Звіт голови Суворовської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів у 2017 році.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

У Суворовському районі проживає 119 200 мешканців. Загальна площа території району – 2990,2 га. Кількість депутатів Суворовської районної у м. Херсоні ради VIІ скликання – 36.

На території Суворовського району розташована Степанівська сільська рада. Загальна кількість населення – 4621 мешканців. Площа сільської ради складає 795,3 га, населеного пункту – 243,2 га. На території Степанівської сільської ради ведуть сільськогосподарську діяльність 13 фермерських господарств. Кількість депутатів Степанівської сільської ради – 22.

На території району функціонують:

· 2570 об’єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування;

· 37 підприємств, розподілених за 8 галузями;

· об’єднань співвласників багатоквартирних будинків – 266 (325 будинків);

· житлово-будівельних кооперативів –15 (17 будинків);

· відомчого житлового фонду – 17 (24 будинки);

· у секторі індивідуальної забудови – 6239 будинків (18812 мешканців);

· органів самоорганізації населення:

квартальних комітетів – 21, будинкових комітетів – 14;

· гаражних кооперативів – 21;

· автостоянок – 17;

· дитячих майданчиків – 78.

· закладів освіти: 19 загальноосвітніх шкіл, 25 дошкільних дитячих закладів;

· 4 вищих навчальних заклади, 3 училища, 3 професійно-технічних училища, 2 музичні школи, 2 ліцеї, 3 коледжі, 1 технікум;

· позашкільні навчальні заклади - 4;

· закладів охорони здоров’я: лікарень - 10, поліклінік - 5, диспансерів - 3, 1 амбулаторія сімейної медицини; 1 сімейна поліклініка;

· закладів культури: бібліотек - 6, музеїв - 3, виставкова зала - 1; Херсонський обласний академічний музично - драматичний театр ім. Миколи Куліша - 1, Херсонська обласна філармонія -1; Кіноконцертна зала Ювілейний» - 1.

Діяльність Суворовської районної у м.Херсоні ради та її виконавчих органів протягом звітного періоду була спрямована на виконання делегованих міською радою повноважень і чинного законодавства України.

За звітний період:

- проведено 9 пленарних засідань сесій районної ради VIІ скликання, на яких прийнято 64 рішення;

- проведено 14 засідань виконавчого комітету Суворовської районної у м. Херсоні ради та прийнято 147 рішень;

- видано розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради: 114 - по виконавчому комітету, 106 - по раді та 439 - з кадрових питань;

- звернулися з письмовими зверненнями 2006 мешканців району.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАЙОННОЇ У м. ХЕРСОНІ РАДИ

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-КАДРОВОЇ РОБОТИ

Відділ є структурним підрозділом Суворовської районної у м.Херсоні ради, який забезпечує: організаційно-кадрову роботу ради та її виконавчих органів; виконання рішень ради та виконкому, розпоряджень та доручень голови ради; проводить організаційні заходи з підготовки та проведення сесій районної ради, культурно-масових заходів; надає інформаційно-методичну допомогу депутатам районної ради; систематично забезпечує інформування мешканців про діяльність районної у місті ради та її виконавчих органів через засоби масової інформації, сайт Суворовської районної у м.Херсоні ради та на сторінці у соціальній мережі «Фейсбук».

Згідно з планом роботи ради, посадовими особами відділу організаційно-кадрової роботи було забезпечено підготовку і проведення 28 засідань постійних депутатських комісій, 9 засідань координаційної ради, 9 пленарних засідань сесій районної ради VІІ скликання, на яких розглянуто 64 питання, з яких були прийняті відповідні рішення. Направлено звернень до: Верховної ради України - 4, Кабінету Міністрів України - 2, Президента України – 2, голови Національної поліції України – 1, Народних депутатів України Одарченка Ю.В. та Співаковського О.В. - 2, Генеральної прокуратури України - 1, Херсонської обласної ради – 1, Херсонського міського голови - 28.

Разом із посадовими особами підрозділів виконавчих органів ради, депутати залучалися до розгляду скарг і звернень мешканців району щодо проблем життєдіяльності району; соціальних питань ветеранів і малозабезпечених верств населення; допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у складній життєвій ситуації.

Відповідно до рішень районної у м.Херсоні ради «Про Почесну грамоту та Подяку районної у м. Херсоні ради» та «Про затвердження комісії з питань нагородження», за поданнями трудових колективів підприємств, організацій та установ району, комісією з питань нагородження, у 2017 році проведено 11 засідань, за рішенням комісії – 68 представників нагороджено Почесними грамотами, 56 громадянам і 7 трудовим колективам - оголошено Подяки районної ради.

Для посадових осіб виконавчих органів районної у м.Херсоні ради проведено 3 навчання з питань: е-декларування, правил етичної поведінки, протипожежної безпеки у побуті та на робочому місці, забезпечення безпеки на об’єктах підвищеної терористичної уразливості.

Станом на 31 грудня 2017 року штатна чисельність працюючих у районній раді та її виконавчих органах складає – 104,5 одиниць, з яких 90 – це посадові особи місцевого самоврядування, 10 – службовців, 5 – обслуговуючий персонал. У 2017 р. підготовлено 439 розпоряджень з кадрових питань про прийняття, звільнення, стажування, відпустки, зміни рангів та встановлення надбавки за вислугу років.

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 - у 2017 році, організовано перевірку стосовно 8 посадових осіб Суворовської районної у м. Херсоні ради.

На офіційному сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради розміщується інформація про проведення перевірок стосовно посадових осіб та службовців; призначення на посади; оголошення про конкурси на заміщення вакантних посад. У газетах “Прямо в руки”, “Субботний выпуск» було опубліковано 12 оголошень про проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, 5 прийнятих рішень районної ради про бюджет району у місті.

Відділ співпрацює з Товариством Червоного Хреста Суворовського району. Разом з депутатами і працівниками підрозділів розповсюджено червонохресних марок на суму 900 грн., збиралися кошти та предмети першої необхідності на допомогу соціально незахищеним верствам населення району, безхатченкам.

На офіційному сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради і на сторінці у соціальній мережі «Фейсбук», мешканцям надається інформація про діяльність районної ради та її виконавчих органів, інформаційно-правові роз’яснення щодо змін у чинному законодавстві; оприлюднюються проекти рішень сесій та виконавчого комітету; прийняті рішення та розпорядження голови районної у місті ради; населення району запрошується до участі в районних та міських заходах, двомісячниках з благоустрою і санітарного очищення території району.

Кожну інформацію, розміщену на сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради, переглядають до 200 осіб, а на сторінці у соціальній мережі «Фейсбук» - до 800 користувачів. Деякі інтернет-видання використовують наші оприлюднені матеріали для розміщення на своїх інтернет-сторінках.

