Звіт голови Суворовської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів у 2016 році

Загальна інформація

У Суворовському районі проживає 120 690 мешканців. Загальна площа території району – 2990,2 га. Кількість депутатів Суворовської районної у м. Херсоні ради VIІ скликання – 36.

На території Суворовського району розташована Степанівська сільська рада. Загальна кількість населення – 4200 мешканців. Площа сільської ради складає 795,3 га, населеного пункту – 243,2 га. Кількість депутатів Степанівської сільської ради – 22.

За звітний період:

- проведено 12 пленарних засідань сесій районної ради VIІ скликання, на яких розглянуто 87 питань, з яких були прийняті відповідні рішення;

- на особистому прийомі керівництвом виконавчого комітету прийнято 164 особи;

- проведено 15 засідань виконавчого комітету Суворовської районної у м. Херсоні ради та прийнято 150 рішень;

- видано 106 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради по раді та 114 - по виконавчому комітету.

На території району:

- працюють 37 підприємств, розподілених за 8 галузями.

- ведуть сільськогосподарську діяльність 13 фермерських господарств, які розташовані на території Степанівської сільської ради.

- функціонують:

· 2570 об’єктів сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування;

· об’єднань співвласників багатоквартирних будинків – 254 (314 будинків);

· житлово-будівельних кооперативів – 17 (19 будинків);

· відомчого житлового фонду – 17 (24 будинки);

· у секторі індивідуальної забудови – 6192 будинки (18526 мешканців);

· органів самоорганізації населення:

квартальних комітетів – 21, будинкових комітетів – 14.

· гаражних кооперативів – 21;

· автостоянок – 17;

· дитячих майданчиків – 78.

· закладів освіти: 19 загальноосвітніх шкіл, 25 дошкільних дитячих закладів;

· 4 вищих навчальних заклади, 3 училища, 3 професійно-технічних училища, 2 музичні школи, 2 ліцеї, 3 коледжі, 1 технікум;

· позашкільні навчальні заклади - 4;

· закладів охорони здоров’я: лікарень - 10, поліклінік - 5, диспансерів - 3, 1 амбулаторія сімейної медицини; 1 сімейна поліклініка;

· закладів культури: бібліотек - 6, музеїв - 3, виставкова зала - 1; Херсонський обласний академічний музично - драматичний театр – 1, Кіноконцертна зала «Ювілейний» - 1.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАЙОННОЇ У м. ХЕРСОНІ РАДИ

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-КАДРОВОЇ РОБОТИ

Діяльність відділу організаційно-кадрової роботи протягом звітного періоду була спрямована на виконання: делегованих міською радою повноважень, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про статус депутатів місцевих рад”, інших законів України та нормативно-правових актів, а також рішень міської та районної рад, виконавчого комітету районної ради.

Відділ організаційно-кадрової роботи працює з депутатами районної у м.Херсоні ради, надає їм інформаційно-методичну допомогу та залучає до співпраці з підрозділами виконавчих органів районної у м.Херсоні ради. Депутати співпрацюють з головами правлінь ОСББ, ЖБК та квартальних комітетів.

На засіданнях координаційної ради і чотирьох постійних депутатських комісій, попередньо розглядалися проекти рішень, пропозиції і зауваження більшості депутатів, які вносилися до порядку денного пленарних засідань сесій районної у місті ради. Депутатські запити і звернення, особисті та від імені сесій, оформлювалися і направлялися до міської ради, її виконавчих органів і відповідних установ міста, для організації їх виконання.

Згідно з планом роботи ради, працівниками відділу організаційно-кадрової роботи було забезпечено підготовку і проведення 43 засідання постійних депутатських комісій, 13 засідань координаційної ради, 12 пленарних засідань сесій районної ради VІІ скликання, на яких розглянуто 87 питань, з яких були прийняті відповідні рішення. Направлено звернень до Верховної ради України - 3, Кабінету Міністрів України - 2, Херсонської обласної ради – 2, Херсонської міської ради - 32.

Разом із посадовими особами підрозділів виконавчих органів ради, депутати залучалися: до розгляду скарг і звернень мешканців району щодо проблем життєдіяльності району; соціальних питань ветеранів і малозабезпечених верств населення; допомоги дітям та сім’ям, які опинилися у складній життєвій ситуації; участі у суботниках: у скверах «Ювілейний» та Береша, на Меморіальному кладовищі (вул. Молодіжна), у парку «Херсонська фортеця».

Відповідно до рішень районної у м.Херсоні ради «Про Почесну грамоту та Подяку районної у м. Херсоні ради» та «Про затвердження комісії з питань нагородження», за поданнями трудових колективів підприємств, організацій та установ району, комісією з питань нагородження, у 2016 році проведено 6 засідань, за рішенням комісії – 56 представників нагороджено Почесними грамотами, 37 громадянам і 2 трудовим колективам - оголошено Подяки районної ради.

З метою підвищення професійного рівня посадових осіб виконкому, проведено 5 апаратних навчань, за участі спеціалістів управління Головдержслужби в Херсонській області, різних служб міста і району, викладачів Центру підвищення кваліфікації Херсонської обласної державної адміністрації.

Станом на 01 січня 2017 року штатна чисельність працюючих у районній раді та її виконавчих органах складає – 99,5 одиниць, з яких 82 – це посадові особи місцевого самоврядування, 13 – службовців, 5 – обслуговуючий персонал. У 2016 році підготовлено 441 розпорядження з кадрових питань про прийняття, звільнення, стажування, відпустки, зміни рангів та встановлення надбавки за вислугу років.

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, відділом організовано перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” стосовно 80 посадових осіб та службовців Суворовської районної у м. Херсоні ради.

На виконання вимог Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади», проводяться перевірки по кожній посадовій особі; на офіційному веб-сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради розміщується інформація про проведення перевірок стосовно посадових осіб та службовців; призначення на посади; оголошення про конкурси на заміщення вакантних посад. У газеті “Прямо в руки” було надруковано 17 оголошень про проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, 4 прийнятих рішення районної ради про виконання бюджету району у місті.

Відділ співпрацює з Товариством Червоного Хреста. Спільно з депутатами та працівниками розповсюдили марок на суму 2300 грн., збирали кошти та предмети першої необхідності на допомогу незахищеним верствам населення району.

На офіційному сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради, а з травня 2016 року на сторінці у соціальній мережі «Фейсбук», мешканцям району та міста постійно надається інформація про діяльність районної ради та її виконавчих органів, згідно делегованих повноважень; оприлюднюються проекти рішень сесій та виконкому; відповідно прийняті рішення та розпорядження голови районної у місті ради; надаються інформаційно-правові роз’яснення щодо змін у чинному законодавстві; висвітлюються різноманітні районні та міські заходи; поздоровлення та звернення до мешканців району. Через сайт та Фейсбук населення району запрошується до участі в районних та міських заходах, двомісячниках з благоустрою і санітарного очищення території, інформується про виконані роботи під час проведення «чистих четвергів» і суботників, «Днів довкілля», найбільш активним учасникам оголошуються подяки.

