1 червня Міжнародний день захисту дітей. >
< ХТО МОЖЕ ОТРИМАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ВНАСЛІДОК ДІЇ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ
31.05.2023 16:23 Вік: 331 days
Категорія: Новини

Інформація про роботу виконавчих органів Суворовської районної у м.Херсоні ради з 22.05 - 26.05.2023 р.


Сектором з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи обстежено – 115 укриттів, які розташовані в підвальних приміщеннях багатоповерхових будинків. Укомплектовано майном - 81 укриття: матраци – 100 шт.; ковдри – 100 шт.; спальники – 100 шт.; подушки – 20 шт.; сонячні лампи – 50 шт.; розкладачки «Марія» – 45 шт.; генератори – 9 шт.

В районі постраждало – 3 багатоповерхівки.

Всього за час воєнного стану постраждало: 668 будинків: 56 адміністративних будівель, 232 приватних будинки, 380 багатоповерхівок.

      Відділом з питань життєдіяльності району для полагодження вікон, дверей, покрівель, мешканцям Суворовського району, звернувшимся за допомогою, видано наступні будівельні матеріали: ОSВ – 2     шт.; плівка з люверсами (тарпаулін) –            26,5шт. (1шт.= 20 м2);  дошка (2000х100х25) – 30 шт.; рейка (2000х25х25) – 30шт.

        Викошено - 19,2 тис.м2 зелених зон; вивезено - 11,8 т сміття з стихійних сміттєзвалищ.

       Працівниками Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Суворовського району було прийнято на обслуговування 256 осіб, які звернулися особисто до Територіального центру, проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо послуг, які надаються Територіальним центром, складено акти матеріально-побутових умов проживання, з’ясовано потреби у наданні соціальних послуг та оформлено договір на обслуговування.

У відділенні соціальної допомоги вдома станом на 26.05.2023 р. на обліку перебуває 195 осіб. Соціальними робітниками надано 807 заходів соціальної послуги догляд вдома.

У відділенні денного перебування на обліку 2164 осіб.  Працівниками відділення денного перебування здійснено 748 заходів з надання соціальних послуг таких як: представництво інтересів, соціальна адаптація, консультування.

Перукарем територіального центру було надано 26 перукарських послуг.

На урядову гарячу лінію звернулися - 8 осіб, яких було запрошено до установи, проведено консультаційну роботу щодо послуг, які надаються Територіальним центром, з’ясовано їх потреби, та надано продуктові набори, набори гігієни та ковдри.

Гуманітарну допомогу отримали:

- 270 осіб - гігієнічні набори та ковдри; 23 осіб - навісні лампи; 94 осіб - памперси для дорослих; 381 осіб з інвалідністю – продуктові набори.

На обліку Служби у справах дітей перебуває: 75 дітей у Херсоні, зі статусом дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування - 36 дітей з 22 родин; СЖО (складні життєві обставини) - 39 дітей із 20 родин.

   Проведено 3 профілактичних рейдів, обстежено житлово - побутові  умови             8 родин (12 дитини), проведено профілактично-роз’яснювальну роботу з 13 батьками щодо неналежного виконання батьківських обов’язків. Попереджено 5 батьків. Підготовлено 28 листів, запитів до відповідних структурних підрозділів з питань соціально-правового захисту дітей. Надано 15 відповідей громадянам та іншим організаціям щодо питань стосовно малолітніх та неповнолітніх дітей.

   Видано 22 наборів дитячого харчування, памперсів для дітей до 3 років. Запрошено та прийнято 15 батьків, опікунів з метою розв’язання проблемних

питань з дітьми.

   Управлінням праці та соціального захисту населення проведено роботу:

прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО – 34; видано довідок ВПО – 32; прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог – 28; Кількість первинних призначень державних соціальних допомог – 37; прийнято документів на грошову допомогу по міській програмі  «Соціальний захист» - 4; надано консультацій мешканцям району – 187.