Звіт голови Суворовської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів у 2018 році.

 

ЗАГАЛЬНА  ІНФОРМАЦІЯ

 

Загальна площа Суворовського району – 2990,2 га, загальна кількість населення – 122107 мешканців. Кількість депутатів Суворовської районної у м. Херсоні ради VІI скликання – 36.

На території Суворовського району розташоване с.Степанівка. Загальна площа Степанівської сільської ради – 795,3 га, населеного пункту – 243,2 га. Загальна кількість населення – 4520 мешканців. Кількість депутатів Степанівської сільської ради – 22.

За звітний період:

– проведено 7 пленарних засідань сесій районної ради VIІ скликання, на яких прийнято  63 рішення;

– проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 150 рішень;

– видано 192 розпорядження голови районної у м. Херсоні ради: 107 - по виконавчому комітету, 85 - по раді, 471- з кадрових питань.

На території району:

– працюють 50 розподілених по 9 галузях підприємств: харчова промисловість – 12, легка промисловість – 2, поліграфічна – 4, виробництво з деревини – 3, хімічна – 1, виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції – 6, машинобудування – 4, металургійна – 1, виробництво та розподілення електроенергії  та води – 5, інші галузі – 12;

– ведуть сільськогосподарську діяльність 13 фермерських господарств, які розташовані на території Степанівської сільської ради;

– функціонують:

·        2576 об’єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування: підприємств торгівлі (магазинів, відділів, оптових баз) - 1420;  аптек (аптечних кіосків, пунктів) - 87; ринків - 8 (у тому числі комунальний ринок - 1); закладів ресторанного господарства (ресторанів, кафе, барів, закусочних, їдалень, літніх майданчиків) - 329; об’єктів побуту (ательє, майстерень, пунктів) - 416; банківських установ, філій та відділень - 71.

·        об’єднань співвласників багатоквартирних будинків – 281 (352 будинки);

·        житлово-будівельних кооперативів – 14 будинків;

·        відомчого житлового фонду – 14 (18 будинків);

·        у секторі індивідуальної забудови – 6250 будинків (18 753 мешканців);

·        органів самоорганізації населення:

квартальних комітетів – 21, будинкових комітетів – 9.

·        дитячих майданчиків – 93.

·         закладів освіти: 19 загальноосвітніх шкіл, 25 дошкільних дитячих закладів;                4 вищих навчальних заклади, 3 училища, 3 професійно-технічних училища,                       2 музичні школи, 2 ліцеї, 3 коледжі, 1 технікум; 4 позашкільні навчальні заклади.

·        закладів охорони здоров’я: лікарень - 10, поліклінік - 5, диспансерів - 3,              1 амбулаторія сімейної медицини; 1 сімейна поліклініка.

·         закладів культури:  бібліотек - 6, музеїв - 3, виставкова зала - 1; Херсонський обласний академічний музично-драматичний театр - 1, кіноконцертна  зала «Ювілейний» - 1.

 

Діяльність Суворовської районної у м.Херсоні ради та її виконавчих органів протягом звітного періоду була спрямована на виконання делегованих міською радою повноважень і чинного законодавства  України.  

 

ІНФОРМАЦІЯ  ПРО  РОБОТУ  ВИКОНАВЧИХ  ОРГАНІВ

 РАЙОННОЇ  У м. ХЕРСОНІ РАДИ

 

ВІДДІЛ  ОРГАНІЗАЦІЙНО-КАДРОВОЇ  РОБОТИ

 

Відділ надає інформаційну та методичну допомогу депутатам районної у м. Херсоні ради в організації депутатської діяльності; проводить організаційні заходи з підготовки та проведення пленарних засідань сесій районної ради, засідань координаційної ради і постійних депутатських комісій; забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування; забезпечує організацію підготовки святкових заходів на території району та інформування мешканців про діяльність районної у м. Херсоні ради та її виконавчих органів через засоби масової інформації.

         У 2018 році, посадовими особами відділу організаційно-кадрової роботи було забезпечено підготовку і проведення 25 засідань постійних депутатських комісій,            7 засідань координаційної ради, 7 пленарних засідань сесій районної ради                      VІІ скликання, на яких було прийнято 63 рішення та 29 звернень до: Верховної ради України - 2, Кабінету Міністрів України - 1, Президента України – 1, Херсонського міського голови - 25. Прийняті рішення сесій, депутатські запити і звернення знаходилися на контролі у відділі, своєчасно надсилалися адресатам, депутатів інформували про їх виконання.

Разом із посадовими особами виконавчих органів ради, депутати залучалися до розгляду скарг і звернень мешканців району щодо проблем життєдіяльності району; соціальних питань ветеранів і малозабезпечених верств населення; допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у складній життєвій ситуації.

Відповідно до рішень районної у м.Херсоні ради «Про Почесну грамоту та Подяку районної у м. Херсоні ради» та «Про затвердження комісії з питань нагородження», за поданнями трудових колективів підприємств, організацій та установ району, комісією з питань нагородження, у 2018 році проведено 10 засідань, за рішенням комісії - 134 представники трудових колективів нагороджені Почесними грамотами, 9 трудовим колективам - оголошено  Подяки районної ради.   

Станом на 31 грудня 2018 року штатна чисельність працюючих у виконавчих органах районної у м.Херсоні раді складає – 104,5 одиниць, з яких 92 – це посадові особи місцевого самоврядування, 8 – службовців, 5 – обслуговуючий персонал.                У 2018 р. підготовлено 471 розпорядження з кадрових питань про прийняття, звільнення, стажування, відпустки, зміни рангів та встановлення надбавки за вислугу років.

З метою здійснення регулярного контролю за проходженням служби в органах місцевого самоврядування, у грудні 2018 року було атестовано 56 посадових осіб виконавчих органів районної у м.Херсоні ради.

У 2018 році організовано та проведено 3 навчання з питань: е-декларування, правил етичної поведінки, протипожежної безпеки у побуті та на робочому місці, забезпечення безпеки на об’єктах підвищеної терористичної уразливості;                          39 посадових осіб пройшли навчання з питань запобігання корупції, яке було організовано Національним агентством України з питань державної служби у Херсонському національному технічному університеті, та отримали сертифікати. 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 - у 2018 році, організовано перевірку стосовно 5 посадових осіб Суворовської районної у м. Херсоні ради. 

На сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради та її виконавчих органів розміщується інформація про проведення перевірок посадових осіб та службовців; призначення на посади; оголошення про конкурси на заміщення вакантних посад.           У газеті “Прямо в руки” було опубліковано 5 оголошень про проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, 5 прийнятих рішень районної ради про бюджет району у місті.

Відділ співпрацює з Товариством Червоного Хреста Суворовського району. Разом з депутатами і працівниками підрозділів розповсюджувалися червонохресні марки, збиралися кошти та предмети першої необхідності на допомогу соціально незахищеним верствам населення району, безхатченкам.

У 2018 році, на офіційному сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради та її виконавчих органів, мешканцям надавалася інформація про діяльність районної ради та її виконавчих органів, було розміщено: 63 рішення сесій, 150 рішень виконавчого комітету, 29 нормативно-правових актів, 192 розпорядження голови районної у м. Херсоні ради, більш ніж 330 новин, 35 інформацій щодо змін у чинному законодавстві, оголошення та привітання з нагоди державних і професійних свят. На сайті також розміщується інформація, що надається Херсонською місцевою прокуратурою, Головним управлінням національної поліції у Херсонській області, Херсонською об’єднаною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Херсонській області, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Головним територіальним управлінням юстиції у Херсонській області, Управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області.

Інформацію, розміщену на сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради та її виконавчих органів, протягом доби, переглядають до 180 осіб. Сторінка у соціальній мережі «Фейсбук» має 386 підписників. Деякі інтернет-видання використовують наші оприлюднені матеріали для розміщення на своїх інтернет-сторінках.

