>
< Про початок прийому заявок від територіальних громад для участі в експериментальному проекті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості
20.10.2023 15:32 Вік: 336 days
Категорія: Новини

Інформація про роботу виконавчих органів Суворовської районної у м.Херсоні ради з 16.10. –20.10.2023рік.


Відділом з питань життєдіяльності району для полагодження вікон, дверей, покрівель, мешканцям Суворовського району, звернувшимся за допомогою, видано наступні будівельні матеріали: плівка (тарпаулін) – 16,5 шт.; плита OSB – 8 шт.

За отриманням будматеріалів звернулися 10 осіб.

Проведено роботи: з ліквідації стихійних 31 сміттєзвалище, загальним об’ємом 24,7 тонн, з дереводробіння загальним обсягом 28 м3.

На обліку Служби у справах дітей перебуває: 87 дітей у Херсоні, зі статусом дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування - 34 дітей з 25 родин; СЖО (складні життєві обставини) - 53 дітей із 27 родин.

Проведено 1 профілактичних рейдів, обстежено житлово - побутові умови 8 родин (13 дітей), видано 2 попередження про неналежне виконання батьками своїх обов’язків.

З питань соціально-правового захисту дітей прийнято 68 громадян, зокрема           32 – з питань надання статусу дитини внаслідок бойових дій. 2 - з питання усиновлення та по іншим потребам.

Видано 32 набора гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів та  санітарно-гігієнічних засобів.

Територіальний центр:

- У відділенні соціальної допомоги вдома. на обліку перебуває 226 підопічних на дому;

- У відділенні денного перебування на обліку 3179 підопічних.

Гуманітарну допомогу отримали: урологічні прокладки – 36 особи; продуктові набори ADRA - 357 особи, засоби реабілітації - 2 особи.

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено роботу:

- прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО –25;

- видано довідок ВПО –49;

- прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог – 14;

- кількість первинних призначень державних соціальних допомог – 83;

- заведено в програму та сформовано справи по компенсації «соціальні послуги» - 12;

- прийнято документів на державну допомогу постраждалим від підриву Каховської ГЕС – 20;

- відпрацьовано списки Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат одержувачів допомоги на пошту – 3;

- видано посвідчень особам з інвалідністю – 1;

- надано звітів до ХМВА та департаменту – 17;

- призупинено виплати державних допомог до з’ясування – 116;

- сформовано особових справ та надіслано до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат –58;

- ознайомлено в телефонному режимі отримувачів державних допомог про припинення виплат – 116;

- надано консультацій на особистому прийомі – 194;

- надано консультацій за телефоном «гаряча лінія» - 97;

- підготовлено відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА –6.