне надання) до податкової інспекції відомостей про доходи громадян, тягнуть за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на підприємців у розмірі від 34 до 51 гривень.

Шановні роботодавці, виплачуйте заробітну плату вчасно

   Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата. Такі норми передбачені ч. 1 ст. 24 Закону України «Про оплату праці» та ст. 115 Кодексу законів про працю України.

   Також нагадаємо, що із нарахованої (виплаченої) суми заробітної плати необхідно утримати податок на доходи фізичних осіб. Цей податок сплачується до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.

   Тож шановні бізнесмени! Своєчасна й повна сплата податків і платежів, а також забезпечення заробітною платою працівників у розмірі не менше мінімальних соціальних стандартів – це обов’язок кожного роботодавця щодо соціального захисту своїх працівників.

Звільнення пенсіонерів від сплати земельного податку

   Нормами Податкового кодексу України (ПКУ) передбачене звільнення пенсіонерів (за віком) від сплати земельного податку. При цьому, таке звільнення поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм: для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більше 2 га; для присадибної ділянки: у селах - не більше 0,25 га; в селищах - не більше 0,15 га; у містах - не більше 0,10 га; для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 га; для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 га; для ведення садівництва - не більш як 0,12 га.

   Водночас, право на пільгу зі сплати земельного податку мають ті громадяни, право власності яких на земельні ділянки посвідчено відповідними документами та даними державного земельного кадастру. Такими документами є, зокрема, державний акт, що посвідчує право власності на земельну ділянку, та державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, що посвідчує право постійного користування землею.

   Також, для отримання пільги пенсіонер повинен звернутися до податкової інспекції за місцезнаходженням земельної ділянки та надати документи, що посвідчують його право на пільгу (паспорт, пенсійне посвідчення, тощо).

   Звертаємо вашу увагу, що громадяни – власники земельних ділянок, які вийшли на пенсію не за віком (пенсія призначена за вислугу років, по інвалідності тощо), мають право користуватися пільгою щодо сплати земельного податку лише після досягнення пенсійного віку.

За перше порушення порядку використання РРО - штраф 1 гривня

   До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), у разі виявлення під час перевірки підтверджених належним чином фактів неодноразових протягом календарного року порушень, передбачених п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», застосовуються такі фінансові санкції:

вчинене вперше — 1 грн.;

вчинене вдруге — 100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (послуг);

за кожне наступне вчинене порушення — у п’ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (послуг).

   Оскільки продаж товару без застосування РРО не є триваючим порушенням і невидача касового чека під час кожного продажу товару визнається окремим порушенням, то наступне незастосування РРО при продажу товарів (наданні послуг) є окремим порушенням. Тобто, наступне незастосування РРО чи невидача чека при продажу товару вважатиметься повторним порушенням.

З підроблених поштових адрес ДФС розсилається СПАМ

   Днями зафіксовано чергову спробу дискредитації органів Державної фіскальної служби України. З підроблених поштових адрес ДФС зловмисниками розсилаються електронні листи зі шкідливим програмним забезпеченням.

   Поштові скриньки kabminonline@minrd.gov.ua, nalogs_ki@minrd.gov.ua, nalogs@minrd.gov.ua, та nalogs_ua@minrd.gov.ua не зареєстровані на сервері електронної пошти ДФС України в мережі Інтернет, тобто не належать відомству.

   Листи містять пропозицію ознайомитись з документами щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а додатки містять шкідливе програмне забезпечення. Ця інформація не відповідає дійсності.

   Отримувачам листів рекомендується терміново повідомити про це Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, СБУ та МВС України та надіслати їм зразки шкідливого програмного забезпечення.

   Об’єктами масового ураження є не лише комп’ютери державних органів чи установ, а й громадян України. Просимо бути уважними та не відкривати подібних листів.

Послуги Центру обслуговування користуються попитом

   Центр обслуговування платників податкової інспекції Херсона (ЦОП) користується популярністю як серед суб’єктів господарювання, так і пересічних громадян. Свідченням цього є кількість послуг, наданих фахівцями ЦОП протягом січня-серпня цього року. Так, близько 150 тисяч платників податків звернулися у центр обслуговування для отримання адміністративних, консультаційних та інших послуг. З початку року в центрі прийнято майже 340 тисяч податкових декларацій та звітів, видано майже 10 тисяч реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

   Нагадуємо, що Центр обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні працює: вівторок, середа, п’ятниця - з 9 до 18 год., понеділок, четвер - з 9 до 20 год, а у суботу з 9 до 16 години. Відвідувачі Центру можуть отримати консультаційні, адміністративні й інші види послуг, скористатися доступом до мережі Інтернет для ознайомлення з новаціями податкового та митного законодавства на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України або відправлення електронної звітності.