  У 2018 році було організовано та проведено районні заходи:

- у День пам’яті та примирення - мітинг-реквієм до Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, на Меморіальному кладовищі;

- у вересні, з нагоди 240-ї річниці від дня заснування міста Херсона - «Свято Таврійського мікрорайону»;

- до 240-ї річниці від Дня народження міста Херсона, у міському відділі реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Херсонській області, проведено «Золоте весілля» - урочисту реєстрацію і привітання подружніх пар, які прожили у шлюбі 50-65 років;

- урочисте відкриття районної  Новорічної ялинки у Таврійському мікрорайоні.

         Традиційно, до Дня Святого Миколая, депутати районної ради вітають та  вручають подарунки дітям, які знаходяться на стаціонарному лікуванні у дитячому відділенні клінічної лікарні імені Є.Є. Карабелеша.

З нагоди Дня медичного працівника, голова Суворовської районної у               м. Херсоні ради - Андрій Задніпряний взяв участь у святковому заході, який відбувся у Херсонській клінічній лікарні імені Є.Є. Карабелеша, вручив Почесні грамоти Суворовської районної ради та від імені депутатів і спонсорів дитячому відділенню лікарні подарував двокамерний холодильник.

У квітні 2018р. відбулася міська Спартакіада серед збірних команд державних службовців та систем державної служби – працівників міських державних установ, виконавчих органів Херсонської міської ради, депутатів усіх рівнів рад. Команда Суворовського району зайняла 1 місце в змаганнях з футболу, 2 місце з волейболу; в індивідуальних змаганнях з шашок - 1 місце, з настільного тенісу та шахів - 2 місце.

До участі у міських та районних заходах, залучалися депутати районної і міської рад, представники органів самоорганізації населення, ОСББ та ЖБК району, загальноосвітні навчальні заклади, вихованці Будинку дитячої та юнацької творчості Суворовського району.

Матеріали про районні заходи висвітлювалися на сторінках ЗМІ, інтернет-виданнях, на сайті районної ради, в телесюжетах ТРК «Україна»,                                       TV «Скіфія», «ХЕРСОН+».

                             

ЗАГАЛЬНИЙ  ВІДДІЛ

 

 Здійснює ведення діловодства, відповідно до Інструкції з діловодства та чинних правил у виконавчих органах Суворовської районної у м. Херсоні ради. Працівники відділу приймають, реєструють і передають за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію, реєструють і відправляють вихідну кореспонденцію, ведуть реєстраційну і контрольну обробку документів, забезпечують організаційну підготовку засідань виконкому та організацію особистого прийому голови районної у м. Херсоні ради.

Відділ здійснює оформлення і зберігання, протягом установленого терміну, рішень виконкому, розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради, інших документів постійного і тимчасового фондів зберігання.

У 2018 році проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято             150 рішень.

За звітний період у відділі зареєстровано:

- 192 розпорядження голови районної у м. Херсоні ради, у тому числі 107 – по виконавчому комітету, 85 – по районній раді;

- 2473 одиниці вхідної кореспонденції, у тому числі 207 розпорядчих документів Херсонської облдержадміністрації та міськвиконкому; налічується 1271 одиниць вихідних документів;

- 1379 звернень громадян, з них: 863 – звернення громадян на Урядову гарячу лінію; 206 – з виконкому міської ради; від мешканців району – 289. 565 (41%) заявників вирішили свої питання з позитивним результатом, 807 (58,5%) осіб  отримали усні або письмові роз’яснення по суті звернень, 7 (0,5%) особам відмовлено з обґрунтуванням причин відмови.

         Найбільшу кількість заяв зареєстровано з питань соціального захисту населення – 947, служби у справах дітей – 202 та з питань життєдіяльності                району – 198.

Усі звернення громадян розглянуто посадовими особами виконавчих органів районної у м.Херсоні ради, в установлені чинним законодавством терміни.  

         Особливої уваги було приділено розгляду заяв громадян пільгових категорій.

         За звітний період отримано 11 колективних звернень мешканців району. До їх розгляду залучалися депутати районної у м.Херсоні ради сьомого скликання: Рубанець В.В., Ємашкін А.О., Лученкова Л.Г., Бублик К.В., Сільващук В.Д, Левківська М.М., Риба Н.М., Швед І.А.  

Прийом громадян з особистих питань здійснювався відповідно до розпорядження голови районної у м. Херсоні ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалися на 2-х засіданнях виконавчого комітету, щопівроку.

Скарг щодо порушення вимог Закону України «Про звернення громадян», від мешканців району не надходило.

 

ВІДДІЛ  БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

 

До виключної компетенції районної ради, згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України, належить затвердження районного у місті бюджету, внесення змін до нього та затвердження звіту про його виконання.

Відділом бухгалтерського обліку та звітності протягом 2018 року здійснювалося матеріально-техніч­не та фінансове забезпечення діяльності                ра­йонної ради та її виконавчих органів. Належним чином організований бухгал­терський облік фінансово-господарської ді­яльності районної у місті ради (як юридичної особи), створені належні матеріальні, технічні, сані­тарні умови для організації діяльності ради.

       Упродовж звітного періоду, на кожне пленарне засідання сесії районної ради виносилися питання про внесення змін та доповнень до показників районного бюджету. Ці питання постійно перебувають на контролі у голови районної у м.Херсоні ради та постійної комісії з питань планування розвитку району, обліку, бюджету та фінансів, завдяки чому районний бюджет на 2018 рік, було затверджено своєчасно, в установлені терміни, з урахуванням змін у Бюджетному та Податковому кодексах України.   Розподіл коштів здійснювався відповідно до фінансових ресурсів, доведених департаментом бюджету і фінансів міської ради.

Дохідна частина районного бюджету по власних та закріплених доходах до плану, з урахуванням змін, виконана на 89,2%, при уточненому плані                      146 327,9 тис.грн., фактично надійшло 130 516,9 тис.грн.

Видатки районного бюджету за звітний період проведені на суму                  130 911,0 тис.грн., у т.ч. по загальному фонду бюджету, на суму 130 524,2 тис.грн. та по спеціальному фонду на 386,8 тис.грн.

Своєчасно і якісно здано річний звіт (баланс) за 2017 рік та квартальні звіти за                   2018 рік.

         Заплановані заходи відділу та кошторис доходів і видатків за звітний період виконані в повному обсязі, всі кошти використовувалися за цільовим призначенням.

У зв’язку із постійними зміна­ми до фінансової, податкової, статистичної звітності господарсько-фінансової діяльності районної ради, у рази збільшилося навантаження, але це не перешкоджає вчас­ному виконанню усіх завдань та координації роботи в одержувачів бюджетних коштів, го­ловним розпорядником яких є районна у м.Херсоні рада.

 

ВІДДІЛ  ВЕДЕННЯ  ДЕРЖАВНОГО  РЕЄСТРУ  ВИБОРЦІВ

 

У своїй роботі відділ ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) використовує автоматизовану інформаційно-телекомунікаційну систему, яка призначена для зберігання та обробки даних, що містять відомості про громадян України, які мають право голосу на виборах різних рівнів у відповідності до вимог статті 70 Конституції України.

Точність списків виборців напряму залежить від актуальності персональних даних виборців, що містяться в базі даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр), поновлення якої здійснюється відділом ведення ДРВ щомісяця, на підставі відомостей, що подаються органами, закладами, установами, визначеними Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

Відділом ведення ДРВ на території Суворовського району м.Херсона за поданням відомостей про виборців за 2018 рік було опрацьовано 12214 записів. Усі надані відомості про виборців сформовано, завантажено і оброблено вчасно та якісно. Крім того, шляхом надсилання запитів до суб’єктів надання відомостей про виборців, виправлено помилки, некоректні записи та кратні включення. Таким чином, станом на 01.01.2019 року, в базі даних Реєстру було включено 660 нових записів, змінено ідентифікаційні та службові дані (крім відмітки “вибув”)                           - 2289 записів, змінено виборчу адресу та встановлено відмітку “вибув”                        - 6098 записів.

