Звіт роботи управління праці та соціального захисту населення за травень 2024 року
Відділ з питань призначення державної допомоги
- прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО- 116
- видано довідок ВПО- 105
- прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог- 74
- кількість первинних призначень державних соціальних допомог- 78
- сформовано відомості по компенсації «соціальні послуги» - 351
- прийнято документів на грошову допомогу по міській програмі «Соціальний захист» - 52
- видано посвідчень особам з інвалідністю -5
- надано звітів до ХМВА та департамент – 49
- надано консультацій на особистому прийомі– 1355
- надано консультацій за телефоном «гаряча лінія» - 635
- відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА – 14
- складено актів обстеження матеріально – побутових умов - 4
- сформовано особових справ та надіслано до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 44
- підготовлено довідок про перебування / не перебування на обліку - 89
- відпрацьовано списки відділу цивільного стану - 239
- відпрацьовано допомоги згідно списків по верифікації - 126
- знято з обліку отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку із виїздом до іншого місця проживання – 39
- підготовлено заяви на виплату державних допомог через відділення банків - 51
- перевірено особових справ, які мігрували з програмного комплексу АСОПД до ЄІССС – 1016
- сформовано списки нарахувань по 6 видам державних соціальних допомог – 1119
- перевірено відомість внутрішньо переміщених осіб та надіслано лист фіксацію на березень 2024 – 1757
Відділ контролю за наданням усіх видів державних допомог
- Прийнято рішень щодо повернення надміру нарахованих коштів – 2
- Зареєстровано листів про надміру виплачені кошти, які підлягають поверненню до бюджету з центра по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат – 1
- Повернуто до державного бюджету надміру виплачених коштів –12000,00 грн.
- Складено актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства - 26
Відділ з питань соціального захисту
підготовлено 9 розпоряджень стосовно особових справ ЧАЕС до центру виплат;
· підготовлено до наказу 4 заяви на виплату одноразової грошової допомоги на поховання;
· відпрацьовано 4 заяви на забезпечення технічними засобами реабілітації;
· видано 3 посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, 2 посвідчення члена сім’ї загиблого
· надано звіти до Департаменту соціального розвитку;
· опрацьовано 235 померлі особи в базі ЦБІ;
· підготовлено 4 особових справ до передачі на Херсонський фонд осіб з інвалідністю;
· зареєстровано 2 колективних договорів;
· прийнято 100 заяв на матеріальну допомогу
· прийнято 1 заяву на виплату щорічної допомоги на оздоровлення постраждалим особам від вибухонебезпечних предметів;
· одну дитину з інвалідністю направлено на реабілітацію до центру реабілітації
· прийнято участь у 10 судових засіданнях з питань недієздатних повнолітніх осіб
· направлено до центру виплат особові справи по нарахуванню одноразової щорічної допомоги на оздоровлення наслідків аварії на ЧАЕС - 200 осіб,
· підготовлено одне подання до ДСЗН, у зв'язку зі зміною групи інвалідності та видане посвідчення,
· направлені до центру виплат списки - розпорядження про надання щорічної грошової допомоги відповідно до обласної програми на 20 осіб