З метою інформування мешканців району про діяльність підрозділів виконавчих органів ради, протягом 2016 року, на офіційному сайті було розміщено: 87 рішень сесій, 150 рішень виконкому, 18 нормативно-правових актів, більш ніж 365 новин, 70 інформацій для громадян щодо змін у чинному законодавстві, оголошення та привітання з державними і професійними святами.

Щодня на офіційний сайт ради заходять близько 260 осіб, протягом місяця – 4200, за звітний період – 46200. Деякі інтернет-видання використовують наші оприлюднені матеріали для розміщення на своїх інтернет-сторінках.

На сайті районної ради також розміщується інформація, що надається Херсонською місцевою прокуратурою, Головним управлінням національної поліції у Херсонській області, Херсонською об’єднаною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Херсонській області, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Управління Пенсійного фонду України в Херсонській області.

Значна увага приділяється висвітленню різноманітних культурних подій нашого району. У 2016 році було організовано та проведено низку районних заходів:

- 9 травня - мітинг-реквієм, присвячений 71-й річниці Перемоги над фашизмом у ІІ світовій війні 1939-1945 років, на Меморіальному кладовищі.

- у вересні - «Свято Таврійського мікрорайону», з нагоди 238-й річниці від дня заснування м.Херсона, на якому підведено підсумки конкурсу на «Краще ОСББ, ЖБК» і «Кращу прибудинкову територію сектора індивідуальної забудови» та урочисто нагороджено переможців.

- «Золоте весілля» для подружніх пар, які прожили разом більше 50 років;

- дві Спартакіади, за участі депутатів і посадових осіб місцевого самоврядування.

16 квітня 2016 року – команда Суворовського району, серед збірних команд державних службовців, депутатів Херсонської міської та районних рад, зайняла 3 місце у змаганнях з волейболу та футболу, депутат Пронюк О.М. – друге місце у змаганнях з шашок, капітан футбольної команди Швед І.А – отримав диплом найкращого захисника.

10 вересня 2016р., команда Суворовського району взяла участь у міській Спартакіаді, серед збірних команд районних рад міста, присвяченої 25-й річниці Незалежності України і Дня фізичної культури і спорту. У результаті, команда здобула І місце серед збірних команд Дніпровської, Суворовської та Корабельної районних рад міста Херсона. Також команда Суворовської районної ради виборола перше місце в змаганнях з футболу та волейболу, в індивідуальних змаганнях: з настільного тенісу - 1 місце серед жінок – Олеся Сапіга, 2 місце серед чоловіків – Андрій Ємашкін; з шахів - 1 місце серед жінок – Олеся Сапіга, 3 місце серед чоловіків – Ігор Швед; з шашок – 2 місце серед чоловіків – Андрій Задніпряний, 3 місце серед жінок – Наталя Неділько.

До участі у міських та районних заходах, залучалися депутати районної та міської ради, представники органів самоорганізації населення, ОСББ та ЖБК району, загальноосвітні навчальні заклади, вихованці Будинку дитячої та юнацької творчості Суворовського району.

Матеріали про районні заходи висвітлювалися на сторінках ЗМІ, інтернет-виданнях, на сайті районної ради, в телесюжетах ТРК “Україна”, TV “Скіфія”, «ЯТБ», «ВТВ+», «КРАТУ».

ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

Проведено 15 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 150 рішень.

Зареєстровано 220 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради, у тому числі 114 – по виконавчому комітету, 106 – по районній раді.

За звітний період у відділі зареєстровано 1987 одиниць вхідної кореспонденції, у тому числі 197 розпорядчих документів облдержадміністрації та міськвиконкому, вихідних документів налічується 338 одиниць.

За 2016 рік зареєстровано 3782 звернення, що на 2628 більше минулого року. Безпосередньо, від громадян, мешканців району, надійшло 260 заяв.

З виконкому міської ради, на виконання, було отримано 253 заяви (2015 – 676), з облдержадміністрації 3269 (+3017).

Найбільшу кількість заяв зареєстровано з питань соціального захисту населення – 3349(+2540), життєдіяльності району – 235 (+162) та служби у справах дітей – 181(+25).

Абсолютну більшість звернень громадян розглянуто працівниками структурних підрозділів виконавчого комітету, в установлені чинним законодавством терміни.

2215 заявників (58,6%) вирішили свої питання з позитивним результатом, 1562 особи (41,3%) отримали усні або письмові роз’яснення по суті звернень, 5 особам (0,1%) відмовлено з обґрунтуванням причин відмови.

Особливу увагу, як і раніше, було приділено розгляду заяв пільгових категорій громадян. Розглянуто 9 звернень від учасників війни, 73 – від інвалідів загального захворювання, пенсіонерів – 1425, дітей війни – 74, ветеранів праці – 7, від багатодітних – 22, одиноких матерів – 311, матерів-героїнь – 1.

За звітний період отримано 30 колективних звернень мешканців району. До їх розгляду залучалися депутати районної у місті ради: Ємашкін А.О. Сільващук В.Д, Левківська М.М., Риба Н.М., Швед І.А.

Прийом з особистих питань здійснювався відповідно до розпорядження голови районної у м. Херсоні ради від 15.06.2016 року № 50.

Керівництвом виконавчого комітету прийнято 164 особи.

Робота зі зверненнями громадян двічі на рік розглядалася на засіданнях виконавчого комітету – 15.01.2016 року (рішення № 1) та 15.07.2016 року (рішення № 71).

Скарг на порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» від громадян району не надходило.

ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ

Державний реєстр виборців функціонує, незалежно від строків проведення виборів чи референдумів. Його основним завданням є забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, а також складання списків виборців для проведення виборів і референдумів різних рівнів.

Точність списків виборців напряму залежить від актуальності персональних даних виборців, що містяться в базі даних Державного реєстру виборців (далі — Реєстр), поновлення (актуалізація) якої здійснюється відділом ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ведення ДРВ) щомісяця, на підставі відомостей, що подаються органами, закладами, установами, визначеними Законом України “Про Державний реєстр виборців”.

Загалом, по поданню відомостей про виборців за 2016 рік було опрацьовано 40804 записи. Всі надані відомості про виборців сформовано, завантажено і оброблено вчасно та якісно. Крім того, шляхом надсилання запитів до суб’єктів надання відомостей про виборців, виправлено помилки, некоректні записи та кратні включення. Таким чином, станом на 01.01.2017 року, в базі даних Реєстру було включено 947 нових записів, змінено ідентифікаційні та службові дані (крім відмітки “вибув”) - 7471 запис, змінено виборчу адресу та встановлено відмітку “вибув” - 29167 записів.