Протягом 2017 року, на офіційному сайті було розміщено: 64 рішення сесій, 147 рішень виконкому, 26 нормативно-правових актів, більш ніж 390 новин, 65 інформацій для громадян щодо змін у чинному законодавстві, оголошення та привітання з державними і професійними святами.

На сайті районної ради також розміщується інформація, що надається Херсонською місцевою прокуратурою, Головним управлінням національної поліції у Херсонській області, Херсонською об’єднаною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Херсонській області, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області.

Значної уваги надається висвітленню різноманітних культурних подій нашого району. У 2017 році було організовано та проведено районні заходи:

- 8 травня, в День пам’яті та примирення, до Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, на Меморіальному кладовищі - мітинг-реквієм;

- у вересні, з нагоди 239-ї річниці від дня заснування м.Херсона - «Свято Таврійського мікрорайону», на якому підведено підсумки конкурсу «Краще ОСББ, ЖБК та краща садиба сектора індивідуальної забудови», та нагороджено переможців;

- 14 вересня, п’ятнадцятий рік поспіль, у міському РАЦСі, відбулося вшанування 15-ти сімейних пар Суворовського району, які відзначали 50 і більше років подружнього життя та урочисто було зареєстровано шлюб «Золотого весілля»;

- Спартакіада, за участі депутатів і посадових осіб місцевого самоврядування;

- у День Святого Миколая - урочисте відкриття районної Новорічної ялинки.

30 вересня 2017р. команда Суворовського району взяла участь у міській Спартакіаді, серед збірних команд Дніпровської, Суворовської та Корабельної районних рад міста Херсона. Команда Суворовської районної ради виборола перше місце в змаганнях з футболу та волейболу; в індивідуальних змаганнях: з настільного тенісу - 2 місце серед чоловіків – Андрій Ємашкін; 2 місце серед жінок – Оксана Михайлюк; з шахів – 1 місце серед чоловіків – Максим Півень; шашки – 1 місце серед чоловіків – Андрій Задніпряний, 3 місце серед жінок – Ірина Зуб; з дартцу - 1 місце серед чоловіків - Ігор Швед.

До участі у міських та районних заходах, залучалися депутати районної і міської рад, представники органів самоорганізації населення, ОСББ та ЖБК району, загальноосвітні навчальні заклади, вихованці Будинку дитячої та юнацької творчості Суворовського району.

Матеріали про районні заходи висвітлювалися на сторінках ЗМІ, інтернет-виданнях, на сайті районної ради, в телесюжетах ТРК “Україна”, TV “Скіфія”, «ХЕРСОН+».

ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

Здійснює ведення діловодства, відповідно до Інструкції з діловодства та чинних правил у виконавчих органах Суворовської районної у м.Херсоні ради. Працівники відділу приймають, реєструють і передають за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію, реєструють і відправляють вихідну кореспонденцію, ведуть реєстраційну і контрольну обробку документів, забезпечують організаційну підготовку засідань виконкому та організацію особистого прийому голови районної у м.Херсоні ради.

Відділ здійснює оформлення і зберігання, протягом установленого терміну, рішень виконкому, розпоряджень голови районної ради, інших документів постійного і тимчасового фондів зберігання.

У 2017 році проведено 14 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 147 рішень.

За звітний період у відділі зареєстровано:

- 200 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради, у тому числі 108 – по виконавчому комітету, 92 – по районній раді;

- 2428 одиниць вхідної кореспонденції, у тому числі 184 розпорядчих документів Херсонської облдержадміністрації та міськвиконкому, налічується 168 одиниць вихідних документів;

- 2006 звернень громадян, з них: 1498 – звернень громадян на Урядову гарячу лінію; 196 – з виконкому міської ради; від мешканців району – 312. 1175 заявників вирішили свої питання з позитивним результатом, 824 особи отримали усні або письмові роз’яснення по суті звернень, 7 особам відмовлено з обґрунтуванням причин відмови.

Найбільшу кількість заяв зареєстровано з питань соціального захисту населення – 1574, життєдіяльності району – 208 та служби у справах дітей – 197.

Абсолютну більшість звернень громадян – 1175, розглянуто в установлені чинним законодавством терміни, працівниками структурних підрозділів виконавчого комітету.

Особливої уваги було приділено розгляду заяв громадян пільгових категорій.

Розглянуто: 8 звернень від учасників війни, 73 – від інвалідів загального захворювання, 655 – від пенсіонерів, 21 – від дітей війни, 5 – від ветеранів праці, 31 – від багатодітних, 155 – від одиноких матерів.

За звітний період отримано 28 колективних звернень мешканців району. До їх розгляду залучалися депутати районної у м.Херсоні ради сьомого скликання: Рубанець В.В., Ємашкін А.О., Раззуваєв Д.В., Сільващук В.Д, Левківська М.М., Риба Н.М., Букалов О.С.

Прийом громадян з особистих питань здійснювався відповідно до розпорядження голови районної у м. Херсоні ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на 2-х засіданнях виконавчого комітету, щопівроку.

Скарг щодо порушення вимог Закону України «Про звернення громадян», від мешканців району не надходило.

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

До виключної компетенції районної ради згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України належить затвердження районного у місті бюджету, внесення змін до нього та затвердження звіту про його виконання.

Відділом бухгалтерського обліку та звітності протягом 2017 року здійснювалося матеріально-техніч­не та фінансове забезпечення діяльності ра­йонної ради та її виконавчих органів. Належним чином організований бухгал­терський облік фінансово-господарської ді­яльності районної у місті ради (як юридичної особи), створені належні матеріальні, технічні, сані­тарні умови для організації діяльності ради.

Упродовж звітного періоду, на кожне пленарне засідання сесії районної ради виносилися питання про внесення змін та доповнень до показників районного бюджету. Ці питання постійно перебувають на контролі у голови районної у м.Херсоні ради та постійної комісії з питань планування розвитку району, обліку, бюджету та фінансів, завдяки чому районний бюджет на 2017 рік, було затверджено своєчасно, в установлені терміни, з урахуванням змін у Бюджетному та Податковому кодексах України. Розподіл коштів здійснювався відповідно до фінансових ресурсів, доведених департаментом бюджету і фінансів міської ради.

Дохідна частина районного бюджету по власних та закріплених доходах до плану, з урахуванням змін, виконана на 99%, при уточненому плані 163 700,4 тис.грн., фактично надійшло 162 546,8 тис.грн.

Видатки районного бюджету за звітний період проведені на суму 162 599,8 тис.грн., у т.ч. по загальному фонду бюджету, на суму 162 082,0 тис.грн. та по спеціальному фонду на 517,8 тис.грн.

Своєчасно і якісно здано річний звіт (баланс) за 2016 рік, квартальні звіти за І-й квартал 2017 року; за І-е півріччя 2017 року; за 9 місяців 2017 року.