Основним завданням відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців. Протягом року відділ проводив роботу з базою даних Реєстру, зокрема:

1) сформовано пошукових запитів – 6816;

2) сформовано звітів – 1971;

3) видано 664 накази завідувача відділу, а саме:

- внесення записів про виборців до бази даних Реєстру (165 наказів, 716 виборців);

- внесення змін до персональних даних Реєстру (152 накази, 3374 виборці);

- знищення запису Реєстру, відповідно до ч.5 ст.17 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (83 накази, 1491 виборець);

- зміна виборчих адрес виборців за зверненнями інших відділів ведення (177 наказів, 2483 виборці);

- внесення службової відмітки про вибуття (68 наказів, 2355 виборців);

- зміна місця народження виборців відповідно до змін адміністративно-територіального устрою України (2 накази, 4 виборці);

- зміни у виборчих адресах при змінах в геонімах/будинках (12 наказів, 283 виборці); 

- усунення кратних включень (5 наказів, 11 виборців).

За звітний період проводилася систематична робота із суб’єктами подання відомостей. Зокрема надіслано та опрацьовано запити щодо уточнення персональних даних виборців:

- до Суворовського районного відділу у м. Херсоні УДМС України в Херсонській області - 4 запити (36 осіб);

- до Херсонського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області - 2 запити             (75 осіб);

- до Суворовського районного у місті Херсоні відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області - 8 запитів (578 осіб);

- до військової частини 3056 Національної гвардії України - 3 запити (196 осіб);

- до військової частини А 1836 Міністерства оборони України - 1 запит (16 осіб);

- до державної установи “Північна виправна колонія (№90)” - 2 запити (9 осіб);

- до Херсонського міського суду Херсонської області - 1 запит (3 особи);

- до відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради                - 29 запитів (529 осіб).

На виконання статті 22 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, у процесі періодичних поновлень бази даних Реєстру, відділом, від суб’єктів подань за звітний період було отримано та оброблено 154 вхідні відомості про виборців, а саме: Суворовським районним відділом у м. Херсоні УДМС України в Херсонській області за 2018 рік було надано 13 відомостей, з них - 184 записи, відповідно Суворовським відділом РАЦСу – 12 (853), міським відділом РАЦСу – 12 (559), військовою частиною А 1836 – 8 (65), військовою частиною 3056 – 7 (114), виправною колонією №90 – 24 (616), виправною колонією №61 – 24 (124), слідчим ізолятором – 10 (15), Херсонським міським судом – 5 (7), управлінням охорони здоров’я Херсонської міської ради – 3 (34), відділом реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради – 36 (6302).

У 2018 році, під час проведення уточнення відомостей бази даних Реєстру,  станом на 01.01.2019 року, до відділу звернулося 70 виборців, з яких 52 - щодо включення до Реєстру,  8 - щодо  зміни ідентифікаційних даних, 10 - щодо зміни виборчої адреси. За отриманими заявами уточнено персональні дані виборців, проведено актуалізацію бази даних Реєстру.

Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”, частини шостої статті 26 Закону України “Про Державний реєстр виборців”, відділом ведення ДРВ від органів міграційної служби за 2018 рік було отримано та оброблено 819 запитів, з них - 13664 особи.

Станом на 01.01.2019 року, в базі даних Реєстру виборців Суворовського району м. Херсона, зберігалося 104018 записів, з них 96707 виборців.

Відділом було направлено 4 подання до Центральної виборчої комісії щодо змін у підсистемі обліку виборчих дільниць, які діють на постійній основі. Таким чином, було внесено зміни до постанови Центральної виборчої комісії від 12 квітня                   2012 року № 66 “Про утворення звичайних та спеціальних виборчих дільниць на постійній основі”.

Посадовими особами Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Управління в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастполі, у листопаді 2018 року було проведено перевірку у відділі ведення ДРВ. Під час перевірки було надано методичну допомогу. Зауважень до роботи відділу не було, однак, було звернено увагу щодо відсутності системи кондиціювання, що не відповідає вимогам постанови Центральної виборчої комісії.

За методикою визначення щомісячного рейтингу відділів ведення Державного реєстру виборців, стан справ та робота відділу ведення ДРВ Суворовської районної у м.Херсоні ради у поточному році оцінювалися Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії тільки на “відмінно”.

 

ВІДДІЛ  З  ПИТАНЬ  ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ  РАЙОНУ

 

Протягом звітного періоду, посадовими особами відділу з питань життєдіяльності району постійної уваги приділялося утриманню у належному санітарному стані території Суворовського району, поліпшення її естетичного вигляду, озеленення, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, забезпечення співпраці з керівниками підприємств району.

На виконання  районної програми «Благоустрій, розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Суворовського району на                              2016-2020 роки», у 2018 році, керівництвом та спеціалістами відділу щотижня проводилися об’їзди з перевірки санітарного стану території району, за результатами яких було проведено 17 засідань постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними стихійними сміттєзвалищами на території Суворовського району. Активну участь в об’їздах по району та засіданнях комісій брав голова постійної депутатської комісії з питань життєдіяльності району - Ємашкін А.О.

У 2018 році було організовано та проведено весняний та осінній двомісячники з благоустрою району, у якому взяли участь мешканці сектора індивідуальної забудови, представники підприємств, установ, організацій усіх форм  власності, ОСББ, ЖБК, відомчого житла. У результаті проведеної роботи, було впорядковано 838,52 тис.м2 прилеглої території, висаджено 2748 дерев та 7850 кущів, розбито 9350 м2 квітників.

За рахунок загального фонду бюджету району у місті:

- вивезено 153 стихійних звалищ, обсягом 1550,2 м.куб., на суму 301747,03 грн.

-  проведено роботи з механізованого викошування зелених зон загальною площею – 188856 кв.м, на загальну суму 235017,13 грн.

- встановлено 106 аншлагів на кварталах району.

У рамках міської Програми «Екологічне оздоблення м.Херсона», в секторі індивідуальної забудови, в місцях постійного утворювання стихійних сміттєзвалищ, встановлено інформаційні таблички (на розі вул. 4 Польова та вул. Бучми; на розі вул. Степана Разіна та вул. Московській, вул. Академика Тарле) про заборону викидання сміття у невідведених для цього місцях та про адміністративну відповідальність щодо порушення «Правил благоустрою м.Херсона».

З нагоди відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня Перемоги над нацизмом у  другій  світовій  війні  та  74-ї  річниці  визволення  України  від  фашистських  загарбників, на Меморіальному кладовищі, учнями загальноосвітніх закладів № 15, 30, 31 проведено роботи з благоустрою та приведено до належного санітарного стану пам’ятник Невідомому солдату і 62 могили воїнів-визволителів м. Херсона, братську могилу Гірського Є,Є., Ладичука А.Є., Блінова П.К. та 8-м могил загиблих офіцерів.

За ініціативи відділу з питань життєдіяльності району, у 2018 році відбулося 13 виїзних засідань комісій, в яких взяли участь депутати районної у м. Херсоні ради Бублик К.В., Ємашкін А.О., Раззуваєв Д.В., Музика С.М.,  Левківська М.М., Лазарєва Н.П., Бобина В.І., представники департаменту житлово-комунального господарства міської ради, керівники керуючих компаній району, голови правлінь ОСББ, квартальних комітетів та представники підрядних організацій з вивозу ТПВ),  з наступних питань: 

- перевірка наявності договорів на вивезення твердих побутових відходів у комерційних підприємств та мешканців сектора приватної забудови;

- надання населенню якісної послуги з вивезення сміття та утримання прибудинкових територій у належному санітарному стані;

- визначення місця розташування на прибудинкових територіях контейнерів для твердих побутових відходів.

За результатами проведеної роботи комісій, було додатково укладено                       86 договорів на вивезення твердих побутових відходів.