Основним завданням відділу є ведення персоніфікованого обліку виборців. Протягом 2016 року відділ проводив роботу з базою даних Державного реєстру виборців, зокрема:

1) сформовано пошукових запитів – 7640;

2) сформовано звітів – 2672;

3) видано 651 наказ завідувача відділу, а саме:

- внесення записів про виборців до бази даних Реєстру (152 накази, 996 виборців);

- внесення змін до персональних даних Реєстру (163 накази, 4005 виборців);

- знищення запису Реєстру, відповідно до ч.5 ст.17 Закону України “Про Державний реєстр виборців” (74 накази, 1443 виборці);

- зміна виборчих адрес виборців за зверненнями інших відділів ведення (161 наказ, 2557 виборців);

- внесення службової відмітки про вибуття (89 наказів, 2273 виборці);

- зміна місця народження виборців відповідно до змін адміністративно-територіального устрою України (12 наказів, 4762 виборці).

За звітний період проводилася систематична робота із суб’єктами подання відомостей. Зокрема, надіслано та опрацьовано запити щодо уточнення персональних даних виборців:

- до Суворовського районного відділу у м. Херсоні УДМС України в Херсонській області 17 запитів (1064 особи);

- до Суворовського районного у місті Херсоні відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Херсонській області 2 запити (20 осіб);

- до Херсонського міського суду Херсонської області 1 запит (10 осіб);

- до відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради18 запитів (447 осіб).

У цілому, станом на 01.01.2017 року, в базі даних Реєстру виборців Суворовського району м.Херсона зберігається 106964 записи, з них – 99726 виборців.

На виконання постанови ЦВК від 20 травня 2016 року № 121 “Про призначення проміжних виборів народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 183 (Херсонська область)” у липні 2016 року, були проведені проміжні вибори народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 183.

Відділом ведення ДРВ було своєчасно підготовлено попередні та уточнені списки виборців, для підготовки та проведення голосування 17 липня 2016 року, які передавалися за актами дільничним виборчим комісіям, відповідно у строки та згідно з вимогами, встановленими Законом України “Про Державний реєстр виборців” та Законом України “Про вибори народних депутатів України”.

Крім того, відповідно до постанови ЦВК від 16 вересня 2014 року № 964 “Про Роз’яснення щодо виготовлення іменних запрошень на вибори народних депутатів України”, відділом ведення ДРВ було своєчасно виготовлено та передано за актами дільничним виборчим комісіям іменні запрошення на вибори.

За дорученням голови Суворовської районної у м.Херсоні ради, у червні 2016 року, керівництвом виконавчих органів Суворовської районної у м.Херсоні ради, разом із головою Степанівської сільської ради, було вивчено стан матеріально-технічного забезпечення звичайних виборчих дільниць №№ 650769, 650770 та спеціальних виборчих дільниць №№ 650771, 650772 для роботи дільничних виборчих комісій під час проведення проміжних виборів народного депутата України в одномандатному виборчому окрузі № 183.

З метою перевірки правильності внесення своїх даних до Державного реєстру виборців, у приміщенні бібліотеки школи № 17, завідувачем відділу ведення Державного реєстру виборців було проведено виїзний прийом виборців с.Степанівка.

Упродовж 2016 року, на сторінці соціальної мережі Facebook та на офіційному сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради, здійснювалося інформування населення щодо необхідності перевірки своїх персональних даних в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”.

За методикою визначення щомісячного рейтингу відділів ведення Державного реєстру виборців, стан справ та робота відділу Суворовської районної у м.Херсоні ради у поточному році оцінювалися Службою розпорядника Державного реєстру виборців Центральної виборчої комісії тільки на “відмінно”.

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ РАЙОНУ

Працівниками відділу з питань життєдіяльності району постійна увага приділялася утриманню у належному санітарному стані території Суворовського району, поліпшення її естетичного вигляду, озеленення, ліквідації стихійних звалищ, забезпечення співпраці з керівниками підприємств району.

У 2016 році проведено звітно-виборчі збори голів квартальних комітетів, на яких було обрано 21 квартальний комітет.

У 2016 році було організовано та проведено весняний та осінній двомісячники щодо благоустрою району, у якому взяли участь 8187 мешканців сектора індивідуальної забудови, представників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, об’єднань співвласників багатоповерхових будинків, житлово - будівельних кооперативів, відомчого житла. У результаті проведеної роботи, упорядковано 372,4 тис.м2 прилеглої території, висаджено 307 дерев та 780 кущів, розбито 774 м2 квітників. За бюджетні кошти, з території району вивезено 181 стихійне сміттєзвалище, об’ємом 1447,6 м3 на суму 144973,95 грн.

З нагоди відзначення 71-ї річниці Перемоги у ІІ-й світовій війні та 72-ї річниці визволення України від фашистських загарбників, учнями загальнонавчальних закладів проведено благоустрій та приведено до належного санітарного стану території військових поховань та пам’ятники:

- ЗНЗ № 30 – братська могила Гірського Є,Є., Ладичука А.Є., Блінова П.К.;

- ЗНЗ № 15 – військова ділянка з 8-ми могил загиблих офіцерів;

- ЗНЗ № 31 – пам’ятник Невідомому солдату та 62 могили воїнів-визволителів м. Херсона;

- ЗНЗ № 28 – группа могил військових, пам’ятний знак на честь 295–ї Стрілецької дивізії;

За звітний період проведено 15 нарад з головами квартальних комітетів, на які запрошувалися представники різних служб, відповідальних за життєдіяльність міста.

Розглянуто 97 скарг мешканців Суворовського району. Спільно з депутатами районної у м. Херсоні ради – Ємашкіна А.О., Смільницької Г.Я, Раззуваєва Д.В., Букалова О.С., Шведа І.А., Бобини В.І., Колосовського М.С., Бехарського Е.Я., Галкуна М.Ю., було розглянуто та позитивно вирішено 15 скарг громадян з питань індивідуального будівництва, утримання свійських тварин, благоустрою та санітарного очищення району; проведено обстеження 4 індивідуальних житлових будинків, які потребували капітального ремонту.

Працівниками відділу, спільно з головами квартальних комітетів, постійно проводяться рейди з контролю за благоустроєм та санітарним станом району, порушникам надано 2603 попереджень, складено 10 протоколів, згідно ст.152 Кодексу про адміністративні правопорушення.

Постійно здійснювався контроль за санітарним станом прилеглих територій до автостоянок та гаражно-будівельних кооперативів, місць паркування автотранспорту на території району.

Направлено 460 листів керівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, міськвиконкому, Херсонській облдержадміністрації щодо вжиття заходів із усунення недоліків з благоустрою і санітарного стану.

Щочетверга, до департаменту житлово-комунального господарства Херсонської міської ради надавалися інформації по «чистому четвергу» з виконання робіт з благоустрою та санітарного очищення району. Усього надано 39 інформацій.

За звітній період підготовлено 36 проектів рішень на засідання виконкому районної ради та сесії районної ради, 59 розпоряджень голови районної у м. Херсоні ради.