Заплановані заходи відділу та кошторис доходів і видатків за звітний період виконані в повному обсязі, всі кошти використовувалися за цільовим призначенням.

У зв’язку із постійними зміна­ми до фінансової, податкової, статистичної звітності господарсько-фінансової діяльності районної ради, у рази збільшилося навантаження, але це не перешкоджає вчас­ному виконанню усіх завдань та координації роботи в одержувачів бюджетних коштів, го­ловним розпорядником яких є районна у м.Херсоні рада.

ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ

Державний реєстр виборців функціонує, незалежно від строків проведення виборів чи референдумів. Основним завданням - є забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, а також складання списків виборців для проведення виборів і референдумів різних рівнів.

Точність списків виборців напряму залежить від актуальності персональних даних виборців, що містяться у базі даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр), поновлення (актуалізація) якої здійснюється відділом ведення Державного реєстру виборців (далі – відділ ведення ДРВ) щомісяця, на підставі відомостей, що подаються органами, закладами, установами, визначеними Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

За поданнями відомостей про виборців за 2017 рік, було опрацьовано 11389 записів. Усі надані відомості про виборців сформовано, завантажено і оброблено вчасно та якісно. Крім того, шляхом надсилання запитів до суб’єктів надання відомостей про виборців, виправлено помилки, некоректні записи та кратні включення. Таким чином, станом на 01.01.2018 року, в базі даних Реєстру було включено 610 нових записів, змінено ідентифікаційні та службові дані (крім відмітки “вибув”) - 2372 записи, змінено виборчу адресу та встановлено відмітку “вибув” - 5321 запис.

Основним завданням відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців. Протягом 2017 року, спеціалісти відділу проводили роботу з базою даних Державного реєстру виборців, зокрема:

1) сформовано пошукових запитів – 4878;

2) сформовано звітів – 1691;

3) видано 573 накази завідувача відділу, а саме:

- внесення записів про виборців до бази даних Реєстру (132 накази - 620 виборців);

- внесення змін до персональних даних Реєстру (123 накази - 3256 виборців);

- знищення запису Реєстру, відповідно до ч.5 ст.17 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (81 наказ - 1378 виборців);

- зміна виборчих адрес виборців за зверненнями інших відділів ведення (161 наказ - 2371 виборець);

- внесення службової відмітки про вибуття (74 наказів - 2108 виборців);

- зміна місця народження виборців відповідно до змін адміністративно-територіального устрою України (2 накази - 20 виборців).

У звітному періоді проводилася систематична робота із суб’єктами подання відомостей. Зокрема, надіслано та опрацьовано запити щодо уточнення персональних даних виборців:

- до Суворовського районного відділу у м. Херсоні УДМС України в Херсонській області – 10 запитів (540 осіб);

- до Херсонського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області – 1 запит (7 осіб);

- до військової частини 3056 Національної гвардії України – 2 запити (356 осіб);

- до державної установи “Херсонський слідчий ізолятор” – 2 запити (33 особи);

- до державної установи “Північна виправна колонія №90” – 1 запит (6 осіб);

- до відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради –23 запити (456 осіб).

У цілому, станом на 01.01.2018 року, в базі даних Реєстру виборців Суворовського району м.Херсона зберігалося 105612 записів, з них – 98323 виборці.

Відділом було направлено три подання до Центральної виборчої комісії щодо змін у підсистемі обліку виборчих дільниць, які діють на постійній основі. Таким чином, було внесено зміни до постанови Центральної виборчої комісії від 12 квітня 2012 року № 66 “Про утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць на постійній основі”.

За методикою визначення щомісячного рейтингу відділів ведення Державного реєстру виборців, стан справ і робота відділу Суворовської районної у м.Херсоні ради у поточному році оцінювалися Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії тільки на “відмінно”.

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ РАЙОНУ

Протягом звітного періоду, працівниками відділу з питань життєдіяльності району постійної уваги надавалося утриманню у належному санітарному стані території Суворовського району, поліпшення її естетичного вигляду, озеленення, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, забезпечення співпраці з керівниками підприємств району.

У 2017 році було організовано та проведено весняний та осінній двомісячники щодо благоустрою району, у якому взяли участь 7018 мешканців сектора індивідуальної забудови, представників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, ОСББ, ЖБК, відомчого житла. У результаті проведеної роботи, було впорядковано 302,7 тис.м2 прилеглої території, висаджено 3288 дерев та 565 кущів, розбито 477 м2 квітників. За бюджетні кошти, з території району вивезено 281 стихійне сміттєзвалище, об’ємом 2327,5 м. куб., на суму 413685,01 грн.

З нагоди відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні та 73-ї річниці визволення України від фашистських загарбників, на Меморіальному кладовищі, учнями загальноосвітніх закладів № 15, 30, 31 проведено роботи з благоустрою та приведено до належного санітарного стану пам’ятник Невідомому солдату та 62 могили воїнів-визволителів м. Херсона, братську могилу Гірського Є,Є., Ладичука А.Є., Блінова П.К. та 8-м могил загиблих офіцерів.

За звітний період проведено 12 нарад з головами квартальних комітетів, на які запрошувалися представники різних служб, відповідальних за життєдіяльність міста.

Розглянуто та позитивно вирішено 92 скарги мешканців району з питань індивідуального будівництва, благоустрою та санітарного очищення району, з них 27 скарг - спільно з депутатами районної ради – Ємашкіним А.О., Смільницькою Г.Я., Раззуваєвим Д.В., Бублик К.В., Шведом І.А., Бехарським Е.Я. На виконання Закону України «Про органи самоорганізації населення», у 2017 році 19 голів квартальних комітетів відзвітували про свою роботу перед мешканцями сектора індивідуальної забудови.

Працівниками відділу, спільно з головами квартальних комітетів, постійно проводилися рейди з контролю за благоустроєм та санітарним станом району, прилеглих територій до автостоянок та гаражно-будівельних кооперативів, місць паркування автотранспорту (порушникам надано 2352 попередження).

Направлено 358 листів керівникам підприємств, установ, організацій, усіх форм власності, щодо усунення недоліків з благоустрою і санітарного стану. Щочетверга, до департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради, надавалися інформації за підсумками «чистих четвергів» щодо виконаних робіт з благоустрою та санітарного очищення району.

На засідання виконкому районної ради та сесій районної ради, було підготовлено 19 рішень, 75 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради, на протокольні доручення міської та обласної рад надавалися інформації з питань життєдіяльності району.

Одним з пріоритетних напрямків реформування житлово-комунального господарства районної у м. Херсоні ради є створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), спрямоване на розвиток нових форм управління житлом. Станом на 01.01.2018 року, в районі функціонують 266 ОСББ (325 будинків), у 2017 році створено 9 ОСББ.