У серпні 2018 року, за ініціативи виконавчого комітету Суворовської районної у м.Херсоні ради, було проведено виїзну комісію з перевірки санітарного стану та благоустрою на вул. 8-й Польовій із залученням спеціалістів управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держспоживслужби в Херсонській області,  журналістів телеканалу «Скіфія» та голови квартального комітету № 19.

          За звітний період відділом було організовано та проведено 12 нарад з головами квартальних комітетів, на які запрошувалися представники різних підрозділів виконавчого комітету районної та міської рад, керівники відповідних підприємств та організацій міста.

Відповідно до статті 18 Закону України «Про органи самоорганізації населення», в жовтні  2018 року, на 20 кварталах було заслухано звіти  про роботу голів квартальних комітетів, в яких приймали участь депутати  районної та міської ради. Присутні на зборах громадяни висловлювали пропозиції щодо благоустрою на кварталах, вносили пропозиції щодо освітлення вулиць, ремонту доріг, прочищення дренажних систем, ремонту водопровідної та каналізаційної мережі. Інформація після проведення зборів, узагальнювалася та передавалася до міськвиконкому і відповідних служб міста для реагування та вжиття заходів.

Посадовими особами виконавчих органів районної у м. Херсоні ради, спільно з головами квартальних комітетів, постійно проводилися рейди з контролю за благоустроєм та санітарним станом району  (порушникам надано 2365 попереджень).

У Північному мікрорайоні, на вул. 8 Польовій (кінцева зупинка 49 маршруту)    квартали №№18,19,20 сектора приватної забудови, за активної участі депутатів Суворовської районної у м. Херсоні ради - Андрія Ємашкіна, Херсонської обласної ради – Юрія Рожкова, міської ради – Нелі Голубенко, її помічника – Андрія Мєдвєдєва, голови квартального комітету – Гоги Апфії та активних мешканців кварталу №19, було розчищено і сплановано територію, встановлено футбольні ворота та обладнання спортивного майданчика, проведено «суботник» з благоустрою та озеленення його території  -  висаджено 80 дерев: клени, горіхи, дуби.

Направлено 643 листи керівникам підприємств, установ, організацій, усіх форм власності, щодо усунення недоліків з благоустрою і санітарного стану. Щочетверга, до департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради, надавалися інформації за підсумками «чистих четвергів» щодо виконаних робіт з благоустрою та санітарного очищення району.

Одним з пріоритетних напрямків реформування житлово-комунального господарства є створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), спрямоване на розвиток нових форм управління житлом. Станом на 01.01.2019 року, в районі функціонують 281 ОСББ (352 будинки), у 2018 році  зареєстровано 14 ОСББ.

           За поданням голови районної ради та ініціативи депутатів районної ради, згідно рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 20.03.2018р. № 91 «Про затвердження відкоригованих титульних списків капітального ремонту житлового фонду та ліфтового обладнання на 2018 рік», проведено ремонт у будинках ОСББ на загальну суму 6456500 грн., а саме:

покрівель житлових будинків:

-           вул.49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 2, корп.1,3 – ОСББ «Довіра»;

-           вул. Академіка Тарле,16, корп.1 – ОСББ «Мій дім»;

-           вул.Володимира Великого,29, корп.1 – ОСББ «Володимира Великого, 29»;

-           просп.Адмірала Сенявіна 148, корп.1,2 – ОСББ «Квітучий будинок»;

     -     просп. Адмірала  Сенявіна.166, корп.1 – ОСББ «Таврік»;

-           вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 27 – ОСББ «49ХГД, 27»;

-           просп. 200-річчя Херсона, 10 – ОСББ «200-річчя Херсона,10»;

-           вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 21 – ОСББ «49ХГД,21»;

-           просп. 200-річчя Херсона, 22 – ОСББ «Добродія Дніпро».

систем опалення та водовідведення, електропостачання:

-           вул. Карбишева, 8 – ОСББ «Карбишева,8»;

-           вул. Карбишева, 26 – ОСББ «Карбишева,26»;

-           просп. 200 -річчя Херсона,17 – ОСББ «Північний»;

-           просп. 200 -річчя Херсона,12 – ОСББ«200-річчя Херсона,12»;

-           вул. Покришева.53, корп.4 – ОСББ «Покришева,53к.4»;

-           просп. Сенявіна,132, вул.Карбишева,2 – ОСББ «Світ надії»;

-           просп. Сенявіна,166, корп.7 – ОСББ «Сенявіна,166 к.7»;

-           вул. Вишнева,48 – ОСББ «Вишнева,48»;

-           вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії,19 – ОСББ «19»;

-           просп. Сенявіна,142 – ОСББ «Ера»;

-           вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 31 – ОСББ «49ХГД,31»;

-           вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 28 – ОСББ «Гвардійське»;

-     вул. Покришева 57 – ОСББ «Квітка Херсона»;

-           вул. Карбишева,10, корп.1 – ОСББ «Альянс»;

-           вул. Некрасова,28 – ОСББ «Фортеця-28».

Спеціалістами сектора з питань житлового господарства району постійно здійснюється моніторинг виконання капітального ремонту житлових будинків ОСББ за рахунок коштів міського  бюджету.

На виконання міської програми щодо поліпшення під’їзних шляхів до багатоповерхових житлових будинків на 2015-2019 роки, за ініціативи депутатів районної ради, у 2018 році  проведено:

- капітальний ремонт внутрішньо-дворових проїздів житлових будинків за адресами: вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 18, 33,35,41,49; просп. 200-річчя Херсона, 12, 48, корп.1,2; 12; вул.Покришева, 45, 53, корп.1,2;  просп.Сенявіна, 132;

- поточний ремонт під’їзних шляхів до житлових будинків за адресами: вул.49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 19, 25; просп. 200-річчя Херсона, 10;                         вул. Володимира Великого, 27, корп. 1, 2, 3; 29, корп.1; вул.Академіка Тарле, 4; 14 корп. 2, 16 корп.2; 18, корп.2; просп. Сенявіна, 152;  вул. Карбишева, 26, 36;                    вул. Генерала Кедровського, 12; вул. Генерала Алмазова, 37, корп.1.

За період підготовки до осінньо - зимового періоду 2018-2019 років, за кошти співвласників багатоквартирних будинків, було проведено ремонти систем опалення, водопостачання і водовідведення, електропостачання, покрівлі, фасадів і під’їздів, на загальну суму 4 млн. 630 тис. гривень.

Підвищення енергоефективності будинків, створення умов для переходу економіки на раціональне використання та економне витрачання енергоресурсів - єдиний шлях реформування житлово-комунального господарства країни.

Так, у  2018 році,  16 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків скористалися державною програмою «Теплі кредити»  на енергоефективні цілі  та встановили:

              - енергозберігаючі вікна та двері у під’їздах:

ОСББ «Довіра» - вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 2, корп.1,3 ;

ОСББ «Світ надії»» - вул.Карбишева,2 та просп.Адмірала Сенявіна,132;

ОСББ «Безроднього,39,к.2» - вул.Генерала Алмазова,39, корп.2;

ОСББ «Глобус» - вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 3;

ОСББ «Порядок» - вул49-ї Гвардійської Херсонської дивізії,18, корп.4;

ОСББ «Родина» - вул. Володимира Великого,23;

ОСББ «200-річчя Херсона,25» - просп.200-річчя Херсона,25»;

         - на утеплення фасаду будинку:

ОСББ «Комунальник-49» - вул.49-ї Гвардійської Херсонської дивізії,                  49, корп.2;

-  на утеплення горища та покрівлі:

ОСББ «Таврік» - просп. Адмірала Сенявіна,166, корп.1;

ОСББ «Сенявіна 166,к.5» - просп.Адмірала Сенявіна 166, корп.5 ;

             - встановлено індивідуальні теплові пункти:

ОСББ «200-річчя Херсона,38/5» - просп.200-річчя Херсона,38, корп.5;

ОСББ «Молодіжне 2016» -  просп.200-річчя Херсона,40-б;

ОСББ «Фортеця - 43» - просп.200-річчя Херсона,43;

ОСББ «Віта» - вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії,5;

ОСББ «Садоліт» - просп.200-річчя Херсона,39;

ОСББ «Шевченко,1» - вул.Шевченка,1.