Надавалися інформації на протокольні доручення міської та обласної рад з питань життєдіяльності району.

З нагоди святкування 238-ї річниці Дня міста Херсона, проведено районний конкурс «На кращу прибудинкову територію сектора індивідуальної забудови». За підсумками конкурсу визначено переможців і нагороджено власників житлових будинків у кварталах № 6, № 14, № 18.

Одним з пріоритетних напрямків реформування житлового господарства районної у м. Херсоні ради є створення ОСББ, спрямоване на розвиток нових форм управління житлом.

Станом на 01.01.2017 року, в районі створено 254 ОСББ (314 будинків), у 2016 році створено 81 ОСББ.

За поданням голови районної ради та ініціативи депутатів районної ради, згыдно рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 20.09.2016р. № 333 «Про затвердження відкоригованих титульних списків капітального ремонту житлового фонду та ліфтового обладнання на 2016 рік», проведено:

ремонт покрівель житлових будинків:

- вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії, 25 - ОСББ «Булат»;

- вул. Покришева, 16 - ОСББ «Покришева,16»;

- просп. 200- річчя Херсона, 7, корп. 4 - ОСББ «ВЕЛИКА СІМКА»;

- вул. Покришева,45, корп.4 - ОСББ «Покришева,45/4»;

- вул. Володимира Великого, 27, корп. 3 - ОСББ «Квітка Херсона»;

- просп. Адмірала Сенявіна, 148, корп.1, 2 - ОСББ «Квітучий будинок»;

- вул. Покришева,14, ОСББ «Южанка»;

- просп. Адмірала Сенявіна, 152, корп. 3,4, 5.

ремонт систем опалення:

- просп. 200 - річчя Херсона, 39 - ОСББ «Содаліт»;

- вул. Володимира Великого, 27, корп. 2 - ОСББ «Квітка Херсона»;

- просп. 200 - річчя Херсона, 12 - ОСББ «200 років Херсона, 12»;

- просп. Адмірала Сенявіна, 166, корп. 5 - ОСББ «Сенявіна,166/5»;

- вул. Небесної Сотні (40 років Жовтня), 11 - ОСББ «Квітень 11/2А/2Б»;

- просп. 200 - річчя Херсона, 22 - ОСББ «Добродія Дніпро»;

- вул. Покришева,57, корп.1, ОСББ «Покришева,57»,

на загальну суму 2 830 015 00 грн. за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету.

На виконання Міської програми щодо поліпшення під’їзних шляхів до багатоповерхових житлових будинків на 2015-2019 роки, за ініціативи депутатів районної у місті ради, проведено капітальний ремонт внутрішньо-дворових проїздів житлових будинків за адресами: вул. Володимира Великого, 25, 27 корп.2, вул.Карбишева, 6, 12, 22, вул. Академіка Тарле, 6, 14, просп. 200- річчя Херсона, 37.

Спеціалістами сектора з питань житлового господарства району постійно здійснюється контроль за виконанням капітального ремонту житлових будинків ОСББ, за рахунок коштів міського бюджету.

За період підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 років, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків було проведено ремонти за кошти мешканців на суму 3 млн. 300 тис. грн.

У 2016 році, за державною програмою «Тепла оселя», взяли кредити на енергоефективні цілі та встановили вікна та двері у підʼїздах ОСББ «Згода» вул. Вишнева, 56, ОСББ «Злагода», вул. Вишнева, 54, ОСББ «Новий світ» вул. Адмірала Алмазова, 41.

У період підготовки до опалювального сезону, керівництвом райвиконкому, спеціалістами відділу з питань життєдіяльності району, із залученням депутатів Суворовської районної ради Суслової В.О., Делієвої К.О., Раззуваєва Д.В., Тхоровської Л.М., Пронюка О.М., Артеменка М.П., проводилися виїзні комісії з перевірки стану готовності внутрішньо-будинкових систем житлових будинків. Також проводилися засідання штабів, спільно з представниками теплопостачальних організацій та головами правлінь ОСББ, на яких порушувалися проблемні питання та визначалися шляхи їх вирішення.

В осінньо-зимовий період, спеціалістами відділу, спільно з депутатами Ємашкіним А.О., Левківською М.М., Ставростом Р.Ю., Глуховим І.Г., Резніком А.А., Лазарєвою Н.П., Сільващуком В.Д. здійснювалося оперативне реагування на скарги мешканців багатоквартирних будинків щодо відсутності теплоносія, холодного водопостачання та водовідведення, надавалася необхідна інформація до відповідних служб та організацій міста.

До святкування 238-річниці від дня заснування міста Херсона, у вересні, проведено конкурс на «Краще об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», визначено переможців конкурсу та нагороджено Почесними грамотами: ОСББ «19», ОСББ «Довіра», ОСББ «Покришева 53, к.4».

За ініціативи та підтримки голови районної ради та депутатів – Шведа І.А., Сільващука В.Д., Козіної Н.В., Суслової В.О., Левківської М.М., Тхоровської Л.М. встановлено або поновлено дитячі майданчики на прилеглих територіях до ОСББ «Кутузова, 4», «Южанка, 14» (вул.Покришева,14), «Новий світ» (вул. Адмірала Алмазова, 41), «Карбишева, 6», «Квітучий будинок» (просп. Сенявіна, 148, корп.1,2), «Мій дім – Будьоного, 12» (вул. Полковника Кедровського, 12), «19» (вул. 49 ХГД, 19), «Весна» (вул. Кольцова, 43) та спортивні майданчики – ОСББ «Райна» (вул. 49 ХГД, 11, 11-а), «Світ Надії» (вул. Карбишева, 2, просп. Сенявіна, 132), «Карбишева, 4», «Довіра» (вул. 49 ХГД, 2, корп. 1, 3), «Херсонес» (вул. 49 ХГД, 4, корп. 2).

З метою покращення екологічної ситуації, біля житлових будинків ОСББ встановлено 36 контейнерів для збору пластикових пляшок, робота продовжується.

Голова районної у м. Херсоні ради, заступник голови ради з питань діяльності виконавчих органів ради та спеціалісти відділу брали участь в установчих та загальних зборах об′єднань: ОСББ «ВЕЛИКА СІМКА», ОСББ «Добродія Дніпро», ОСББ «Райдуга-Центр», ОСББ «Сенявіна, 26», ОСББ «Моноліт 14».

Працівниками відділу з питань життєдіяльності району постійно проводиться робота щодо аналізу діяльності ОСББ, надається консультативно-методична допомога ініціативним групам мешканців багатоквартирних будинків, які звертаються з питання щодо створення ОСББ. На сайті Суворовської районної у м.Херсоні ради оприлюднюється інформація щодо створення та передовий досвід найкращих об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Разом з громадськими організаціями «Берегиня», «Пліч о пліч» удосконалюється інформаційне забезпечення голів правлінь ОСББ та мешканців району.

