Звіт роботи управління праці та соціального захисту населення за СІЧЕНЬ 2025 року
- прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО- 98
- видано довідок ВПО- 167
- прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог - 82
- кількість первинних призначень державних соціальних допомог - 91
- сформовано відомості по компенсації «соціальні послуги» - 355
- прийнято документів на грошову допомогу по міській програмі «Соціальний захист» - 85
- надано звітів до ХМВА та департамент – 60
- надано консультацій на особистому прийомі– 1577
- надано консультацій за телефоном «гаряча лінія» - 604
- відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА - 30
- сформовано особових справ та надіслано до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат - 70
- підготовлено довідок про перебування / не перебування на обліку - 71
- відпрацьовано допомоги згідно списків по верифікації - 336
- знято з обліку отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку із виїздом до іншого місця проживання – 24
- підготовлено заяви на виплату державних допомог через відділення банків -19
- перевірено відомість внутрішньо переміщених осіб та надіслано листи фіксацій – 2023
- сформовано списки нарахувань державних соціальних допомог в АСОПД – 1025
- перевірено особові справи і сформовано відомості в ЄІССС – 1252
- призупинено виплати допомоги в ЄІССС – 57
- відпрацьовано додаткових атестатів по виплатам допомог – 36
- підготовлена інформація для Національної соціальної сервісної служби щодо видачі посвідчень особам з інвалідністю - 26
- підготовлені розпорядження стосовно особових справ ЧАЕС до центру виплат - 12
- надано одноразову грошову допомогу на поховання 5 померлих непрацюючих осіб;
- опрацьовано список на 261 померлу особу в базах ЦБІ та АСОПД
- прийнято 5 осіб для забезпечення технічними засобами реабілітації
- прийнято 80 заяв на матеріальну допомогу до Херсонської міської військової адміністрації
- прийнято участь у 8 судових засіданнях по цивільним справам з питань недієздатних повнолітніх осіб та 2 кримінальних справах
- видано посвідчень, а саме: 3 - член сім’ї загиблого; - 1 особа з інвалідністю внаслідок війни; 5 - особа з інвалідністю; 3 - багатодітна сім’я та 5 – дитина з багатодітної сім’ї та продовжено дію 2 посвідчень; 1- ветеран праці, 8- опікунам.
- підготовлена інформація на офіційні сторінки виконкому
- 3 дитини з інвалідністю подали заяву для направлення до реабілітаційного центру
- внесено інформацію про 5 родини до системи «Реєстр посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї»
- подано список на виплату щорічної допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів - 6
- надано 9 консультацій стосовно 560 порядку щодо проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період
- підготовлено 4 акти щодо супроводу осіб з інвалідністю за межі країни
- проведено 4 актів обстеження на субсидію та 2 на пільгу
- підготовлено акти щодо виявлення переплати державних коштів – 9
- опрацьовано особових справ щодо переплат державних коштів -15
- опрацьовані списки стосовно уточнення персональних даних осіб на надання одноразової грошової допомоги населенню протягом опалювального сезону 2024/25 року на придбання твердого пічного побутового палива
- на виконання обласної програми соціальної підтримки ветеранів війни сформовані списки – розпорядження та направлені до управління у справах ветеранів Херсонської ОДА на виплату щорічної одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни – 7 осіб, ЧСЗ – 3 особи.