         У жовтні 2018 року, за ініціативи голови районної у м.Херсоні ради Задніпряного А.В. та участі  журналістів телеканалу «Скіфія», з метою поширення кращого досвіду, проведено виїзну зустріч з ОСББ Суворовського району                  (просп. Адмірала Сенявіна,166,корп.5, ОСББ «Сенявіна,166/5» - голова                     Лазарєва Н.П. - депутат районної ради; просп.Сенявіна,132, корп.2, ОСББ «Світ надії» - голова Козіна Н.В. - депутат районної ради; просп.200-річчя Херсона, 40-б, ОСББ «Молодіжна 2016» -  голова Михайленко Є.С.), які  скористалися програмою державної підтримки населення «Теплі кредити» на впровадження  енергоефективних заходів у будинках ОСББ.

        Керівництво районної ради та спеціалісти відділу брали участь в установчих зборах по створенню об′єднань співвласників багатоквартирних будинків, загальних зборах з проблемних питань життєдіяльності об’єднань, надавали допомогу у вирішенні забезпечення теплом житлових будинків за адресами: вул.Петренка,11; просп.200-річчя Херсона, 12; запуску та стабільної роботи котельні за адресою: просп. Адмірала Сенявіна, 26.

За звітний період з питання підготовки до опалювального сезону, керівництвом райвиконкому, спеціалістами відділу з питань життєдіяльності району, із залученням депутатів Суворовської районної ради Ємашкіна А.О.,                  Левківської М.М., Суслової В.О.,  Резніка А.А., Тхоровської Л.М., Лазарєвої Н.П., Артеменка М.П., Козіної Н.В. проведено 8 робочих нарад. У нарадах приймали участь представники теплопостачальних організацій, ПрАТ «Херсонгаз»,                    ПАТ «ЕК Обленерго», управління капітального будівництва міської ради та інші.    

Протягом року, оперативно здійснювався, з виходом на місце, розгляд скарг мешканців багатоквартирних будинків з питань порушення  норм температури повітря у квартирах в опалювальний період, відсутності холодного водопостачання, проблем електропостачання та  водовідведення. З метою реагування на проблеми мешканців району та вжиття заходів для їх усунення, регулярно надавалася інформація до комунальних служб та організацій міста.

На виконання  Закону України «Про відходи» та  покращення екологічної ситуації, для  сортування  сміття за видами матеріалів, в районі  встановлено 303 контейнери для збору пластикових пляшок  (біля житлових будинків ОСББ - 269 контейнерів, у секторі приватної забудови - 34 контейнери) та   6 контейнерів для збору скла.

 За ініціативи депутатів районної у м.Херсоні ради та мешканців ОСББ і ЖБК ремонтуються та облаштовуються нові дитячі та спортивні майданчики. Так, біля житлових будинків за адресами: вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 2,             корп. 4,7, ОСББ «Перспектива»; просп.Адмірала Сенявіна,152-а,б, ОСББ «Проспект Адмірала Сенявіна 152», збудовано 2 нових дитячих майданчики.

Встановлено 18 лавок для відпочинку мешканців біля житлових будинків ОСББ.

  З нагоди святкування 240-ї річниці Дня міста Херсона, було проведено районний конкурс: «Краща садиба сектора приватної забудови» та «Краща прибудинкова територія до житлових будинків ОСББ, ЖБК», визначено його переможців та нагороджено Почесними грамотами мешканців кварталів №11 (голова - Замчій Л.А.), №7 (голова Шойко О.В.), №14 (голова Пащенко С.М.); голів правлінь ОСББ – Морозову Л.Є. (ОСББ «Карбишева,26»), Артеменка М.П. (ОСББ «Карбишева,22»), Воєводу В.І. (ОСББ «Степана Разіна,75»).

У 2018 році, відділом з питань життєдіяльності району було підготовлено                      19 рішень виконкому та сесій районної у м. Херсоні ради, 59 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради.

Протягом 2018 року вели діяльність та надавали звіти 7 громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, які зареєстровані на території  Суворовського району. Здійснювався контроль за роботою громадських формувань шляхом заслуховування звітів про їх діяльність на засіданні виконавчого комітету районної ради. Головою районної у м.Херсоні ради, при наданні необхідних документів, у звітному році затверджено 99 посвідчень новим членам громадських формувань та подовжено термін дії 20 посвідченням. 

 

ПРО РОБОТУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ

 

Адміністративна комісія, при виконкомі районної у м. Херсоні ради, у своїй діяльності керується Кодексом України про адміністративні правопорушення.   Відповідно до ст.218 цього Кодексу, розглядає справи про адміністративні правопорушення і постійно співпрацює з  відділом Державної виконавчої служби та головами квартальних комітетів, керівниками ОСББ, органами поліції.

Протягом 2018 року проведено 31 засідання, на яких розглянуто                               144 протоколи. За розглядом адміністративних справ було винесено 117 постанов про накладення адміністративного штрафу на загальну суму 47583,00 грн. 2018 року, до бюджету району надійшло 7703,00 грн., з них - 6224,00 грн., сплачених у добровільному порядку. Від відділу Державної виконавчої служби надійшло – 1479,00 грн. До відділу ДВС, для примусового стягнення, несплачених у добровільному порядку штрафів, направлено 96 постанов, на загальну суму       44030,00 грн.

Сектор з питань цивільного захисту,

мобілізаційної та оборонної роботи

 

 У 2018 році, сектором з питань цивільного захисту мобілізаційної та оборонної роботи, проведено 5 засідань комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Суворовського району, на яких розглянуто 28 питань з попередження пожеж у багатоквартирних будинках, приватних оселях  громадян, при збиранні і переробці зернових та грубих кормів; готовності місць масового відпочинку людей на водних об’єктах; підтоплень будинків під час дощових паводків; стану готовності захисних споруд; підготовки району до осінньо-зимового періоду 2018-2019 років. Прийняті комісією рішення знаходяться на контролі виконавчих органів ради, районного відділу м.Херсона Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Степанівської сільської ради та суб’єктів господарювання.

На виконання ст. 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», згідно наказу Херсонського об’єднаного міського військового комісаріату щодо оповіщення про призов на строкову військову службу військовозобов’язаних, які проживають на території Суворовського району м.Херсона та про їх виклик до військового комісаріату, спеціалістами сектора з питань цивільного захисту, за участі голів ОСББ, ЖБК, квартальних комітетів та посадових осіб виконавчих органів районної у м. Херсоні ради, було відпрацьовано 2063 адрес призовників, вручено    138 повісток.

З метою перевірки готовності міської автоматизованої системи централізованого оповіщення населення, у 2018 році перевірено дію сигнально-гучномовних пристроїв та 18 електросирен на 17 суб’єктах господарювання району, за результатами перевірки складено акти.

Спільно із працівниками Суворовського районного відділу м.Херсона ГУ ДСНС України у Херсонській області, проведено обстеження приміщень, розташованих у підвальних, цокольних, на перших поверхах будівель і споруд державної та комунальної власності, які перебувають на обліку захисних споруд, розташованих на території району, з метою визначення їх придатності, як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Встановлено, що із 100 багатоквартирних житлових будинків району – тільки у 66 будинках обмежено готові підвальні приміщення, які можуть бути використані як тимчасові сховища для укриття їх мешканців, у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

Проведено:

- комплексне обстеження захисних споруд, розташованих на території Суворовського району (із 52 захисних споруд цивільного захисту: готові - 4 споруди; обмежено готові - 19 споруд; не готові - 29 споруд);

- організаційно-практичну роботу з балансоутримувачами (власниками) захисних споруд цивільного захисту щодо їх технічної інвентаризації (із 52 захисних споруд проведено інвентаризацію - 40).