ПРО РОБОТУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ

Адміністративна комісія, при виконкомі районної у м. Херсоні ради, у своїй діяльності керується Кодексом України про адміністративні правопорушення та, відповідно до ст.218 цього Кодексу, розглядає справи про адміністративні правопорушення. Адміністративна комісія виконкому постійно співпрацює з районним управлінням юстиції, головами квартальних комітетів, керівниками ОСББ.

Протягом 12 місяців 2016 року проведено 28 засідань адміністративної комісії при виконкомі районної у м. Херсоні ради, на яких розглянуто 133 протоколи. За розглядом адміністративних справ було винесено 108 постанов про накладення адміністративного штрафу на загальну суму 44472 грн. Надійшло протягом року 14864,39 грн., з них 11917,00 грн., сплачених у добровільному порядку, надійшло від відділу Державної виконавчої служби – 2947,39 грн. До відділу ДВС направлено для примусового стягнення, несплачених у добровільному порядку штрафів, 67 постанов на загальну суму 30141,00 грн.

Сектор з питань цивільного захисту

мобілізаційної та оборонної роботи

У 2016 році – на 13-ти засіданнях комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій – розглянуто 29 питань, пов’язаних з попередженням пожеж у висотних багатоквартирних будинках, приватних оселях громадян, при збиранні та переробці зернових та грубих кормів, підтоплень будинків Північного мікрорайону, інших питань. Прийняті комісією рішення, знаходяться на контролі відділів райвиконкому, районного відділу м.Херсона Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, виконкому Степанівської сільської ради, суб’єктів господарювання.

При оголошенні наказу про призов на строкову військову службу, інспекторами сектора цивільного захисту, головами квартальних комітетів та працівниками виконкомів районної у місті та Степанівської сільської рад було відпрацьовано: у квітні-травні 2016 року - 1002 адреси призовників; 74 призовникам вручено повістки; у вересні – жовтні 2016р - 825 адрес призовників, 35 призовникам вручено повістки.

Згідно наказу начальника Херсонської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту від 08.11.2016 №8 «Про проведення перевірки готовності централізованої системи оповіщення органів управління, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання і населення міста Херсона та навчання з практичного вмикання сигнально – гучномовних пристроїв», 21 та 12 листопада 2016 року, за активної участі сектора, було перевірено дію 17 сирен на 13 підприємствах району; відділу цивільного захисту м.Херсона міської ради передано на затвердження складені акти перевірки.

За результатами перевірки – 15 сирен працюють у ручному режимі, 2 електросирени не працюють. Щодо їх запуску в дію, проводяться додаткові організаційно-технічні заходи з керівництвом об’єктів.

За результатами інвентаризації 517 багатоквартирних житлових будинків району, визначені підвальні приміщення 142 висотних будинків, які можуть бути використані як тимчасові сховища для укриття їх мешканців при виникненні надзвичайних ситуацій.

У центральній частині району із 505 будинків комунальної власності, можуть бути використані 192 житлових будинки; 95 не мають підвалів, а в 218 будинках, потребують прибирання 89 295 м2 підвальних приміщень. Відображені в актах обстежень зауваження, надані керівництву міста, комунальних підприємств, які обслуговують житлові будинки району, для вжиття заходів щодо приведення підвалів у належний стан, придатний для розміщення мешканців будинків. Робота по приведенню в належний стан підвальних приміщень продовжується.

Триває перевірка технічного стану споруд цивільного захисту: із 52 захисних споруд цивільного захисту, які знаходяться на території району і якими опікується обласний Фонд державного майна:

- 30 споруд – обмежено готові;

- 17 споруд – не придатні до експлуатації;

- 5 споруд - готові.

Інспекторами сектора особлива увага приділяється протипожежному забезпеченню. Усього на території району розташовано 45 об’єктів підвищеної небезпеки.

За перевірками, висновками та пропозиціями спеціалістів районного відділу м.Херсона ГУ ДСНС України в Херсонській області, виконкомами районної та Степанівської сільської рад, комісіями ТЕБ та НС виконкомів розроблені, затверджені, доведені до виконавців та знаходяться на постійному контролі заходи щодо протипожежного захисту лісів, сільгоспугідь, шкільних та дошкільних установ, висотних житлових будинків та будівель приватного сектора забудови району.

У 2016 році сектором:

- підготовлено матеріали для 7 розпоряджень голови районної у місті ради з питань цивільного захисту;

- підготовлено та проконтрольовано виконання 14 наказів начальника Суворовської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, пов’язаних з безпекою людей під час проведення масових заходів, створення мобільних груп, тощо.

- прийнято участь у 12 нарадах з головами правлінь ОСББ та ЖБК, квартальних комітетів району, із залученням інспекторів державної служби з надзвичайних ситуацій, працівників об’єднаного міського комісаріату щодо висвітлення нагальних проблем цивільного захисту, виникнення та попередження пожеж, інформації щодо переваг строкової та служби за контрактом .

- передано до консультаційних пунктів на території району 427 пам’яток на клейкій основі, 3 куточки цивільного захисту для населення з рекомендаціями щодо дій при виникненні надзвичайної ситуації;

- у райвиконкомі розміщено стенд з інформацією для населення щодо питань цивільного захисту та служби за контрактом;

- розглянуто та направлено відповіді на 29 доручень голови облдержадміністрації та міського голови.

- направлено листи щодо проведення перевірки стану водних об’єктів перед купальним сезоном;

- поновлено, підготовлено і надано документи начальникам груп комісії з питань евакуації Суворовського району;

- до співпраці щодо приведення в порядок підвальних приміщень було запрошено голів квартальних комітетів і голів правлінь ОСББ;

- проведено роботу по створенню 15 консультаційних пунктів та 10 місць для навчання та надання консультацій населенню з питань цивільного захисту, за місцем проживання. На базі навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Херсонської області, з 06 червня 2016 року, проводилася підготовка консультантів консультаційних пунктів.

- з 01 червня 2016 року, у 10 місцях, проводяться навчання з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед населення. За звітній період проведено 50 занять, на яких навчалося 1167 осіб.

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО

ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Головним завданням відділу з питань соціального захисту населення є практична реалізація Законів України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та інших.

На теперішній час, на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 25287 осіб, які, відповідно до чинного законодавства України, мають право на пільги.

У 2016 році спеціалістами відділу було обстежено матеріально-побутові умови проживання 394 ветеранів війни та інвалідів. 42 інвалідам та малозабезпеченим мешканцям району було надано одноразову грошову допомогу на загальну суму 22699 грн.

Підготовлено 20 пакетів документів для влаштування громадян похилого віку та інвалідів на постійне місце проживання до будинків-інтернатів різного типу.

Взято участь у 27 судових засіданнях з питань встановлення опіки над недієздатними мешканцями району та захисту їх майна.

Здійснюється облік і контроль за виконанням опікунами та піклувальниками своїх обов’язків.