За поданням голови районної ради та ініціативи депутатів районної ради, згідно з рішенням виконавчого комітету Херсонської міської ради від 20.09.2016р. № 333 «Про затвердження відкоригованих титульних списків капітального ремонту житлового фонду та ліфтового обладнання на 2017 рік», за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету, на загальну суму 5661036,00 грн., у житлових будинках, проведено:

ремонт опалення:

вул.Покришева, 49, корпус 2;

вул. Покришева, 49, корпус 3;

вул. Володимира Великого (Ворошилова), 29, корпус 2;

вул. Володимира Великого (Ворошилова), 27, корпуси 1,3;

просп. Адмірала Сенявіна, 132;

вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 25;

вул. Покришева, 57, корпуси 1,2,3;

вул. Академіка Тарле 16, корпус 3;

вул. Володимира Великого (Ворошилова), 25, корпус 2.

ремонт покрівлі:

вул. Академіка Тарле, 2;

просп. 200-річчя Херсона, 2;

просп. 200-річчя Херсона, 39;

просп. 200-річчя Херсона, 37;

просп. 200-річчя Херсона, 41-а;

просп. 200-річчя Херсона, 43;

просп. 200-річчя Херсона, 7, корпус 3;

вул. Покришева 14.

ремонт системи водопостачання:

вул. Покришева, 45, корпус 1.

Спеціалістами сектора з питань житлового господарства району постійно здійснюється моніторинг виконання капітального ремонту житлових будинків ОСББ за рахунок коштів міського бюджету.

На виконання Міської програми щодо поліпшення під’їзних шляхів до багатоповерхових житлових будинків на 2015-2019 роки, за ініціативи депутатів районної ради, проведено капітальний ремонт внутрішньо-дворових проїздів житлових будинків за адресами: вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 49, вул. Карбишева, 28, 28-а, вул.Академіка Тарле, 14 корп.1, просп. 200-річчя Херсона, 37, вул.Пугачова, 6, 8 , просп.Ушакова, 71.

За період підготовки до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років, за власні кошти співвласників багатоквартирних будинків, було проведено ремонти систем опалення, водопостачання і водовідведення, електропостачання, покрівлі, фасадів і під’їздів, на загальну суму – 5033708,00 гривень.

Підвищення енергоефективності будинків, створення умов для переходу економіки на раціональне використання та економне витрачання енергоресурсів - єдиний шлях реформування житлово-комунального господарства країни.

У 2017 році продовжувала діяти Урядова програма «Теплих» кредитів. Згідно укладених договорів з Держенергоефективністю, державні банки – Ощадбанк, Укргазбанк, Укрексімбанк, Приватбанк надавали «теплі» кредити для ОСББ/ЖБК. 2017 року, за державною програмою, 9 ОСББ району отримали кредити на енергоефективні цілі та встановили металопластикові вікна і двері у під’їздах, утеплили фасади будинків, зробили теплоізоляцію горищ та підвальних приміщень.

На виконання розпорядження голови районної у м.Херсоні ради «Про утворення комісії з контролю за станом готовності до опалювального періоду 2017/18 років внутрішньо-будинкових систем опалення будинків ОСББ, ЖБК та відомчого житла», члени комісії, за участі депутатів районної ради: Ємашкіна А.О. Суслової В.О., Делієвої К.О., Раззуваєва Д.В., Тхоровської Л.М., Козіної Н.В., Артеменка М.П., Левківської М.М., Резніка А.А., у період підготовки до опалювального сезону, організовували виїзні комісії з перевірки стану готовності внутрішньо-будинкових мереж у житлових будинках. Щотижня проводилися засідання штабів, спільно з представниками теплопостачальних організацій та головами правлінь ОСББ, ЖБК, на яких порушувалися проблемні питання, що виникали у процесі підготовки до опалювального періоду, а також визначалися шляхи їх вирішення.

В осінньо-зимовий період, спеціалістами відділу, спільно з депутатами районної у м.Херсоні ради Сільващуком В.Д., Бублик К.В., Козіною Н.В., Ємашкіним А.О., Левківською М.М., Ставростом Р.Ю., Резніком А.А., Лазарєвою Н.П., оперативно здійснювався, з виходом на місце, розгляд скарг мешканців багатоквартирних будинків, щодо температури теплоносія, нижчої за нормативні, відсутності холодного водопостачання та водовідведення, проблем електропостачання та інших. З метою реагування на проблеми мешканців району та вжиття заходів для їх усунення, регулярно надавалася інформація до комунальних служб та організацій міста.

З метою покращення екологічної ситуації, біля житлових будинків ОСББ і ЖБК встановлено 247 контейнерів для збору пластикових пляшок, така робота продовжується. Деякі голови правлінь ОСББ вже встановили контейнери для збору скла і картону.

За ініціативи депутатів районної у м.Херсоні ради та мешканців ОСББ і ЖБК ремонтуються та облаштовуються нові дитячі та спортивні майданчики. Співвласники вкладають власні кошти для покращення якості проживання мешканців, проводять благоустрій територій біля багатоквартирних житлових будинків - протягом року висаджено багато дерев і кущів, оформлено оригінальні квітники та альтанки для відпочинку мешканців за адресами: вул. Карбишева, 10 (ОСББ «Альянс»), просп. Сенявіна, 148, корп.1, 2 (ОСББ «Квітучий будинок»), вул. Генерала Алмазова, 39 (ОСББ «Успіх»), вул.Генерала Алмазова, 37 корп.1, (ОСББ «Престиж»), вул.Покришева, 8 (ОСББ «Таврія-8»), вул.Карбишева, 28 (ОСББ «Карбишева-28»), вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 21 (ОСББ «Ластівка»), вул. 295-ї Херсонської Стрілецької дивізії, 4, вул.Московська, 28, 30 (ОСББ «Райдуга-центр»).

З нагоди 239-ї річниці Дня м.Херсона, було проведено районний конкурс: «Краще ОСББ, ЖБК та краща садиба сектора індивідуальної забудови», визначено його переможців та нагороджено Почесними грамотами голів правлінь ОСББ «Проспект Кутузова, 4» Суслову В.А., ОСББ «Альянс» (вул.Карбишева, 10) Рибу Н.М, ОСББ «Квітучий будинок» (просп.Адмірала Сенявіна,144, корп.1,2) Фіноєдову Н.Б. та власників житлових будинків у кварталах № 7, № 11, № 13.

Керівництво районної ради та спеціалісти відділу брали участь в установчих зборах по створенню об′єднань співвласників багатоквартирних будинків, загальних зборах з проблемних питань життєдіяльності, надавали допомогу у вирішенні стабільної роботи котелень за адресами: просп. Адмірала Сенявіна, 26, вул.Запорізькій, 7, у с.Степанівка.

