Інформація про роботу виконавчих органів Суворовської районної у м.Херсоні ради за листопад 2023року. >
< Оформити проїзні документи залізничним транспортом
27.11.2023 09:41 Вік: 243 days
Категорія: Новини

Інформація про роботу виконавчих органів Суворовської районної у м.Херсоні ради з 20.11. –24.11.2023рік.


Відділом з питань життєдіяльності району для полагодження вікон, дверей, покрівель, мешканцям Суворовського району, звернувшимся за допомогою, видано наступні будівельні матеріали: плівка (тарпаулін) – 3 шт.; плита OSB – 3 шт.; брус (40х50х4000) – 4.

За отриманням будматеріалів звернулися 7 осіб.

Проведено роботи: з ліквідації стихійних 28 сміттєзвалище, загальним об’ємом 12,2 тонн, з дереводробіння загальним обсягом 22 м3.

На обліку Служби у справах дітей перебуває: 89 дітей у Херсоні, зі статусом дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування - 34 дітей з 26 родин; СЖО (складні життєві обставини) - 55 дітей із 27 родин.

Проведено 1 профілактичних рейдів, обстежено житлово - побутові умови 4 родин (5 дітей), видано 3 попередження про неналежне виконання батьками своїх обов’язків.

З питань соціально-правового захисту дітей прийнято 65 громадян, зокрема           38 – з питань надання статусу дитини внаслідок бойових дій.

Видано 14 наборів гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів та  санітарно-гігієнічних засобів.

Територіальний центр:

- У відділенні соціальної допомоги вдома. на обліку перебуває 226 підопічних на дому;

- У відділенні денного перебування на обліку 3370 підопічних.

Гуманітарну допомогу отримали: підгузки для дорослих – 1 особа; продуктові набори ADRA - 156 осіб, засоби реабілітації - 3 особи.

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено роботу:

прийнято звернень щодо постановки на облік ВПО – 20;

- видано довідок ВПО – 20;

- прийнято звернень щодо призначення різних видів допомог – 13;

- кількість первинних призначень державних соціальних допомог – 25;

- опрацьовано заяв на компенсаційну виплату «соціальні послуги» - 107;

- прийнято документів на: грошову допомогу по міській програмі «Соціальний захист» - 27;

- відпрацьовано списки відділу цивільного стану - 253;

- видано посвідчень особам з інвалідністю - 1;

- надано звітів до ХМВА та департамент – 15;

- надано консультацій на особистому прийомі – 138;

- надано консультацій за телефоном «гаряча лінія» - 109;

- відповіді на «урядову гарячу лінію» ХМВА – 9;

- призупинення виплат державних допомог до з’ясування – 8;

- сформовано особових справ та надіслано до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат – 52.