Станом на 01.01.2017 року 440 осіб отримали «Посвідчення батьків багатодітної сім’ї», 943 особи – «Посвідчення дитини з багатодітної сім’ї».

Підготовлено 8 пакетів документів для постановки інвалідів в чергу, для отримання автомобілів з ручним керуванням та виплати компенсацій на бензин і транспортне обслуговування.

Надано компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів 43 інвалідам на загальну суму 10605 грн.

44 інваліди, які не мають власних автомобілів, отримали компенсацію витрат на транспортне обслуговування на загальну суму 14305 грн.

За звітний період 645 інвалідів отримали направлення на протезування і забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

15 пільговиків, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення і газифікації, отримали адресну грошову допомогу на придбання твердого палива, на загальну суму 18368 грн. 9 пільговиків – на придбання скрапленого газу, на загальну суму 1050 грн.

68 ветеранів війни та інвалідів забезпечено безоплатними путівками для санаторно-курортного лікування. Підготовлено документи для виплати компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки 34 інвалідам. 32 особи взято на облік, для забезпечення санаторно-курортним лікуванням.

Видано 128 пільгових посвідчень, з них:

- “Інвалід війни” – 28

- “Учасник війни” – 18

- “Член сім’ї загиблого” – 29

- “Ветеран праці” – 53.

Підготовлено документи та надано одноразову грошову допомогу на поховання 33-х померлих непрацюючих осіб, які проживали на території району.

До Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, внесено інформацію про 522 учасників АТО, з них:

- 494 особи – учасники бойових дій;

- 19 осіб – члени сімей загиблих учасників АТО;

- 6 осіб – інваліди війни;

- 3 особи – учасники війни.

Проводиться обстеження матеріально-побутових умов проживання сімей загиблих учасників АТО.

До Дня Перемоги підготовлено списки 3657 ветеранів війни на виплату одноразової грошової допомоги, у розмірі від 500 грн. до 2975 грн., залежно від категорії пільговика.

Внесено зміни до особових справ 13779 осіб, які мають право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг.

Спеціалістами відділу постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо соціального захисту мешканців району.

У 2016 році, 16546 сім’ям призначено субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

909 осіб отримують державну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам».

4728 сімей отримують державну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну допомогу сім’ям з дітьми" та 478 сім’ї, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям".

Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 01 жовтня 2014 року № 509 "Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції" та № 505 "Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг", затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та створено Єдину інформаційну базу даних про взятих на облік таких осіб.

Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

Управлінням праці та соціального захисту населення, станом на 01.01.2017р., обліковано 3077 громадян.

До управління звернулося 1291 сім’я, за призначенням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Виплачено адресної грошової допомоги - 1167 сім'ям, на суму 15440635,76 тис.грн.

За 2016 рік проведено 12 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат у районі, на які було запрошено 213 керівників підприємств-боржників, заслухано 187 керівників (із виплати заробітної плати - 10 керівників, зі сплати внесків до бюджету Пенсійного фонду України - 96 керівників та зі сплати заробітної плати у сумі нижчій законодавчого рівня - 89 керівників). За результатами роботи комісії за 12 місяців поточного року, погашено заборгованість із виплати заробітної плати на суму 3236,8 тис. грн.

Станом на 01 січня 2017 року зареєстровано 105 колективних договорів, з них - 31 зміну та доповнень до них.

Спеціалісти відділу з питань праці та соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, приймали участь в роботі робочої групи з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів Суворовського району. Протягом 2016 року членами робочої групи проведено 48 рейдів, обстежено 363 суб’єкти підприємницької діяльності району, виявлено 80 порушень та 137 неоформлених працівників. У результаті проведених рейдів легалізовано 47 робочих місць.

Згідно з розпорядженням голови районної у м.Херсоні ради, яким затверджується графік проведення перевірок, проводяться перевірки якості атестації робочих місць за умовами праці та здійснення контролю за наданням працюючим пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності. За 2016 рік проведено 76 перевірок, у ході яких виявлено недоліки на 14 підприємствах, 1275 робочих місць, які підлягали атестації, атестацію проведено на 1232 робочих місцях.

Спеціалістами відділу проводиться аналіз нещасних випадків невиробничого характеру, для забезпечення безпечної життєдіяльності громади району. Так, за 12 місяців 2016 року (звіти готуються щокварталу) трапилося 6932 нещасних випадки у районі.

У секторі соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у 2016 році, перебувають на обліку 898 громадян (з них - 164 дитини), яким було призначено компенсації та допомоги, а саме:

- щомісячну компенсацію на продукти харчування (перша та друга категорія) - 648 особам,

- щорічну допомогу на оздоровлення - 684 мешканцям.

Подано 65 заяв на отримання путівок для оздоровлення у 2017 році.

Видано у 2016 році 42 путівки на санаторно-курортне лікування, на загальну суму 218,4 тис. грн.

Підготовлено подання для отримання посвідчень – 31 мешканцю.

Територіальний центр соціального обслуговування

(надання соціальних послуг) Суворовського району м. Херсона

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Суворовського району м. Херсона здійснює соціальне обслуговування та надає соціальні послуги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, безпосередньо в установі та за місцем проживання.

З початку року у Територіальному центрі функціонувало 2 відділення:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення соціально-побутової адаптації.

Працівниками відділення соціальної допомоги вдома було надано послуги 270 особам, з яких 17 особам – на платній основі. Кількість послуг, які були надані соціальними робітниками цього відділення за рік, складає 57651, з них 57099 - на безоплатній основі, 552 послуги - на платній.

У відділенні соціально-побутової адаптації за 3 місяці 2016 року - отримали соціальні послуги 506 осіб, у загальній кількості - 3470, а саме:

- соціально-побутові послуги – 1598;

- соціально-педагогічні послуги – 365;

- психологічні послуги – 176;

- соціально-медичні послуги – 299;

- інформаційні послуги – 1032.

З 01.04.2016 року відділення соціально-побутової адаптації перетворено у відділення денного перебування, згідно змін, які були внесені до Положення Територіального центру, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1093 від 23.12.2015р.

За 9 місяців поточного року, відділенням денного перебування було виявлено 1376 осіб, обслужено 1201 осіб. Надані соціальні послуги у загальній кількості 9420, а саме:

- послуга представництво інтересів – 3806;

- послуга консультування – 572;

- соціальна послуга адаптація – 5042.

Крім того, допомога в оформленні субсидій надана – 77 особам.

Територіальний центр, відповідно до міської програми соціального захисту населення, надає соціальну допомогу громадянам за напрямками цієї програми: ,,Вдячність”, ,,Гаряче харчування”, ,,Муніципальний хліб”.

За цими програмами отримали допомогу:

- 154 особи отримали 3378 талонів на гаряче харчування;

- 32 особи отримали 100 талонів на пільговий ремонт взуття, одягу, прання білизни;

- видано карток на отримання хліба за пільговою ціною – 13 особам.