Працівниками відділу з питань життєдіяльності району постійно проводився аналіз діяльності ОСББ, надавалася консультативно-методична допомога ініціативним групам мешканців багатоквартирних будинків, які вирішують створювати ОСББ. На сайті ради оприлюднюється відповідна інформація щодо створення та поширення передового досвіду найкращих об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

ПРО РОБОТУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ

Адміністративна комісія, при виконкомі районної у м. Херсоні ради, у своїй діяльності керується Кодексом України про адміністративні правопорушення. Відповідно до ст.218 цього Кодексу, вона розглядає справи про адміністративні правопорушення і постійно співпрацює з відділом Державної виконавчої служби та головами квартальних комітетів, керівниками ОСББ, органами поліції.

Протягом 2017 року проведено 30 засідань, на яких розглянуто 249 протоколів. За розглядом адміністративних справ було винесено 183 постанови про накладення адміністративного штрафу на загальну суму 84218,00 грн. Протягом року до бюджету району надійшло 10603,00 грн., з них - 7560,00 грн., сплачених у добровільному порядку. Від відділу Державної виконавчої служби надійшло – 3043,00 грн. До відділу ДВС, для примусового стягнення, несплачених у добровільному порядку штрафів, направлено 181 постанову, на загальну суму 87635,00 грн.

Сектор з питань цивільного захисту

мобілізаційної та оборонної роботи

У 2017 році, сектором з питань цивільного захисту мобілізаційної та оборонної роботи, на 12-ти засіданнях комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, розглянуто 29 питань, з попередження пожеж у багатоквартирних будинках, приватних оселях громадян, при збиранні та переробці зернових та грубих кормів, підтоплень будинків Північного мікрорайону, інших питань. Прийняті комісією рішення, знаходяться на контролі виконавчих органів ради, районного відділу м.Херсона Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Степанівської сільської ради та суб’єктів господарювання.

На виконання ст. 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», згідно наказу Херсонського об’єднаного міського військового комісаріату щодо оповіщення про призов на строкову військову службу військовозобов’язаних, які проживають на території Суворовського району м. Херсона та про їх виклик до військового комісаріату, спеціалістами сектора цивільного захисту, за участі голів ОСББ, ЖБК і квартальних комітетів та посадових осіб виконавчих органів районної і Степанівської сільської рад, було відпрацьовано: у квітні-травні - 900 адрес призовників, 47 - вручено повістки; у вересні – жовтні - 1155 адрес, 52 - вручено повістки.

У листопаді 2017 року, з метою перевірки готовності централізованої системи оповіщення, перевірено дію 18 сирен на 13 суб’єктах господарювання району відділу цивільного захисту м.Херсона, за результатами перевірки складено акти.

Спільно із співробітниками Суворовського районного відділу м. Херсона ГУ ДСНС України у Херсонській області, проведено обстеження приміщень, розташованих у підвальних, цокольних, на перших поверхах будівель і споруд державної та комунальної власності, з метою визначення їх придатності як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів. З’ясовано, що з 517 багатоквартирних житлових будинків району - у 142 обмежено готові підвальні приміщення, які можуть бути використані як тимчасові сховища для укриття їх мешканців, при виникненні надзвичайних ситуацій.

Проведено:

- комплексне обстеженнях захисних споруд, розташованих на території Суворовського району (із 52 захисних споруд цивільного захисту: готові - 4 споруди; обмежено готові - 18 споруд; не готові - 27 споруд; непридатні - 3 споруди);

- організаційно-практичну роботу з балансоутримувачами (власниками) захисних споруд цивільного захисту щодо їх технічної інвентаризації (із 52 захисних споруд проведено інвентаризацію 40).

На території району розташовано 56 об’єктів підвищеної пожежної небезпеки.

У 2017 році, спеціалістами сектора:

- прийнято участь у 17 нарадах з головами правлінь ОСББ, ЖБК та головами квартальних комітетів, із залученням інспекторів державної служби з надзвичайних ситуацій, на яких обговорювалися питання цивільного захисту населення та попередження пожеж;

- у ході проведення місячника з пожежної безпеки у побуті, взято участь у спільних рейдах з представниками ДСНС та Нацполіції;

- у приміщенні районної ради, розміщено стенд з інформацією для населення щодо питань цивільного захисту та служби за контрактом у Збройних Силах України;

- поновлено і підготовлено документи для начальників груп комісії з питань евакуації Суворовського району;

- на офіційному сайті Суворовської районної у місті ради висвітлено інформаційні пам’ятки для населення щодо запобігання та дій, у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру.

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Основні завдання служби - реалізація в районі державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, профілактика правопорушень.

Аналіз діяльності служби у справах дітей у 2017 році, свідчить, що основні зусилля були спрямовані на поліпшення профілактичної роботи щодо подолання бездоглядності, безпритульності та правопорушень серед дітей, соціально-правового захисту дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, підвищення рівня відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків стосовно дітей, розвиток сімейних форм виховання та національне усиновлення.

Вирішенню цих питань сприяли реалізація районної програми «Соціальний захист дітей та розвиток сімейних форм виховання на 2017 – 2018 роки, затвердженої рішенням ХІІІ сесії районної у м. Херсоні ради VІІ скликання від 27 грудня 2016 № 101 (далі – Програма), Плану спільних дій на 2017 рік, зацікавлених організацій та установ щодо запобігання дитячої бездоглядності і безпритульності, попередження та профілактики правопорушень, насильства в сім’ї та серед підлітків.

На виконання районної Програми до Новорічних та Різдвяних свят для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, було придбано подарунків на суму 23636,00 грн.

З нагоди Дня незалежності України, статусним дітям району вручено комплекти шкільного приладдя, на суму 12500,00 грн., до Дня знань, першокласникам, з числа дітей-сиріт, вручено подарунки на суму - 1800,00 грн. Крім того, в межах реалізації Програми, для підлітків, які перебувають на обліку служби у справах дітей, протягом 2017 року було організовано відвідування Скадовського дельфінарію «Акварель», Миколаївського зоопарку, кінного клубу «Grand Prix», історико-розважального комплексу «Зелені хутори Таврії», сімейного розважального комплексу «Jump Park», цирків «Кобзов» та «Олімп», на що витрачено 15600,00 грн. Депутат районної ради, голова постійної депутатської комісії з питань соціального захисту населення та охорони сім’ї, материнства і дитинства - Букалов О.С., надав можливість 20 дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах, безкоштовно відвідати цирк «Олімп».

Особлива увага надавалася сімейній політиці, як пріоритетному засобу запобігання дитячої безпритульності та бездоглядності, своєчасному виявленню сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах та комплексної допомоги дітям та їхнім батькам. Обстежено 289 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та опікунські сім’ї, в яких утримуються, навчаються і виховуються діти, складено відповідні акти. Здійснювався контроль за вихованням та утриманням дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Щотижня проводилися профілактичні рейди, перевірялися житлово-побутові умови дітей.