   Крім цього, у ЦОП (каб. 25) можна безкоштовно отримати ключі електронних цифрових підписів та програмне забезпечення для подання звітності в електронному вигляді.

75% херсонських роботодавців звітують з ЄСВ в електронному вигляді

   Звіти про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування (ЄСВ) до органів фіскальної служби можна надсилати в електронному вигляді. Звітувати платникам у такий спосіб дійсно ефективно й зручно та ще й є можливість заощадити час та кошти, адже в паперовому вигляді звітність потрібно подавати особисто й лише до Центрів обслуговування платників.

   У серпні 2014 року можливістю подати звітність з ЄСВ в електронному вигляді вже скористалися майже 4,5 тисячі херсонських страхувальників. А це 75% усіх поданих звітів з ЄСВ.

   Нагадаємо, що для електронного звітування платникам потрібно мати лише відповідне програмне забезпечення та цифровий підпис. Програмне забезпечення можна завантажити з сайту Державної фіскальної служби України, а такий підпис безкоштовно отримати у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а, кабінет 25.

Кожному зверненню громадян - особливу увагу

   За 8 місяців цього року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 93 письмових звернення громадян. Також, 32 херсонця звернулися на особистий прийом до керівництва інспекції. В переважній більшості громадяни звертались з питань інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів господарювання, застосування штрафних санкцій, укладення договорів добровільного соціального страхування тощо.

   Усі звернення розглянуті об'єктивно, якісно, вчасно. Всім громадянам надані аргументовані роз'яснення згідно із вимогами чинного законодавства.

   Слід зазначити, що право громадянам на звернення до органів державної влади гарантує Конституція України та Закон України “Про звернення громадян”. У такий спосіб кожна людина може захистити свої права, законні інтереси, вирішити життєво важливі проблеми.

   Для отримання відповіді на нагальні питання, які належать до компетенції фіскальної служби, кожен херсонець може подати письмову заяву або звернутися особисто до ДПІ у м. Херсоні. Попередній запис на особистий прийом до керівництва податкової інспекції є обов’язковим і закінчується не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому. Запис на прийом здійснює відділ обслуговування платників податків за телефоном 32-74-21 або за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а, Центр обслуговування платників.

Херсонські платники ПДВ збагатили держбюджет на 108 мільйонів гривень

   На обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває понад 2450 платників податку на додану вартість (ПДВ), з яких понад 2160 - юридичні особи, решта 290 - підприємці. Впродовж семи місяців цього року вони перерахували до Державного бюджету 108,2 млн гривень. Із загальної суми понад 5 млн гривень перерахували підприємці.

   Слід зазначити, що адміністрування податку на додану вартість постійно удосконалюється. У 2015 році для платників ПДВ запрацює система електронного адміністрування цього податку. В результаті запровадження електронного адміністрування суттєво знизиться тиск на бізнес, адже зменшення впливу людського фактору.

   Також зменшиться число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. А саме бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі здійснюватиметься на місяць раніше, ніж зараз. Зменшиться й кількість звірок та перевірок бізнесу, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань від виробника або імпортера».

Радіочастоти Херсона поповнили бюджет на 640 тис. гривень

   Така сума збору за використання радіочастотного ресурсу України надійшла до бюджету протягом січня-серпня 2014 року. Це в 5 разів більше, ніж у січні-серпні минулого року та майже в 10 разів більше, ніж у такому ж періоді позаминулого року.

   Станом на 1 вересня на обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває 45 суб’єктів господарювання - платників цього збору. Серед них 40 підприємств і 5 підприємців. Ці суб’єкти господарювання займаються діяльністю у різних сферах економіки, зокрема, охорона об'єктів, доставка і перевезення вантажів і пасажирів, цифрові комунікації тощо.

   Слід зазначити, що всі херсонські користувачі радіоресурсу сумлінно виконують свої зобов'язання перед державою та не мають заборгованості щодо сплати визначеної суми цього збору.