Також Територіальний центр надав наступні соціальні послуги:

- 1003 перукарських послуги отримали 620 осіб, з них - 211 осіб, на платній основі отримали 395 послуг;

- 924 швацьких послуги отримали 398 осіб, з них - 25 осіб, на платній основі отримали 39 послуг.

Чисельність виявлених осіб, які потребували соціального обслуговування – 1737.

Чисельність фактично обслуговуваного населення – 1471.

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА РАДА ВЕТЕРАНІВ

Суворовська районна організація ветеранів, була створена у 1987 році, на сьогодні вона об′єднує 70 первинних ветеранських організацій (у 2015 році було 89), з яких: 61 - в трудових колективах (у 2015році – 79), 8 - за місцем проживання, це – 20992 ветеранів (у 2015 році – 22344), серед яких: інвалідів війни - 370, учасників бойових дій -1120, учасників війни - 1888.

Основна мета діяльності – всебічний захист законних прав, соціальних, економічних, вікових інтересів ветеранів усіх категорій: війни і праці, військової служби, силових структур, усіх громадян похилого віку. Найбільша увага приділяється малозабезпеченим та одиноким.

Протягом року проводилося обстеження соціально-побутових умов малозабезпечених ветеранів. За минулий рік грошову допомогу отримали 234 ветерани району, на суму 35600 грн.

Видано 208 талонів на послуги перукарні за пільговою ціною (5 грн.), що надавало ТОВ «Тавричанка».

За окремими напрямками діяльності працюють комісії ради ветеранів.

· Медична комісія (голова - Фурсенко О.З.) контролювала надання медичних послуг ветеранам у медичних закладах району, це - організація проведення медичних оглядів, зубопротезування, забезпечення слуховими аппаратами.

Протягом 2016 року безкоштовно протезовано 203 ветеранів (на 204 657 грн. з них: 23 - інваліди війни (25253 грн.), 53 - учасники бойових дій (48244 грн.), 34 - учасники трудового фронту ВВв (31813 грн.), 79 - ветерани праці (89180 грн.), 9 - учасники АТО (4949 грн.), 3 - донори (3397 грн.), 2- інваліди загального захворювання (1821 грн.).

Слухові апарати отримали 4 інваліди загального захворювання, на суму 6600грн. та 1 інвалід війни, на суму 1650 грн.

· Комісія по роботі з молоддю (голова Лонцький С.Й.) плідно співпрацює з навчальними закладами району у справі патріотичного виховання молодого покоління, залучають їх до активної участі у громадському житті. Спільно створюють музеї, куточки бойової слави, стенди,організовують святкові заходи.

До Дня захисника України і воїнів УПА, 13 жовтня 2016 року, голова первинної організації Савченко К.М. (член Національної спілки письменників України), організувала районний семінар з питань патріотичного виховання молодого покоління «Я був із Вами і буду кожну мить». Цей захід був присвячений пам’яті загиблого в АТО учня ЗНЗ № 4 - Чихуна Олега. Також відбулася презентація книги заслуженого журналіста України, письменника Анатолія Марущака «Книга живих». Савченко К.М. проводить роботу по оновленню «Музею пам’яті», в загальноосвітній школі № 4, виготовленню стендів, де буде відображено бойовий шлях учнів школи – воїнів усіх поколінь.

За ініціативи ветеранів, особистої активної участі члена районної ради, голови комісії з охорони пам′ятників - Шадріна В.Д., здійснюється впорядкування пам′ятників, що увіковічнюють події Великої Вітчизняної війни на території району.

Ветерани районної ради надають посильну волонтерську допомогу громадянам, які потребують сторонньої допомоги (у районі діють 66 волонтерських осередків). У грудні 2016 року було підведено підсумки роботи волонтерських осередків міста. Почесні грамоти отримали волонтери ЗНЗ № 30, національної телерадіокомпанії «Скіфія», Херсонської обласної державної адміністрації, вагонного депо, територіального ЖЕУ-4, Херсонського Державного університету.

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Аналіз діяльності служби у справах дітей у 2016 році, свідчить, що основні її зусилля були спрямовані на поліпшення профілактичної роботи щодо подолання бездоглядності, безпритульності та правопорушень серед дітей, соціально-правового захисту дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, підвищення рівня відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків стосовно дітей.

Вирішенню цих питань сприяли реалізація районної програми «Соціальний захист дітей та розвиток сімейних форм виховання» на 2016 рік, затвердженої рішенням I сесії сьомого скликання Суворовської районної у м.Херсоні ради від 29.12.2015 № 16, (далі Програма), «Робочий план щодо реалізації заходів Програми на 2016 рік».

На виконання районної Програми до Новорічних та Різдвяних свят було придбано подарунків для дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування на суму 15548 тис. грн., до Дня незалежності були придбані подарунки статусним дітям району, на суму 3 тис. грн., до Дня знань, для першокласників з числа дітей-сиріт, придбано подарунків на 3600 тис. грн.

У рамках виконання завдань Програми, особлива увага надавалася сімейній політиці, як пріоритетному засобу запобігання дитячої безпритульності та бездоглядності, своєчасному виявленню сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах та надання комплексної допомоги дітям та їхнім батькам.

Постійно поновлюється банк даних дітей, які потребують соціально-правового захисту і підтримки, з них: 130 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються: під опікою/піклуванням - 106, в прийомній сім’ї - 8, у дитячому будинку сімейного типу-3, у державних навчальних закладах -11.

105 дітей - проживають в сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах. Тільки у 2016 році виявлено та поставлено на облік 40 дітей. Із загальної кількості дітей:

- 94 – де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків;

- 3 – зазнали насильства в сім’ї;

- 6 – які самовільно залишають місце проживання;

- 2 – дитини, переміщені із тимчасово окупованої території.

Забезпечено своєчасне влаштування 8 дітей, які залишилися без батьківського піклування: під опіку/піклування - 6; до дитячого будинку сімейного типу - 2.

У 2016 році усиновлено – 3 дітей, з них: 1 – іноземними громадянами, 22 дітей перебувають на обліку з усиновлення і чекають на свою родину.

Здійснюється контроль за вихованням та утриманням дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Щотижня проводяться профілактичні рейди, перевіряються житлово-побутові умови дітей. За 2016 рік проведено 90 рейдів, попереджено 97 батьків, які ухиляються від виконання своїх обов’язків, притягнено до адміністративної відповідальності за ст.184 КУпАП – 74 особи, за ініціативи служби у справах дітей позбавлено батьківських прав - 4 особи.

Спільно з працівниками правоохоронних органів, було проведено заходи:

· Місячники:

- "Підліток і закон" (квітень, жовтень);

- «За здоровий спосіб життя" (травень, листопад);

- "Дитина, сім’я, школа" (серпень).

· Районний фестиваль «Молодь обирає здоровий спосіб життя» (грудень) на базі ДНЗ «Вище професійне училище № 2 м.Херсона» (до Всесвітнього дня боротьби із СНіДом);

· круглий стіл на тему: «Підліток - суспільство-закон (листопад).