У 2017 році проведено 87 рейдів, попереджено 86 батьків, які ухиляються від виконання своїх обов’язків, притягнено до адміністративної відповідальності за ст.184 КУпАП – 80 осіб, подано до судових органів 44 позови щодо позбавлення батьківських прав відносно 45 осіб (задоволено 23 позови), у тому числі за ініціативи служби у справах дітей - 14 позовів про позбавлення батьківських прав відносно 15 осіб (задоволено 4 позови).

104 дитини проживають в сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах. Тільки у 2017 році виявлено та поставлено на облік 22 дітей. Із загальної кількості дітей:

- 98 – де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків;

- 2 – зазнали насильства в сім’ї;

- 2 – які самовільно залишають місце проживання;

- 2 – переміщені із тимчасово окупованої території.

Постійно поновлювався банк даних дітей, які потребують соціально-правового захисту і підтримки, з них: 124 - це діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які виховуються: під опікою/піклуванням - 106, у прийомній сім’ї - 8, у дитячому будинку сімейного типу - 5, у державних навчальних закладах - 5.

Забезпечено своєчасне влаштування 26 дітей, які залишилися без батьківського піклування під опіку/піклування, з них, 12 дітей, які перебувають на первинному обліку в інших районах області.

У 2017 році усиновлено – 16 дітей (іноземними громадянами не усиновлено жодної дитини), 16 дітей, які перебувають на обліку з усиновлення, чекають на свою родину.

Спільно із представниками Національної поліції України було складено адмінпротоколи на 10 осіб - які порушили правила торгівлі спиртними напоями і тютюновими виробами, на 7 осіб - які довели підлітків до стану сп’яніння.

У взаємодії з працівниками правоохоронних органів, інших зацікавлених установ та організацій було проведено заходи:

· Місячники:

- "Підліток і закон";

- «За здоровий спосіб життя" ;

- "Дитина, сім’я, школа".

· Районні конференції:

- «Молодь обирає здоровий спосіб життя», до Всесвітнього дня боротьби із СніДом, на базі Херсонської центральної міської бібліотеки імені Лесі Українки;

- «Підліток – суспільство – закон».

З метою правового виховання, профілактики правопорушень, попередження насильницьких дій в родині, проведено цикл тематичних бесід, лекцій, тренінгів для учнів, курсантів, студентів та їх батьків, (усього, понад 300 заходів, якими охоплено 257 підлітків і 185 батьків).

· Благодійні акції:

- «Допоможемо знедоленим дітям»;

- «Підліток у скрутній ситуації»;

- Заходи до свят (Міжнародний День захисту дітей, «Здрастуй, школо!»).

Підготовлено 237 рішень на засідання виконкому, з них - 130 – про надання дозволу на укладання угод з житлом та майном від імені дітей.

Прийнято участь у 282 судових засіданнях щодо захисту прав дітей.

Розглянуто 1085 звернень громадян, подань з навчальних закладів та інших установ з питань дитячої бездоглядності, соціальних та правових проблем дітей, проведено відповідну роботу.

Підготовлено 1345 відповідей, довідок, інформацій, запитів, звітів.

З метою привернення уваги громадськості до актуальних проблем, які стосуються дітей, службою у справах дітей, неодноразово, у засобах масової інформації висвітлювалися питання попередження бездоглядності, формування правових знань та пропаганди здорового способу життя у дітей, пріоритету сімейних форм виховання: на телебаченні – 5, на радіо – 3; на офіційному сайті районної ради – 42.

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО

ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Головним завданням управління праці та соціального захисту населення є: забезпечення, в межах повноважень і чинного законодавства про працю, зайнятість, соціальний захист населення, призначення державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 24510 осіб, які, відповідно до чинного законодавства України, мають право на пільги.

У 2017 році спеціалістами відділу було обстежено матеріально-побутові умови проживання 394-х ветеранів війни та інвалідів. 42 інвалідам та малозабезпеченим мешканцям району було надано одноразову грошову допомогу на загальну суму 22699,00 грн.

Підготовлено 20 пакетів документів для влаштування громадян похилого віку та інвалідів на постійне місце проживання до будинків-інтернатів різного типу.

Взято участь у 27 судових засіданнях з питань встановлення опіки над недієздатними мешканцями району та захисту їх майна. Здійснюється облік і контроль за виконанням опікунами та піклувальниками своїх обов’язків.

Станом на 01.01.2018 року 90 осіб отримали «Посвідчення батьків багатодітної сім’ї», 198 осіб – «Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї».

Підготовлено 8 пакетів документів на інвалідів в чергу, для отримання автомобілів з ручним керуванням та виплати компенсацій на бензин і транспортне обслуговування.

Надано компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів 43 інвалідам на загальну суму 10605,00 грн.

44 інваліди, які не мають власних автомобілів, отримали компенсацію витрат на транспортне обслуговування на загальну суму 14305,00 грн.

За звітний період 645 інвалідів отримали направлення на протезування і забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

11 пільговиків, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення і газифікації, отримали адресну грошову допомогу на придбання твердого палива, на загальну суму 16093,00 грн., 9 пільговиків – на придбання скрапленого газу, на загальну суму 1272,00 грн.

68 ветеранів війни та інвалідів забезпечено безоплатними путівками для санаторно-курортного лікування. Підготовлено документи для виплати компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки 34 інвалідам. 32 особи взято на облік, для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Видано 128 пільгових посвідчень, з них: “Інвалід війни” – 28; “Учасник війни” – 18; “Член сім’ї загиблого” – 29; “Ветеран праці” – 53.

Підготовлено документи та надано одноразову грошову допомогу на поховання 33-х померлих непрацюючих осіб, які проживали на території району.

До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, внесено інформацію про 649 учасників АТО, з них: 636 осіб – учасники бойових дій; 21 особа – члени сімей загиблих учасників АТО; 10 осіб – інваліди війни; 3 особи – учасники війни.

Проводилися обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей загиблих учасників АТО.

До Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, підготовлено списки 3516 ветеранів війни на виплату одноразової грошової допомоги, у розмірі від 500,00 грн. до 3500,00 грн., залежно від категорії пільговика.

Внесено зміни до особових справ 9251-й особі, які мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг. У 2017 році, прийнято 27951 заяву на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 27793 сім’ям призначено субсидії, на суму 166 953 300,00 грн.

4772 сім’ї отримують державну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми" та 1378 сімей, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", 959 осіб отримують державну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам». Під час прийому громадян, спеціалістами відділу, проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота щодо питань соціального захисту.

