25 років на службі милосердя.  >
05.11.2021 14:39 Вік: 2 yrs
Категорія: Новини


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу відділу з питань призначення державної соціальної допомоги станом на 01.11.2021 р.

 

№№ п/п

 

 

Назва заходів

Кількість прийнятих заяв у жовтні

Кількість розглянутих заяв у жовтні

  1.  

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

36

36

  1.  

Одноразова допомога при народженні дитини

85

85

  1.  

Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

16

16

  1.  

Допомога на дітей одиноким матерям

33

33

  1.  

Допомога при усиновленні

-

-

  1.  

Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною

2

2

  1.  

Грошова компенсація «муніципальна няня»

7

7

  1.  

Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

13

13

  1.  

Грошова компенсація «пакунок малюка»

71

71

  1.  

Допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

18

18

  1.  

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

27

27

  1.  

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

54

54

  1.  

Державна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам

21

21

  1.  

Тимчасова допомога особі, яка не має права на пенсію

23

23

  1.  

Тимчасова допомога на дітей  батьки яких ухиляються від сплати аліментів

5

5

  1.  

Компенсація особі, яка надає соцпослуги

3

3

  1.  

Субсидія нове призначення

342

342

  1.  

Субсидія перерахунок в автоматичному режимі

 

4746

  1.  

Внутрішньо переміщенні (адресна допомога)

11

11

  1.  

Взяття на облік ВПО (видача довідок)

 

25

  1.  

Скасування довідок ВПО згідно листів СБУ

 

7

  1.  

Надано консультацій громадянам щодо умов призначення державної допомоги

 

1933

 

  1.  

Телефонні дзвінкі на гарячу лінію управління щодо умов призначення державної допомоги

507

 

  1.  

Довідки щодо перебування (не перебування) на обліку, про доходи.

197

 

  1.  

Листування з державними установами (лікарні, СІЗО та колонії, департамент,)

8

 

  1.  

Запити особових справ у зв'язку зі зміною фактичного місця проживання

25

 

  1.  

Запити в Державну Фіскальну Службу, УПСЗН, Пенсійний Фонд, до комунальних організацій надавачів послуг, ОСББ (осіб)

5725

 

  1.  

Установка доробок ПТК від ІОЦ, робота з файлами-відповідями

26

 

  1.  

Формування відомостей  нарахованої субсидій  і відправка файлів на сайт Міністерства соціальної політики

541

 

  1.  

Запит про кількість зареєстрованих осіб до  Реєстру територіальної громади м. Херсона (осіб)

511

 

  1.  

Перевірка особових справ згідно верифікації (осіб)

1155

 

  1.  

Розрахунок заявок на кошти ДБСТ та прийомним сім’ям

4

 

  1.  

Звіти ( в електронному та паперовому вигляді)

39

 

  1.  

Розгляд письмових заяв, листів від громадян

115

 

  1.  

Розгляд звернень на УГЛ

22

 

  1.  

Оновлення інформації щодо призначення житлових субсидій мешканцям районну на офіційному сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради

12

 

  1.  

Надання консультацій головам ОСББ

12

 

  1.  

Обробка списків відділу державної реєстрації актів цивільного стану (осіб)

251

 

  1.  

Опрацювання списків управління соціальної політики Міськвиконкому щодо отримувачів субсидій (осіб)

 

685

 

  1.  

Опрацювання інформації з листування від організацій

103

 

  1.  

Формування особових справ та направлення їх до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на затвердження, надіслання електронної пошти

680

 

  1.  

Перевірка особових справ з призначенням житлових субсидій, які були призначені автоматичо

780

 

  1.  

Участь у роботі комісії з розгляду питань призначення державної соціальної допомоги переміщеним особам та надання населенню субсидії (розглянуто заяв) 

56

 

  1.  

Обробка архівних особових справ отримувачів державної допомоги 

2132

 

  1.  

Формування списку дітей з інвалідністю для надання пільг

1

 

  1.  

Відзив на позовну заяву

3

 

  1.  

Відзив на апеляційну скаргу

1