· Проведено багато різноманітних бесід, лекцій, тренінгів для учнів та студентів району, з метою правового виховання, профілактики злочинності та інше.

· Благодійні акції:

«Допоможемо знедоленим дітям» (вересень);

«Підліток у скрутній ситуації» (грудень).

- заходи до свят (Міжнародний День захисту дітей, «Здрастуй, школо!»).

Обстежено 320 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та опікунські сім’ї, в яких утримуються, навчаються та виховуються діти та складено відповідні акти.

Підготовлено 154 проекти рішень на засідання виконкому, в т.ч. - 128 – про надання дозволу на укладання угод з житлом та майном від імені дітей.

· Прийнято участь у 262 судових засіданнях щодо захисту прав дітей.

· Розглянуто 877 звернень громадян, подань з навчальних закладів та інших установ з питань дитячої бездоглядності, соціальних та правових проблем дітей, проведено відповідну роботу.

· Підготовлено 1110 відповідей, довідок, інформацій, запитів, звітів.

· З метою привернення уваги громадськості до актуальних проблем, які стосуються дітей, службою у справах дітей неодноразово висвітлювалися в засобах масової інформації питання попередження бездоглядності, формування правових знань та пропаганди здорового способу життя у дітей, пріоритету сімейних форм виховання: на телебаченні – 4, на радіо – 1; на офіційному сайті районної ради – 45.

Виконання районних програм у 2016 році:

1. «Благоустрій, розвиток інженерно-транпортної та соціальної інфраструктури Суворовського району»:

- вивезено 181 стихійне звалище обсягом 1447,6 куб.м., сплачено 144973 грн. 95 коп.;

- проведено капітальний ремонт електричних мереж зовнішнього освітлення на вул. Нестерова (від вул. Бойка до вул. Вишневої та від вул. Генерала Алмазова до вул. 14-ї Північної), сплачено 66393,00 грн.;

- проведено ремонт пішохідних тротуарів на вул. Жуковського (від Некрасова до Вишневої (Блюхера)), Ціолковського (від Некрасова до Вишневої (Блюхера)) та на розі вул. Кольцова та пров. Паровозного (біля дитячого садка №12). Обсяг робіт склав 189,5 кв.м, сплачено 99693,60 грн.

2. «Ветеран»:

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 25287 осіб.

- обстежено матеріально-побутові умови проживання 394 ветеранів війни та осіб з інвалідністю;

- надано одноразову грошову допомогу 42 інвалідам та малозабезпеченим мешканцям району на загальну суму 22699 грн.;

- підготовлено 20 пакетів документів для влаштування одиноких громадян похилого віку та інвалідів на постійне місце проживання до будинків-інтернатів;

- підготовлено 8 пакетів документів для постановки інвалідів в чергу для отримання автомобілів з ручним керуванням та виплати компенсацій на бензин і транспортне обслуговування;

- надано компенсацію витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів 43 інвалідам на загальну суму 10605 грн;

- надано компенсацію витрат на транспортне обслуговування 44 особам з інвалідністю, які не мають власних автомобілів, на загальну суму 14305 грн;

- направлено на протезування та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 645 інвалідів;

- надано адресну грошову допомогу на придбання твердого палива 15 пільговикам на загальну суму 18368 грн;

- надано адресну грошову допомогу на придбання скрапленого газу 9 пільговикам на загальну суму 1050 грн;

- забезпечено безоплатними путівками для санаторно-курортного лікування 68 ветеранів війни та інвалідів;

- підготовлено документи для виплати компенсації за невикористані санаторно-курортні путівки 34 інвалідам;

- взято на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням 32 особи;

- видано 128 пільгових посвідчень;

- внесено інформацію про 522 учасників АТО до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб;

- підготовлено списки 3657 ветеранів війни на виплату одноразової грошової допомоги у розмірі від 500 грн. до 2975 грн., залежно від категорії пільговика, до Дня Перемоги.

3. «Соціальний захист»:

- підготовлено документи та надано одноразову грошову допомогу на поховання 33 померлих непрацюючих осіб, які проживали на території району.

4. «Соціальний захист дітей та розвиток сімейних форм виховання»: На обліку служби у справах дітей перебуває 235 дітей. У 2016 році:

- поставлено на облік 130 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;

- влаштовано 8 дітей, які залишилися без батьківського піклування (під опіку/піклування – 6, в дитячий будинок сімейного типу – 2);

- усиновлено 3 дитини (1 дитина іноземними громадянами);

- проведено 93 рейди, з метою перевірки житлово-побутових умов дітей;

- складено 323 акти обстеження умов проживання дітей;

- підготовлено 128 проектів рішень на засідання виконкому щодо надання дозволу на укладення угод з житлом та майном від імені дітей;

- влаштовано до КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Херсонської обласної ради 11 дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- придбано подарунки для дітей, які перебувають на обліку служби у справах дітей:

· до Дня незалежності - на загальну суму 3000.00 грн.;

· до Дня знань - на загальну суму 3600.00 грн.;

· до Новорічних свят - на загальну суму 15 580.00 грн.

5. «Сприяння у створенні та підтримці органів самоорганізації населення (квартальні комітети) в районі на 2016-2020 рік»

- організовано та проведено звітно-виборчі збори мешканців сектора індивідуальної забудови, обрано та легалізовано 21 квартальний комітет.

- проведено два двомісячники з благоустрою та санітарного очищення території району, в якому взяли участь близько 7018 мешканців сектора індивідуальної забудови. У результаті було висаджено 181 дерево, 500 кущів, перекопано 17 тис.кв.м та наведено належний санітарний стан на 302,7 тис.кв.м прибудинкових територій.

- проведено районний конкурс “На кращу прибудинкову територію сектора індивідуальної забудови”. За підсумками конкурсу визначено переможців і нагороджено власників житлових будинків у кварталах № 6, № 14, № 18.

- проведено конкурс «Золоте весілля» - вшанування сімейних пар які прожили у шлюбі 50 та більше років.

Ремонт приміщень Управління праці та соціального захисту населення:

- приміщення на вул. Маяковського, 8 (ремонт 17 кабінетів, коридору, 1 туалету, встановлено 25 метало-пластикових вікон та здійснено реконструкцію віконних решіток, часткова заміна підлогового покриття);

- приміщення на вул. Маяковського, 5 (ремонт 4 кабінетів, коридору, 1 туалету, встановлено 8 метало-пластикових вікон та здійснено реконструкцію віконних решіток, поточний ремонт опалювальної системи в 2 кабінетах);

- приміщення на вул. Фрунзе, 3 (ремонт 3 кабінетів, встановлено 3 метало-пластикових вікна та здійснено реконструкцію віконних решіток).

Загальна площа виконаних ремонтних робіт – 375,8 кв.м., на загальну суму 278000,00 грн.