На виконання постанов Кабінету Міністрів України № 505 та № 509, затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та створено Єдину інформаційну базу даних про взятих на облік таких осіб. Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів АТО.

Станом на 01.01.2018р., управлінням праці та соціального захисту населення, обліковано 2090 громадян.

До управління звернулося 1383 сім’ї, за призначенням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Виплачено адресної грошової допомоги - 1257 сім'ям, на суму 22152418,00 грн.

2017 року проведено 12 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат у районі, на які було запрошено 254-х керівників підприємств-боржників, заслухано 216 керівників (із виплати заробітної плати - 70 керівників, зі сплати внесків до бюджету Пенсійного фонду України - 110 керівників та зі сплати заробітної плати у сумі, нижчій законодавчого рівня - 104 керівники). За результатами роботи комісії за минулий рік, погашено заборгованість із виплати заробітної плати на суму 2 133 900,00грн.

Станом на 01 січня 2018 року зареєстровано 149 колективних договорів.

Спеціалісти відділу з питань праці та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, приймали участь в робочій групі з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів Суворовського району. Протягом 2017 року членами робочої групи проведено 42 рейди, обстежено 394 суб’єкти підприємницької діяльності району, виявлено 38 порушень та 46 неоформлених працівників. У результаті проведених рейдів легалізовано 23 робочих місця.

Згідно з розпорядженням голови районної ради, яким затверджується графік проведення перевірок, проведено перевірки якості атестації робочих місць за умовами праці та здійснення контролю за наданням працюючим пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності. Проведено 70 перевірок, під час яких виявлено недоліки на 16 підприємствах.

Спеціалістами відділу проводиться аналіз нещасних випадків невиробничого характеру, щодо безпечної життєдіяльності громади району. За 12 місяців 2017 року (звіти готуються щокварталу) у районі трапилося 7052 нещасних випадки.

У секторі соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у 2017 році, перебувають на обліку 916 громадян, з них - 165 дітей, яким було призначено компенсації та допомоги, а саме:

- щомісячну компенсацію на продукти харчування (перша та друга категорія) - 618 особам;

- щорічну допомогу на оздоровлення - 648 мешканцям;

- видано 53 путівки на санаторно-курортне лікування, на загальну суму 277864,90 грн.;

- підготовлено подання для отримання посвідчень та змін і доповнень до них – 17 мешканцям;

- подано 60 заяв на отримання путівок для оздоровлення.

Станом на 01.01.2018 подано 19 заяв на санаторно-курортне лікування, громадян категорії 2 у 2017 році та прийнято 9 заяв на санаторно-курортне лікування, громадян зазначеної категорії у 2018 році.

50 дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віком від 4 до 10 років, взяли участь у новорічних благодійних заходах: в обласному академічному музично-драматичному театрі ім.Миколи Куліша і «Губернаторській ялинці», в академічному обласному театрі ляльок та отримали подарункові набори.

Територіальний центр соціального обслуговування

(надання соціальних послуг) Суворовського району м. Херсона

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Суворовського району м. Херсона здійснює соціальне обслуговування та надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, безпосередньо в установі та за місцем проживання.

У Територіальному центрі функціонує 2 відділення:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення денного перебування.

Працівниками відділення соціальної допомоги вдома надано послуги 286 особам, з яких 18 особам – на платній основі. Кількість послуг, які були надані соціальними робітниками цього відділення за рік, складає 63484, з них 62884 - на безоплатній основі, 600 послуг - на платній. За рік працівниками відділення денного перебування було надано послуги 1311 особам.

Надано соціальних послуг у загальній кількості 16309, а саме:

- представництва інтересів – 7518;

- консультування – 1384;

- 16 видів послуг соціальної адаптації – 7407;

- допомога в оформленні субсидії – 551 особі.

Відповідно до міської програми соціального захисту населення, Територіальний центр надає соціальну допомогу громадянам за напрямками цієї програми: ,,Вдячність”, ,,Гаряче харчування”, ,, Муніципальний хліб”.

За програмами отримали допомогу:

- 156 осіб отримали 4177 талонів на гаряче харчування;

- 31 особа отримала 98 талонів на пільговий ремонт взуття, одягу, прання білизни;

- видано картки на отримання хліба за пільговою ціною – 1 особі з багатодітної родини.

Надано соціальні послуги:

- 1524 перукарські послуги отримали 548 осіб, з них 182 особи - на платній основі отримали 343 послуги;

- 1085 швацьких послуг отримали 398 осіб, з них - 30 осіб на платній основі отримали 41 послугу;

- надано 499 психологічних та 905 медичних послуг.

За звітний період надано натуральну допомогу:

- 45 особам - речами б/у;

- 3 особам - засобами особистої гігієни;

- 221 особі - продуктами харчування, на загальну суму 24681,00 грн., з них 47 - інвалідам I групи, 85 інвалідам II групи та 48 - інвалідам III групи.

Чисельність виявлених осіб, які потребували соціального обслуговування – 1749. Фактична чисельність обслуговуючого населення – 1597.

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА РАДА ВЕТЕРАНІВ

Суворовська районна організація ветеранів, створена у 1987 році, на сьогодні об′єднує 70 первинних ветеранських організацій, що діють на підприємствах і в організаціях району з яких: 62 - у трудових колективах, 8 - за місцем проживання, це –20643 ветеранів усіх категорій, серед яких: інвалідів війни - 370, учасників бойових дій -1120, учасників війни - 1888. Очолює Суворовську районну раду ветеранів депутат Бобина В.І.

Основна мета діяльності ради ветеранів – всебічний захист законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів усіх категорій: війни і праці, військової служби, силових структур, усіх громадян похилого віку. Найбільшої уваги надається малозабезпеченим та одиноким.

Протягом року проводилися обстеження соціально-побутових умов малозабезпечених ветеранів. У минулому році грошову допомогу отримали 234 ветерани району, на суму 35600,00 грн.

Видано 208 талонів на послуги перукарні за пільговою ціною (10 грн.), що надавалися ТОВ «Тавричанка».

Протягом 2017 року безкоштовно протезовано 149 ветеранів (221 238,00 грн. з них: 21особа - інваліди війни (22 288,00 грн.), 38 - учасники бойових дій (52 830,00 грн.), 24 - учасники війни (39 986,00 грн.), 58 - ветерани праці (99 547,00 грн.), 6 - учасники АТО (5 300,00 грн.), 1 - донор (895,00 грн.), 1- інвалід загального захворювання (392,00 грн.).

Слухові апарати отримали 22 інваліди, на загальну суму 39 600,00 грн. Безкоштовно отримали ліки 778 ветеранів різних категорій, на загальну суму 276 520,00 грн. Члени комісії відвідують ветеранів, які перебувають у лікарняних закладах. У районі діють 63 волонтерських осередки.