  На території Суворовського району м.Херсона, розташовані 17 захисних споруд комунальної форми власності, з яких: готові – 1, обмежено готові – 7, не готові – 9 споруд.

На території району розташовано 56 об’єктів підвищеної небезпеки.

Ураховуючи, що Херсонська область розташована територіально поряд з тимчасово окупованою територією Автономної Республіки Крим, від імені сесії депутати зверталися до Херсонського міського голови з  проханням про виділення коштів з міського бюджету, для приведення захисних споруд у відповідний стан, за призначенням.

2018 року, спеціалісти сектора взяли участь:

- у 10 нарадах з головами правлінь ОСББ, ЖБК та головами квартальних комітетів, із залученням інспекторів державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, на яких обговорювалися питання цивільного захисту населення та попередження виникнення пожеж;

-  у 4 тренуваннях з органами управління та силами цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області щодо дій, у разі виникнення надзвичайної ситуації;

- у спільних рейдах з представниками Суворовського РВ м. Херсона ГУ ДСНС України у Херсонській області та Херсонського відділу поліції ГУ Національної поліції в Херсонській області, під час проведення місячника з пожежної безпеки у побуті.

Також проведено актуалізацію документів та заходи з питань цивільного захисту щодо здійснення державного нагляду (контролю) Державною службою України з надзвичайних ситуацій.

На офіційному сайті районної у м. Херсоні ради постійно розміщувалися інформаційні пам’ятки для населення щодо запобігання та дій, у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру.

 

СЛУЖБА  У  СПРАВАХ  ДІТЕЙ

 

Аналіз діяльності служби у справах дітей, протягом 2018 року, свідчить, що основні зусилля були спрямовані на поліпшення профілактичної роботи щодо подолання бездоглядності, безпритульності та правопорушень серед дітей, соціально-правового захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, підвищення рівня відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків стосовно дітей, розвиток сімейних форм виховання та національне усиновлення.

Забезпечено своєчасне влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання, а саме:

- під опіку/піклування – 12 дітей;

- усиновлено – 6 дітей  громадянами України, іноземцями – не було.

Постійно здійснюється контроль за умовами проживання, виховання та розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування:

- обстежено 140 родин, в яких утримуються, навчаються та виховуються                     163 дитини, над якими встановлено опіку та піклування;

- обстежено 39 родин усиновлювачів, в яких утримуються, навчаються та виховуються діти.

Здійснювався контроль за вихованням та утриманням дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Щотижня проводилися профілактичні рейди, перевірялися житлово-побутові умови дітей:

- обстежено 187 сімей, в яких проживають 235 малолітніх та неповнолітніх дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах та складено відповідні акти.

- попереджено 120 батьків, які неналежно виконують свої батьківські обов’язки.

- ініційовано притягнення 91 особи до відповідальності за неналежне виконання

батьківських обов’язків (ст.184 КУпАП), у тому числі, 38 осіб - за ініціативи служби у справах дітей;

-  поставлено на облік 17 дітей із 13 родин, які перебувають у складних життєвих обставинах.

У зв'язку із неналежними санітарно-гігієнічними умовами проживання та невиконання батьками своїх обов’язків, 25 дітей було вилучено із родини та влаштовано:

- 6 малолітніх дітей - до педіатричного відділення КЗ «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша»;

- 19 малолітніх та неповнолітніх дітей - до комунального закладу Херсонської обласної ради «Центр соціально – психологічної реабілітації дітей».

Проведено 118 профілактичних рейдів «Діти вулиці», «Вокзал», «Сім’я», під час яких було виявлено:

- 6 порушень правил торгівлі спиртними напоями та тютюновими виробами, реалізованих неповнолітнім (ч.2 ст. 156 КУпАП);

- 31 факт вживання алкогольних напоїв неповнолітніми (ст. 178 КУпАП);

- 12 випадків тютюнопаління неповнолітніми у заборонених законодавством України місцях (ст. 175-1 КУпАП);

- 10 випадків доведення неповнолітнього до стану сп’яніння (ст.180 КУпАП);

- 5 фактів вчинення насильства над неповнолітніми дітьми (ч.2 ст. 173 КУпАП);

- 4 випадки дрібного викрадення чужого майна неповнолітніми особами               (ст.151 КУпАП).

Проведено 16 засідань комісії з питань захисту прав дитини, основним завданням якої є сприяння забезпеченню реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист, сімейне виховання та всебічний розвиток, на яких розглянуто 439 питань.  

Підготовлено 204 рішення на засідання виконкому щодо захисту прав, свобод та законних інтересів дітей, у т.ч. 125 – про надання дозволу на укладання угод з житлом та майном від імені дитини.

Прийнято участь у 358 судових засіданнях з питань захисту прав малолітніх та неповнолітніх дітей.

Розглянуто 1111 листів від установ та організацій, у тому числі, 373 звернення громадян, подань навчальних закладів щодо дитячої бездоглядності, соціальних і правових проблем дітей. Направлено запитів, інформацій, повідомлень – 1805.

Проведено профілактично-роз’яснювальну та попереджувальну роботу серед підлітків та їх батьків.

       Організовано різноманітні заходи для дітей, які перебувають на обліку служби у

 справах дітей:

- місячники: «Підліток і Закон»;  «За здоровий спосіб життя»;

- конференції: «Молодь обирає здоровий спосіб життя», «Підліток – Суспільство - Закон».

- заходи до Дня знань «Дитина, родина, школа»; до Дня захисту дітей; до Дня незалежності України; до Міжнародного дня усиновлення; до Дня святого Миколая, Новорічних та Різдвяних свят;

- благодійні акції: «Підліток у скрутній ситуації»; «Не залишимо без уваги жодної дитини».

З метою правового виховання, профілактики правопорушень, попере-дження насильницьких дій в родині проведено понад 450 заходів, якими охоплено                     1173 підлітків та 368 батьків.

Цикл тематичних бесід, лекцій, тренінгів проведено для учнів, курсантів та студентів навчальних закладів району та їх батьків.

Для підлітків, які перебувають на обліку служби у справах дітей, організовано відвідування Херсонського академічного обласного театру ляльок, Миколаївського зоопарку, кінного клубу «Grand Prix», історико-розважального комплексу «Зелені хутори Таврії», сімейного розважального комплексу «Jump Park», циркових програм.

На реалізацію плану заходів районної програми «Соціальний захист дітей та розвиток сімейних форм виховання на 2017 – 2018 роки», у 2018 році з районного бюджету виділено та використано 57950,00 грн.

    З метою привернення уваги громадськості до актуальних проблем, що стосуються дітей, спеціалісти служби у справах дітей тісно співпрацюють з головами ОСББ і квартальних комітетів, керівниками навчальних закладів. У засобах масової інформації постійно висвітлювалися питання попередження бездоглядності, формування правових знань та пропаганди здорового способу життя у дітей, пріоритету сімейних форм виховання (на телебаченні – 3, на радіо – 5; на офіційному сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради – 38).

Спеціалістами служби у справах дітей на особистому прийомі прийнято                 1981 особу.

 

УПРАВЛІННЯ  ПРАЦІ  ТА  СОЦІАЛЬНОГО

ЗАХИСТУ  НАСЕЛЕННЯ

 

Основними завданнями управління є: забезпечення, в межах своїх повноважень, дотримання законодавства про працю, зайнятість, соціальний захист населення; призначення державної соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством,  призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива; вирішення, питань про призначення компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської   катастрофи; участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, громадян похилого віку та сприяння всебічного розвитку соціального обслуговування за місцем їхнього проживання.

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 22851 особа, які, відповідно до чинного законодавства України, мають право на пільги.

У 2018 році було обстежено матеріально-побутові умови проживання                       426 ветеранів війни та осіб з інвалідністю, 64 малозабезпеченим мешканцям району було надано одноразову грошову допомогу на загальну суму 46457 грн.