З метою патріотичного виховання учнівської молоді, на базі ЗНЗ № 4, за участі ветеранів, проведено 14 різнопланових організаційних і святкових заходів з обміну досвідом роботи ветеранських організацій шкіл району, фестиваль патріотичної пісні «Заспіваймо пісню про Україну», за участі воїнів-інтернаціоналістів і воїнів АТО. Учні-волонтери цієї школи збирали продуктові набори, малюнки, плакати воїнам 32-ї бригади та гроші на лікування поранених в АТО. Вони вшановують пам’ять загиблого в АТО учня ЗНЗ № 4 - Чихуна Олега. Благодійні заходи для воїнів АТО провели і волонтери ЗНЗ № 27, які отримали подяку від 75-ї бригади АТО.

За ініціативи члена районної ради, голови первинної організації ветеранів «Херсонської регіональної дирекції «Скіфія» - Євстаф’євої І.А., звання «Почесний громадянин м.Херсона», отримав Тихонов Ігор Олексійович, учасник боїв за звільнення Херсонської області і Криму, ім’я якого серед інших значиться на обеліску Сапун-Гора.

Виконання районних програм у 2017 році:

1. «Благоустрій, розвиток інженерно-транпортної та соціальної інфраструктури Суворовського району»:

- вивезено 281 стихійне звалище об’ємом 2 327,5 куб.м., сплачено 413685,01 грн.;

- викошено109396 кв.м. зелених зон, сплачено 115 231,02 грн.;

- встановлено 106 аншлагів на кварталах району.

У Північному мікрорайоні, біля музичної школи № 4, виконано роботи з облаштування футбольного поля – вивезено сміттєзвалище, розчищено і сплановано територію, встановлено ворота.

2. «Ветеран»:

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 24 510 осіб.

- обстежено матеріально-побутові умови проживання 427 ветеранів війни та осіб з інвалідністю;

- надано одноразову грошову допомогу 61 інваліду та малозабезпеченим мешканцям району на загальну суму 28 384,00 грн.;

- підготовлено 24 пакети документів для влаштування одиноких громадян похилого віку та інвалідів на постійне місце проживання до будинків-інтернатів;

- надано компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів 38 інвалідам на загальну суму 10 830,00 грн;

- надано компенсацію витрат на транспортне обслуговування 40 особам з інвалідністю, які не мають власних автомобілів, на загальну суму 14 872,00 грн;

- направлено на протезування і забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 782 інваліди;

- надано адресну грошову допомогу на придбання твердого палива 14 пільговикам, на загальну суму 17 123,00 грн;

- надано адресну грошову допомогу на придбання скрапленого газу 10 пільговикам, на загальну суму 1 224,00 грн;

- забезпечено безоплатними путівками для санаторно-курортного лікування 64 ветерани війни та інваліди;

- підготовлено документи для виплати компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки 30 інвалідам;

- взято на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням 41 особу;

- видано 120 пільгових посвідчень;

- внесено інформацію про 648 учасників АТО до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб;

- підготовлено списки на 3469 ветеранів війни для виплати одноразової грошової допомоги у розмірі від 500,00 грн. до 3500,00 грн., залежно від категорії пільговика, до Дня Перемоги у ІІ-й світовій війні.

3. «Соціальний захист»:

- підготовлено документи та надано одноразову грошову допомогу на поховання 39 померлих непрацюючих осіб, які проживали на території району.

4. «Соціальний захист дітей та розвиток сімейних форм виховання»:

На обліку служби у справах дітей перебуває 228 дітей. У 2017 році:

- поставлено на облік 124 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;- - забезпечено своєчасне влаштування 26 дітей, які залишилися без батьківського піклування під опіку/піклування, з них, 12 дітей, які перебувають на первинному обліку в інших районах області;

- усиновлено 16 дітей (іноземними громадянами не усиновлено жодного);

- проведено 87 рейдів, з метою перевірки виконання батьками своїх обов’язків по відношенню до дітей, житлово-побутових умов дітей, попередження та профілактики негативних проявів серед підлітків, в результаті яких:

а) попереджено 86 батьків, які ухиляються від виконання своїх обов’язків, притягнено до адміністративної відповідальності за ст.184 КУпАП – 80 осіб;

б) подано до судових органів 44 позови щодо позбавлення батьківських прав відносно 45 осіб (задоволено 23 позови), у тому числі, за ініціативи служби у справах дітей - 14 позовів про позбавлення батьківських прав відносно 15 осіб (задоволено 4 позови);

в) спільно із представниками Національної поліції України складено протоколи на 10 осіб, які порушили правила торгівлі спиртними напоями і тютюновими виробами на 17 неповнолітніх, які вживали алкогольні напої - на 7 осіб, які довели підлітків до стану сп’яніння.

- складено 289 актів обстеження умов проживання дітей;

- підготовлено 130 проектів рішень на засідання виконкому щодо надання дозволу на укладення угод з житлом та майном від імені дітей;

- влаштовано до КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Херсонської обласної ради 2-х дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- влаштовано до КЗ «Херсонський обласний Будинок дитини» 2 –х малолітніх дітей;

- придбано подарунки для дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей:

· до Дня незалежності – на загальну суму 12500,00 грн.;

· до Дня знань - на загальну суму 1800,00 грн.;

· до Новорічних свят - на загальну суму 23636,00 грн.

5. «Сприяння у створенні та підтримці органів самоорганізації населення (квартальні комітети) в районі на 2016-2020 рік».

Організовано і проведено:

- звіти голів квартальних комітетів про їх діяльність перед мешканцями сектора індивідуальної забудови;

- два двомісячники з благоустрою та санітарного очищення території району, в якому взяли участь близько 2339 мешканців сектора індивідуальної забудови. Було висаджено 1644 дерева, 182 кущів, розбито 235 кв.м. квітників та наведено належний санітарний стан на 151тис.кв.м прибудинкових територій;

- районний конкурс “На кращу прибудинкову територію сектора індивідуальної забудови”. За підсумками конкурсу визначено переможців і нагороджено власників житлових будинків кварталів № 7, № 11, № 13.

- конкурс «Золоте весілля».

У 2017 році проведено:

Капітальний ремонт системи опалення управління праці та соціального захисту населення, що на вул.Маяковського, 5, на загальну суму 64184,01 грн. (розробка проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи опалення, здійснення будівельних робіт з установки системи опалення, технічний нагляд за виконанням будівельно-монтажних робіт).

Капітальний ремонт системи опалення, з використанням енергоефективного обладнання будівлі Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), що на вул. Маяковського, 18 на загальну суму 95568,00 грн. (розробка проектно-кошторисної документації; демонтажні роботи старого обладнання та монтаж нового обладнання; придбання будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; придбання газового котла, радіаторів та іншого обладнання).