Підготовлено 22 пакети документів для влаштування громадян похилого віку та інвалідів на постійне місце проживання до будинків-інтернатів різного типу.

Взято участь у 27 судових засіданнях з питань встановлення опіки над недієздатними мешканцями району та захисту їх майна. Здійснюється облік і контроль за виконанням опікунами та піклувальниками їхніх обов’язків.

Станом на 01.01.2019 року 64 особи отримали «Посвідчення батьків багатодітної сім’ї», 156 осіб – «Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї».

Підготовлено 8 пакетів документів для постановки осіб з інвалідністю на чергу, для отримання пільгових автомобілів та виплати компенсацій на бензин і транспортне обслуговування.

34 особам з інвалідністю надано компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів на загальну суму 10540 грн.

39 осіб з інвалідністю, які не мають власних автомобілів, отримали компенсацію витрат на транспортне обслуговування на загальну суму 15504 грн.

За звітний період 573 особи з інвалідністю отримали направлення на протезування і забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

14 пільговиків, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення і газифікації, отримали адресну грошову допомогу на придбання твердого палива, на загальну суму 22223,32 грн., 7 пільговиків – на придбання скрапленого газу, на загальну суму 1212,13 грн.

 70 ветеранів війни та осіб з інвалідністю забезпечено безоплатними путівками для санаторно-курортного лікування. Підготовлено документи для виплати компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки 20 особам з інвалідністю. 35 осіб взято на облік, для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Видано 104 пільгових посвідчення, з них: «Інвалід війни» – 24; «Учасник  війни» – 4; «Член сім’ї загиблого» – 22; «Ветеран праці» – 54.

Надано одноразову грошову допомогу на поховання 52 померлих непрацюючих осіб, які проживали на території району.

До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, внесено інформацію про 760 учасників АТО, з них: 722 особи – учасники бойових дій; 21 особа – члени сімей загиблих учасників АТО; 14 осіб – інваліди війни; 3 особи – учасники війни.

Проводилися обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей загиблих учасників АТО.

До Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, підготовлено списки 3245 ветеранів війни на виплату одноразової грошової допомоги, у розмірі від               525,00 грн. до 3685,00 грн., залежно від категорії пільговика.

Внесено зміни до особових справ 10365 осіб, які мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг.

 

У 2018 році 23529 домогосподарствам призначено субсидію на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, на суму 27827400,00 грн.

         Організовано прийом мешканців Суворовського району, у сервісному центрі, за адресою вул. Генерала Алмазова, 41а.

4140 сімей отримують державну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»; 1152 сім’ї - відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; 987 - відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам». Під час прийому громадян, спеціалістами відділу проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота щодо питань соціального захисту.

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року              № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції» управлінням праці та соціального захисту населення станом на 01.01.2019 року обліковано 4143 осіб.

         Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року              № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», призначено адресну допомогу – 1347 сім’ям на суму 27451300,00 грн.

У 2018 році проведено 12 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат у районі, на які було запрошено 281 керівника підприємств-боржників, заслухано 242 керівники (із виплати заробітної плати - 7, зі сплати внесків до бюджету Пенсійного фонду України - 153 та зі сплати заробітної плати у сумі, нижчій законодавчого рівня - 85).

За результатами роботи комісії, за минулий рік, погашено заборгованість із виплати заробітної плати на суму 973800,00 грн.

Станом на 31 грудня 2018 року зареєстровано 107 колективних договорів.

Спеціалісти відділу з питань праці та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, приймали участь в робочій групі з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів Суворовського району. Протягом 2018 року, членами робочої групи проведено 49 рейдів, обстежено 491 суб’єкт підприємницької діяльності району, виявлено 70 порушень та 116 неоформлених працівників. У результаті проведених рейдів легалізовано 43 робочих місця.

Розпорядженням голови районної ради затверджено графік проведення перевірок якості атестації робочих місць за умовами праці та здійснення контролю за наданням працюючим пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності; відповідно проведено 64 перевірки, під час яких виявлено недоліки на 19 підприємствах.

Спеціалістами відділу проводився аналіз нещасних випадків невиробничого характеру, щодо безпечної життєдіяльності громади району. За 12 місяців 2018 року у районі трапилося 6411 нещасних випадків.

У секторі соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у 2018 році перебували на обліку 865 громадян, з них - 160 дітей, яким було призначено компенсації та допомоги, а саме:

- щомісячну компенсацію на продукти харчування (перша та друга категорія) - 602 особам;

- щорічну допомогу на оздоровлення - 567 мешканцям;

        - видано 30 путівок на санаторно-курортне лікування, на загальну суму 204000,00 грн.;

-  підготовлено подання для отримання посвідчень та змін і доповнень до них – 24 мешканцям;

- подано 62 заяви на отримання путівок для оздоровлення.  

Станом на 31.12.2018р. подано 10 заяв на санаторно-курортне лікування громадян другої категорії.

49 дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віком від 4 до 10 років, взяли участь у новорічних благодійних заходах: у Херсонському обласному академічному музично-драматичному театрі ім. Миколи Куліша і «Губернаторській ялинці» в Херсонському академічному обласному театрі ляльок та отримали подарункові набори.

У 2018 році, з метою забезпечення безпеки працівників і відвідувачів, та збереження майна, за кошти районного бюджету, проведено монтаж пожежної сигналізації управління праці та соціального захисту населення, вул.Маяковського, 8, на загальну суму 63183,74 грн.

 

Територіальний центр соціального обслуговування

(надання соціальних послуг) Суворовського району м. Херсона

 

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Суворовського району м.Херсона здійснює соціальне обслуговування та надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, безпосередньо в установі та за місцем проживання.

У  Територіальному центрі функціонує 2 відділення:

 - відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення денного перебування.

Працівниками відділення соціальної допомоги вдома надано послуги                       290 особам, з яких 19 особам – на платній основі. Кількість послуг, які було надано соціальними робітниками цього відділення за рік, складає 65802, з них 65221 - на безоплатній основі, 581 послуга - на платній.

За рік працівниками відділення денного перебування було надано послуги                  1293 особам. Надано соціальних послуг у загальній кількості 16828, а саме:

- представництва інтересів –7685;

- консультування – 1389;

- соціальної адаптації – 7754;

- допомога в оформленні субсидії – 559 особам, в отриманні матеріальної допомоги - 26 особам.

Відповідно до міської програми соціального захисту населення, Територіальний центр  надає соціальну допомогу громадянам за напрямками цієї програми: ,,Вдячність”, ,,Гаряче харчування”, ,, Муніципальний хліб”.

За цими програмами:

- 130 осіб отримали 2796 талонів на гаряче харчування;

- 18 осіб отримали 69 талонів на пільговий ремонт взуття, одягу, прання білизни;

- видано картки на отримання хліба за пільговою ціною – 1 особі з багатодітної родини.

  У 2018 році Територіальним центром було надано 2612 соціально-побутових  послуг:

- 1848 перукарські послуги отримали 629 осіб, з них 178 осіб -  на платній основі               305 послуг;

- 1012 швацьких послуг отримали 335 осіб, з них 18 осіб -  на платній основі                             32 послуги;

- 7 осіб отримали послугу з дрібного ремонту помешкань на платній основі.

 Крім того, підопічним Територіального центру надано 590 психологічних та 1900 медичних послуг, а 39 особам – юридичне консультування.

У звітному періоді надано натуральну допомогу 443 особам:

- 237 - продуктами харчування, на загальну суму 27639,00 грн.;

- 206 -  засобами особистої гігієни, на суму 3350,00 грн.

         Крім того, для підопічних відділення денного перебування було проведено культурно-розважальні заходи до Дня людей похилого віку, відвідування музеїв, тренінги, захід, присвячений отриманню сертифікатів «Університет ІІІ віку»                      (щороку 30 осіб опановують знання комп’ютерної грамотності  та користування Інтернетом), а також низку заходів культурно-масових заходів у бібліотеці Лесі Українки.

Чисельність виявлених осіб, які потребували соціального обслуговування – 1750. Фактична чисельність обслуговуючого населення – 1583.

У 2018р., за кошти районного бюджету, виготовлено проектно-кошторисну документацію для проведення капітального ремонту будівлі Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) вул. Маяковського, 18, на загальну суму 29 174,00 грн; встановлено автоматичну пожежну сигналізацію оповіщення - 30 539,00 грн. та комерційний вузол обліку газу з пристроєм дистанційної передачі даних - 16 880,00 грн. Для покращення матеріально-технічної бази центру, було придбано: 2 комп’ютери, багатофункціональний пристрій, меблі – на загальну суму 58 251,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА  РАЙОННА  РАДА  ВЕТЕРАНІВ

 

Суворовська районна організація ветеранів створена у 1987 році, на сьогодні об’єднує 70 первинних ветеранських організацій, що діють на підприємствах і в організаціях району: 62 - у трудових колективах, 8 - за місцем проживання, які об’єднують 18779 ветеранів усіх категорій. 2018 року створено організацію ветеранів – працівників  виконавчих органів районної ради різних років, які присвятили більшу частину свого життя служінню інтересам громади нашого району.

Основна мета діяльності ради ветеранів – всебічний захист законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів усіх категорій. Районна рада ветеранів піклується про залучення членів організації до активної участі у громадському житті, сприяє організації їх дозвілля.

Протягом звітного року проводилися обстеження соціально-побутових умов малозабезпечених ветеранів. У 2018  році грошову допомогу отримали 170 ветеранів району, на загальну суму 34 300,00 грн. 

171 ветеран отримав послуги перукарні за пільговою ціною. 

За окремими напрямками працюють комісії ради ветеранів:

Медична комісія (голова – Фурсенко О.З.) постійно контролює надання медичних послуг у медичних закладах району – проведення медичних оглядів, зубопротезування, забезпечення слуховими апаратами, безкоштовними ліками. Щокварталу комісія проводить відвідування районних лікарень, з метою зустрічей з ветеранами, які перебувають на лікуванні, виявлення їх потреб, морально-психологічної підтримки.

2018 року безкоштовно протезовано 136 ветеранів, на суму 255 000,00 грн., з них: 23 - інваліди війни, 38 - учасники бойових дій, 7 - учасники війни, 40 - ветерани праці, 14 - учасники АТО, 5 - донорів, 9 - інваліди загального захворювання. Безкоштовно отримали ліки 556 осіб на суму 201 149,39 грн., з них: 198 - інваліди війни, 177 - учасники бойових дій, 154 - учасники війни, 27 - прирівняних за пільгами. Слухові апарати отримали 12 інвалідів на суму 25 820,00 грн., з них:                       1 - інвалід війни АТО, 11- інвалідів загального захворювання.

  Значна робота була проведена волонтерським Центром ради ветеранів.                   У районі діють  64 волонтерських осередки, до складу яких входять і ветерани району. Волонтерська допомога надається як на постійній основі, так і одноразово при виникненні проблем, особлива увага приділяється інвалідам, учасникам війни та праці, одиноким пенсіонерам, дітям. Кращі можливості мають волонтери, які діють через підприємства, організації району, а волонтерські об’єднання навчальних закладів, шукають інші можливості.

 Комісія по роботі з молоддю проводить значну роботу у справі патріотичного виховання, активно співпрацює з ветеранськими і волонтерськими організаціями загальноосвітніх навчальних закладів району у проведенні благодійних заходів.  У співпраці з волонтерами навчальних закладів № 4, 24, 30, 41, завдяки злагодженій роботі батьків, вчителів і самих учнів, проводилися акції: «Милосердя» - для вихованців обласного будинку дитини; «Турбота» - збір продуктів для ветеранів війни і праці; «На підтримку воїнів-захисників АТО»; для учнів Красногорівської школи № 4 Донецької області, було передано 64 новорічні подарунки, через волонтерів батальйону «Херсонська чайка».

До Міжнародного дня осіб з обмеженими можливостями, у школах № 30 і № 41, в результаті проведених благодійних акцій, було зібрано продукти харчування, одяг, взуття, засоби особистої гігієни, ліки на суму більш ніж 16 000 грн.;                       210 продуктових наборів для підопічних Територіального центру, на загальну суму 24 768,00грн.; придбано марки ТОВ Червоного Хреста України Суворовського району, на суму 7 500 грн.

Волонтери районної ради ветеранів плідно співпрацюють із волонтерським центром «Власний вибір» Херсонського державного університету.

Очолює Суворовську районну раду ветеранів - депутат районної у м.Херсоні ради сьомого скликання Бобина В.І.

 

 

Через місцеве самоврядування, при умові ефективної і цілеспрямованої  роботи районної у місті ради, територіальна громада розвиває і зміцнює свою роль  для забезпечення і вирішення актуальних проблем життєдіяльності.

Звіт голови – це підсумок роботи за рік усього депутатського корпусу районної ради, постійних депутатських комісій, виконавчих органів ради, керівників підприємств, установ та організацій, розташованих на території району, голів правлінь об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, органів самоорганізації населення, разом з якими ми приймали рішення та втілювали їх в життя, працюючи на благо громади Суворовського району. Досвід нашої роботи показав, що успішне виконання поставлених завдань на благо територіальної громади, можливе саме за умови, коли мешканці і влада мають спільне бачення мети і готові разом співпрацювати.

 

 

Голова Суворовської

районної у м.Херсоні ради                                                            А.В. Задніпряний

 

 

 

 

 

 

Електронна адреса Суворовської районної у м. Херсоні ради

2010suvispolkom@ukr.net

 

Офіційний сайт  Суворовської районної у м.Херсоні ради

та її виконавчих органів

www.suvrada.kherson.ua

 

Сторінка у соціальній мережі «Фейсбук»

https://www.facebook.com/Suvorovskij.rajispolkom.Kherson/

 

ТЕЛЕФОННИЙ ДОВІДНИК

виконавчих органів Суворовської районної у м. Херсоні ради

 

Прізвище, ім’я,

по батькові

Займана посада

Телефони

Задніпряний

Андрій Вікторович

Голова Суворовської районної у м. Херсоні ради

22-38-33

Рубанець

Віталій Васильович

Заступник голови районної  у м. Херсоні ради

26-44-91

Калюжний

Дмитро Анатолійович

Заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради

 

26-44-91

Добуш

Ярослав Тарасович

Керуючий справами виконкому

44-17-75

Сіроштан

Нонна Вікторівна

Завідувач відділу організаційного та

юридично-кадрового забезпечення

49-60-81

Конюшенко

Юрій Анатолійович

Завідувач сектора юридично-кадрового забезпечення відділу організаційного та

 юридично-кадрового забезпечення

26-44-91

Бурдіна

Галина Вікторівна

Завідувач загального відділу

22-58-20

Зуб

Ірина Володимирівна

Завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер

26-33-47

Міусова

Катерина Анатоліївна

Завідувач відділу ведення

Державного реєстру виборців

22-30-57

Коновенко

Марія Олександрівна

Завідувач відділу з питань життєдіяльності району

26-34-73

Дюкар

Любов Федорівна

Начальник служби у справах дітей

26-51-91

Безкоровайна

Алла  Петрівна

Начальник управління праці

та соціального захисту населення

22-32-24

Рудницька

Галина Павлівна

Заступник начальника управління -

начальник відділу з питань

призначення державної допомоги

26-36-68

Агеєнко

Микола Григорович

Начальник відділу

з питань соціального захисту населення

26-69-65

Москальова

Катерина Анатоліївна

 

Начальник відділу з питань праці та соціального захисту громадян, які постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи

26-32-09

Бобина

В’ячеслав Іванович

Голова Суворовської районної ради ветеранів (вул. Б.Мозолевського, 3)

26-37-97